Escoles a Terrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ccanor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 3:09 pm

Escoles a Terrassa

EntradaAutor: ccanor » dc. gen. 17, 2018 3:06 pm

Bona tarda,
Aquest any la meva filla farà 3 anys i estem començant a mirar escoles. Som de Terrassa i ens toca la zona 3.
Agrairïa molt si algú em pogues donar referencies de les escoles de la zona, tant de les públiques com de les concertades. M' havien parlat molt bé del Roser Capdevila , algú que en tingui, pot compartir la seva experiencia?
Moltes gràcies!
Salutacions
miriam.roura
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 5:46 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: miriam.roura » dj. gen. 18, 2018 12:22 am

Hola Ccanor,

No et puc ajudar amb la zona 3 perquè no en conec les escoles, jo visc a la zona 1. El què sí et puc dir, per si t'ajuda a no amoïnar-te per la zona, és que he visitat alguns centres concertats i tots em diuen el mateix, que la natalitat és baixa i que encara que no tinguis punts per zona és possible un bon accés, sense haver d'anar a concurs.

Sort!
ccanor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 3:09 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: ccanor » dj. gen. 18, 2018 12:30 am

Hola Míriam,

Moltes gràcies per la teva resposta! Em deixes més tranquil la. Així, valoraré també escoles d'altres zonas.

Sort a tú també!
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dc. gen. 24, 2018 9:37 pm

Míriam una pregunta, quines escoles diues que el accés es bó? Entenc que escoles que sempre van a sorteig, si no tens els 30 punts de zona está complicat per entrar :/
Ade l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 14, 2018 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Clara13 » dj. gen. 25, 2018 6:28 am

Hola!

En relació al tema de possibilitats d'entrar a l'escola que tries, volia comentar que encara que diguin que la natalitat és baixa sí que hi ha possibilitats d'anar a sorteig. Ho comento per que nosaltres som de la zona 1, també ens deien lo de la natalitat baixa i l'any passat escoles com el Bisbat d'Egara, on en principi no havia d'haver problema, van anar a sorteig.

Només ho comento per que tingueu en compte que pot passar de tot :ok:
miriam.roura
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 5:46 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: miriam.roura » dl. gen. 29, 2018 11:43 am

Hola noies,

Sempre parlo d'escoles concertades, de l'escola pública no en puc parlar perquè no ho conec. La Tecnos amb dues línies i els germans pot ser una mica difícil entrar-hi sense punts de zona o de feina però hi ha d'altres escoles que oferten més places com l'Escola Pia, el Sagrat Cor, etc. Tenen 3 o 4 línies i la possibilitat d'accés amb pocs punts és major. Sé del cert que a l'Escola Pia l'any passat van entrar tots, fins i tot famílies que no tenien cap punt.

Seguim! SORT A TOTES!
miriam.roura
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 5:46 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: miriam.roura » dc. gen. 31, 2018 10:27 pm

Noies! Per si us pot interessar, acabo de veure que a l'Escola Pia aquest dissabte fan un espectacle pels nens i nens de 2 i 3 anys! És gratuït però cal inscripció prèvia. Si us interessa, jo m'he inscrit amb aquest formulari: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
ccanor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 3:09 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: ccanor » dj. feb. 01, 2018 2:34 pm

Míriam, gràcies per la informació! Si podem, també hi anirem!

Per altre banda, algú sabria dir-me si coneix escoles que facin periode d'adaptació? Fins ara hem fet entrevista amb tres concertades i m' ha sorprés molt (al mateix temps m'ha indignat força) que en cap de les tres en facin, doncs des del primer dia fan jornada complerta i has de deixar al nen/a sol/a. La meva filla no va a guarderia, està sempre amb mi, per tant considero que necessita un temps gradual d' adaptació. A més, que em resulta contradictori amb el missatge que em transmeten les escoles de que respecten la individualitat i el ritme de cada alumne.
Gràcies!
jordi.monràs
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 11:41 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: jordi.monràs » dv. feb. 02, 2018 11:46 am

ccanor ha escrit:Míriam, gràcies per la informació! Si podem, també hi anirem!

Per altre banda, algú sabria dir-me si coneix escoles que facin periode d'adaptació? Fins ara hem fet entrevista amb tres concertades i m' ha sorprés molt (al mateix temps m'ha indignat força) que en cap de les tres en facin, doncs des del primer dia fan jornada complerta i has de deixar al nen/a sol/a. La meva filla no va a guarderia, està sempre amb mi, per tant considero que necessita un temps gradual d' adaptació. A més, que em resulta contradictori amb el missatge que em transmeten les escoles de que respecten la individualitat i el ritme de cada alumne.
Gràcies!


CCanor, en alguna escola el Cim el primer dia són tot just tres hores, però a partir del segon dia ja és jornada completa. Que jo sàpiga no hi ha cap escola que faci adaptació.

Pensa que tot i que sigui educació infantil, les escoles consideren que els nostres fills ja s'han d' adaptar als ritmes dels grans. El nostre fill tampoc ha anat a la guardería, i és un tema que ens preocupa, però confiem que s' adaptarà bé ...
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dv. feb. 02, 2018 10:43 pm

Algú sap cuan es la jornada de portes obertes del Vedruna Vall? Porto tot el dia trucant i ningú m'agafa el telefon :/
jordi.monràs
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 11:41 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: jordi.monràs » dl. feb. 05, 2018 9:30 am

Ade ha escrit:Algú sap cuan es la jornada de portes obertes del Vedruna Vall? Porto tot el dia trucant i ningú m'agafa el telefon :/


El 04/03 de 11 a 13h aprox.

Certament, costa de que t' agafin el telèfon, és qüestió d' insistir ...
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dl. feb. 05, 2018 2:10 pm

...
Ade l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 14, 2018 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Martina07
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 10:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Martina07 » dt. feb. 06, 2018 11:16 am

Ade ha escrit:Algú sap cuan es la jornada de portes obertes del Vedruna Vall? Porto tot el dia trucant i ningú m'agafa el telefon :/

Hola Ade,
Aquí trobaràs l'arxiu pdf amb les dates de la jornada de portes obertes, segons escola...:
http://www.terrassa.cat/portesobertes
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dt. feb. 06, 2018 7:37 pm

Moltes gràcies Martina! Veig que coincideix les portes obertes del Vedruna amb les del Sagrat Cor, quina mala pata :/
Avatar de l’usuari
Laia2015
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 13, 2014 8:13 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Laia2015 » dj. feb. 08, 2018 8:47 am

Hola noies!

Una altre mare amb mil dubtes i amb el cap com un bombo de donarli voltes al tema escoles.

El meu dubte, hi ha algun lloc on pugui mirar per saber l'any passat quines escoles van estar plenes i no van entrar tots els nens? (ja que mares amb experiència diuen que la segona o tercera opció posis alguna escola on tinguis bastant clar que aquella l'agafaran.

Desprès, alguna sap si l'escola vedruna tenint els punts per zona es fàcil d'entrar?

Agraïria algú que em pogues resoldre aquets dubtes... vaia odisea aixo d'escollir escola.

Sort a totes amb aquest procces.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Clara13 » dj. feb. 08, 2018 11:06 am

Hola Laia,

El meu nen va al Vedruna. Entrava casi segur per punts adicionals però hi ha un munt de mares que només tenien els punts per zona i van entrar amb la mateixa facilitat.

Personalment us recomano que el dia que obrin les preinscripcions hi aneu a primera hora i feu la inscripció, no ho deixeu pels últims dies si teniu clar aquest centre.
Avatar de l’usuari
Laia2015
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 13, 2014 8:13 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Laia2015 » dj. feb. 08, 2018 5:17 pm

Bona tarda,

Clara 13, es que avui e estat llegint per aquí a altres fòrums que o deixem per l'ultim dia i tal. Per que millor que anem el primer dia? el que em digueu així fare!
Jo soc de la zona 4 (que en teoria no entra el Vedruna) però hi ha una petita zona que si que t'afegeixen que tens per zona el vedruna i pia. Així que de la meva zona es el que em va millor, els altres que tinc en altres opcions no son de la zona.
Tu saps que l'any passat gent amb els 30 punts va entrar? em deixes mes tranquil·la.

