Escoles a Terrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
carquinyolis
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 21, 2018 9:55 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: carquinyolis » dt. maig 15, 2018 11:25 am

Barby84 ha escrit:Si a la web no t'ho indica, als llistat del centre de primera opcio si tens plaça a una altre escola t'ho ha de posar. Si vas d'ofici hi ha que anar a ome del 31 de maig al 4 de juny per agafar una plaça lliure.
Hi al juny ja son les llistes amb tothom escolaritzat.



HEm rebut correu i tenim num 52 per la Roda! :((((((((((((((

Hi he trucat però el que m'han dit no em quadra amb això que em dius tu, ja que segons ells a partir del 12 de juny podré saber si entro o no en 2a opció, que és la França.

Alhora em pregunto si tinc alguna possiblitat d'entrar a la Roda, sabeu com funcionen les places reservades per persones amb necessitats especials? Quan es sap si estan plenes? Enten que si n'hi haguessin dues que no s'omplissin, podria acabar entrant, buf, és molt complex i alhora la informació que donen els centres poc clara!
Martina07
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 10:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Martina07 » dt. maig 15, 2018 11:57 am

Desconec quantes línies disposa el col•legi La Roda, pero pel que comentes, entenc que en te dos. Per tant hi han 50 places disponibles, per cada línia (25 places) es destinen dos places per NEE (Necessitat Educatives Especials) , és a dir, que de les 50 places, 4 son destinades a NEE.

Fins el dia 12 de juny, ensenyament no haurà fet la distribució de places NEE de tots els col•legis, i per tant, no sabrem amb exactitud si aquestes places queden lliures per les 50 sol•licituds o no...., no sé si m'he explicat prou bè... Si tens el número 52, entenc que ho tens una mica difícil, ja que davant teu hi han 4 sol•licituds que a dia d'avui estan ocupant places NEE, i per tant haurem de veure el dia 12 de juny com queden..., si finalment poden entrar, o potser algun d'ells també queda fóra, perquè sorgeix alguna sol•licitud NEE....
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dt. maig 15, 2018 12:23 pm

Es veritat que ens donen poca informacio, jo hw exposat el que he llegit a la web. Pots trucar a l' ome i preguntar, son molt amables.
petitnino
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 5:14 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: petitnino » dt. maig 15, 2018 1:25 pm

Hola! A veure si em podeu ajudar...
Si tinc el num 37 per entrar a la roda, i són 50 places...vol dir q entro???
O no és segur?
O aquest num nomes es pel q anem a sorteig...i tothom q tingui 35 o 40 punts entraran, i llavors no sabem reals les places q queden? I tornem a estar igual sense saber res segur???
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dt. maig 15, 2018 1:53 pm

Maigf ha escrit:Algú sap si a la zona 2 queda algún cole amb plaça??


Que jo sapigui

Pere Viver 16
Font Alba 9
Abad Marcet 13

Total: 38 places disponibles

La resta han omplert tots, concertats inclosos
XavioM
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 04, 2018 3:02 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: XavioM » dt. maig 15, 2018 1:57 pm

petitnino ha escrit:Hola! A veure si em podeu ajudar...
Si tinc el num 37 per entrar a la roda, i són 50 places...vol dir q entro???
O no és segur?
O aquest num nomes es pel q anem a sorteig...i tothom q tingui 35 o 40 punts entraran, i llavors no sabem reals les places q queden? I tornem a estar igual sense saber res segur???


Si tens el 37 de 50 entres segur.
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dt. maig 15, 2018 2:07 pm

carquinyolis ha escrit:
Barby84 ha escrit:Si a la web no t'ho indica, als llistat del centre de primera opcio si tens plaça a una altre escola t'ho ha de posar. Si vas d'ofici hi ha que anar a ome del 31 de maig al 4 de juny per agafar una plaça lliure.
Hi al juny ja son les llistes amb tothom escolaritzat.



HEm rebut correu i tenim num 52 per la Roda! :((((((((((((((

Hi he trucat però el que m'han dit no em quadra amb això que em dius tu, ja que segons ells a partir del 12 de juny podré saber si entro o no en 2a opció, que és la França.

Alhora em pregunto si tinc alguna possiblitat d'entrar a la Roda, sabeu com funcionen les places reservades per persones amb necessitats especials? Quan es sap si estan plenes? Enten que si n'hi haguessin dues que no s'omplissin, podria acabar entrant, buf, és molt complex i alhora la informació que donen els centres poc clara!


Complicat pero no impossible
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dt. maig 15, 2018 2:08 pm

petitnino ha escrit:Hola! A veure si em podeu ajudar...
Si tinc el num 37 per entrar a la roda, i són 50 places...vol dir q entro???
O no és segur?
O aquest num nomes es pel q anem a sorteig...i tothom q tingui 35 o 40 punts entraran, i llavors no sabem reals les places q queden? I tornem a estar igual sense saber res segur???


Felicitats! Esteu a dins
javixa10
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 15, 2018 4:22 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: javixa10 » dt. maig 15, 2018 4:32 pm

Bona tarda a tothom,algú sap com està la cosa a la zona 3? Pel q jo se està tot ple. Potser amplien les places?
petitnino
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 5:14 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: petitnino » dg. maig 20, 2018 1:56 pm

Kamala ha escrit:
petitnino ha escrit:Hola! A veure si em podeu ajudar...
Si tinc el num 37 per entrar a la roda, i són 50 places...vol dir q entro???
O no és segur?
O aquest num nomes es pel q anem a sorteig...i tothom q tingui 35 o 40 punts entraran, i llavors no sabem reals les places q queden? I tornem a estar igual sense saber res segur???


Felicitats! Esteu a dins[/quote


Hola!! Doncs em comenten q el més segur es q no entri. Pq tinc posició 37 però 10 punts del barem. