Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: beren » dc. gen. 17, 2018 12:35 pm

Hola a tothom,

Aquest any em toca la "fantàstica" aventura de triar escola per P3. Ja he vist algun cartell penjat a escoles de jornades de portes obertes a començaments de febrer. He entrat a la web del consorci i totes les dades i informació és del curs 2017-18.
Sabeu quan posaran la informació d'aquest curs? Probablement no hi hagin gaires canvis però per confirmar centres que em corresponen per proximitat, criteris de puntuació, documentació ....
I una altra pregunta. Com us entereu de les jornades de portes obertes? S'ha d'entrar a les pàgines de cada centre? Les publica el consorci? S'ha d'anar a preguntar escola per escola?
Ja m'estic estressant
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Shasha » dc. gen. 17, 2018 6:20 pm

Al consorci apuren molt a actuslitzar les dades, ells pengen les dates de portes obertes, però ves entrant a les webs de les escoles i de pas aprofires per cotillejar.
Els criteris es possible que hagin canviat l'any passat deien que hi havia coses que eren l'ultim any que donava punts...
Tambe ves mirant fins l'ultim moment la pestanya de noves creacions perque algunes apareixen a meitat de les portes obertes...
Isa76
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 22, 2018 9:15 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Isa76 » dl. gen. 22, 2018 9:28 pm

Hola!
No sé quin tipus d'escola busques, centre públic o privat. Tinc entès que a la web del consorci només pengen les jornades de portes obertes dels centres públics. Així que, si també vols informar-te dels concertats o privats prova de mirar a les webs de les escoles que tinguis més aprop.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Twix » dv. gen. 26, 2018 10:41 am

Jo de tu miraria les pàgines web de cada escola que t'interessi o truca-hi. El consorci és la cosa més inútil que existeix en aquest món, l'any passat ho vaig corroborar :-o00m
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: beren » dj. feb. 15, 2018 9:19 am

Ja està actualitzada la pàgina del consorci amb tota la informació per la preinscipció 2018-2019.
A primera vista no hi han gaires canvis. El sistema de puntuació no s'ha modificat i com a mínim en el meu cas els centres de proximitat tampoc han variat.
M'ha sorprès lo dels punts perque tothom donava per fet que hi havien coses que deixaven de sumar punts i finalment tot es queda com estava.

I tenieu raó les que em vau aconsellar mirar les jornades deportes obertes a la web de les escoles, tens més informació i el consorci de vegades arriba tard
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: LyD » dj. feb. 15, 2018 11:11 am

És realment vergonyós. Finalment no han canviat res. No tinc paraules.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Twix » dj. feb. 15, 2018 2:28 pm

Quins nassos... Em sembla súper injust!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Lidiabcn » dj. feb. 15, 2018 3:29 pm

Una altre familia que li toca aquest any! La setmana que ve comencem amb les portes obertes! En el nostre cas Eixample Dret.
Lo dels punts fantastic! Diuen una cosa i despres no la fan... molt tipic. Llavors alergies i antics alumnes segueixen sumant punts?
Parlem
Isa76
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 22, 2018 9:15 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Isa76 » dj. feb. 15, 2018 6:21 pm

Per si algú l'interessa, aquest dissabte hi ha jornada de portes obertes a l'Escola Decroly de Barcelona d'11 a 13h. Hi haurà diferents propostes d'activitats per als més menuts, exposicions dels treballs realitzats i xerrades informatives per a les famílies.
Per a més informació podeu accedir al web:
www.decroly.org
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: beren » dv. feb. 23, 2018 11:33 am

Han actualitzat informació a la pàgina del consorci. La prescripció enguany serà la primera quinzena d'abril
Ijimjim
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 6:24 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Ijimjim » dj. març 01, 2018 12:12 pm

Bon dia,

Per si a algú li interesa, al Centre Escolar Grey fan les portes obertes avui i el dimecres que ve. Està al Passeig Valldaura 208 (Nou Barris). És un centre concertat, laic, i el tracte envers de les families és excel.lent. La meva filla va fer fins a sisé i el meu petit està encara al centre i estem encantats. Tenen una atenció indivilualitzada de cada alumne, fan anglés des de petits. Hi ha molt de contacte entre els pares i les famílies, que aixó és d'agrair. En conjunt, no només pel nivell d'educació, que és molt alt, sino pel tracte familiar, ja que al ser una escola petita, tots el professors coneixen a tots els nens. Tenen des de P3 fins a Sisé. Jo la recomano molt, per la meva experiència. La pàgina web és www.cegrey.org
poblenou_lover
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: poblenou_lover » dl. març 05, 2018 11:01 am

Bon dia a tothom,
Tengo una duda sobre los criterios de ordenación de las solicitudes para preiscripción de p3, sobre la cual no he encontrado respuesta en la web del consorcio.
Os pongo un ejemplo práctico, del tipico caso de familia con 30 puntos:
Familia 1 escoge 2 colegios:
Escuela A
Escuela B
Familia 2 escoge 6:
Escuela A
Escuela B
Escuela C
Escuela D
Escuela E
Escuela F

En caso de que:
- las escuelas A y B tengan más solicitudes en primera opción que plazas-
- en la escuela D hay poca demanda y quedan plazas para que entre directamente sin sorteo el hijo de la familia B.

¿Es verdad que la familia 2 directamente no opta al sorteo de las escuelas A y B y se asigna a la escuela D?

Es una cuestión bastante importante a la hora de escoger los colegios:
-poniendo los que que realmente te gustan como el caso de la familia 1 para tener más opciones en ellos, con el riesgo de ir a segunda ronda y encontrarte con las opciones que nadie ha querido
-ordenando los mejores 10 colegios para tí, sabiendo que lo más probable es que te toque el mejor de los peores (los que no han llenado en primera opción).

Muchas gracias, espero haberme explicado y que la cuestión que os propongo sea pertinente.
Si tuvieseis respuesta, me gustaría conocer la fuente porque también he encontrado quien me ha dicho que las familias 1 y 2 tienen las misma posibilidades de entrar en los colegios A y B.

Un saludo,
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: Shasha » dl. març 05, 2018 11:11 am

Tu siempre optas al primer cole, cuando terminado el sorteo no entras en la primera opcion continuan tu lista hacia abajo hasta que entras en alguna, y sino vas a segunda ronda o oficio.
Y aunque hayas tenido mala suerte en el sorteo y no entras en tu primera opcion pero luego queda alguna plaza libre, repescan por orden del resultado del sorteo (bueno primera y siguientes pero siempre hacia arriba)
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: beren » dl. abr. 09, 2018 9:20 am

Hola,

Algú sap quan estarà disponible el full de sol.licitud? En teoria aquest divendres comença el període de preinscripció i com a mínim jo a la pàgina del consorci no l'he sapigut trobar.
patri84
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 21, 2017 8:55 pm

Re: Portes obertes i preinscripció 2018-2019 Barcelona ciutat

EntradaAutor: patri84 » dl. abr. 09, 2018 12:38 pm

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::