I tema preus, e vist varios preus que diuen del vedruna, quan ronda aprox? jo l'hauria de deixar al menjador. També tinc entes que a partir de primaria paguen menys? molt menys?

Moltes gràcies Clara!!! Vaig un pel nerviosa per aquest tema
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dj. feb. 08, 2018 9:18 pm

...
Ade l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 21, 2018 6:34 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Clara13 » dv. feb. 09, 2018 9:27 am

Laia2015 ha escrit:Bona tarda,

Clara 13, es que avui e estat llegint per aquí a altres fòrums que o deixem per l'ultim dia i tal. Per que millor que anem el primer dia? el que em digueu així fare!
Jo soc de la zona 4 (que en teoria no entra el Vedruna) però hi ha una petita zona que si que t'afegeixen que tens per zona el vedruna i pia. Així que de la meva zona es el que em va millor, els altres que tinc en altres opcions no son de la zona.
Tu saps que l'any passat gent amb els 30 punts va entrar? em deixes mes tranquil·la.

I tema preus, e vist varios preus que diuen del vedruna, quan ronda aprox? jo l'hauria de deixar al menjador. També tinc entes que a partir de primaria paguen menys? molt menys?

Moltes gràcies Clara!!! Vaig un pel nerviosa per aquest tema



Bon dia Laia,

La gent espera l'últim dia per que si al centre on inicialment van posar en primer lloc ja està molt saturat o et deixen caure que provablement anirà a sorteig poden canviar la preinscripció i fer-la a un altre centre que no estigui tan ple en l'últim moment. Pensa que per aquelles dates a secretaria ja us diuen si el centre té número d'anar a sorteig o no, de manera que podeu decidir canviar d'opció en última instància o no. Jo no és que digui que sigui millor opció, sinó que nosaltres ja teniem molt clar que voliem el Vedruna i per això hi vem anar el primer dia. Vosaltres heu de fer el que considereu millor, lo meu és només una opinió :content:

La noia de Secretaria ens va dir que el fet de que ho haguesim presentat el primer dia també influia, tot i que clar, el que és més important és que tinguis els punts per zona. Tinc entès que aquest any ja treien lo dels punts adicionals per al·lèrgies, exalumnes i demés, o sigui que tot estarà més equiparat.

No penso que accedir a les primeres opcions sigui complicat, però almenys a la pública (optavem en primera opció pel Bisbat d'Egara abans de decidir-nos pel Vedruna) si que van anar a sorteig i per nosaltres va ser tota una sorpresa per que a tot arreu ens deien que la natalitat era baixa, que no ens preocupessim i tal. La Pia, tal com diu la Ade, tampoc ens va agradar gens, massa freda i amb massa línies.

Tema preus, la quota mensual sense menjador ni extraescolars és de 138 euros per infantil i primària (+ 305 euros anuals en concepte de despeses extraordinàries per P3, P4 i P5. Aquesta quota baixa a Primària a 264 euros (1er i 2on) i a 271 euros (3er, 4art, 5è i 6è).

A secundària els preus actuals són 143 euros mensuals (+ 291 anuals a 1er i 2on, 296 euros a 3er i 294 a 4art).

Batxillerat: 355 euros mensuals (+ 263 euros anuals a 1er i 288 euros anuals a 2on).

Si el deixes a menjardor, 148 euros adicionals ( 9 euros si és dia suelto).

Acollida: Infantil i Primària 45 euros al mes (9 euros per 1 dia, 18 euros per dos, 27 euros per tres dies, 36 euros per 4 dies).

Extraescolars va en funció de l'activitat.

Us volia penjar una foto que tinc amb les dades que ens van passar però no sé com penjar-la al post.

Espero que això us serveixi.

:ok:
Avatar de l’usuari
Ade
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. des. 01, 2014 1:20 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Ade » dv. feb. 09, 2018 10:42 pm

...
Ade l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 11, 2018 3:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::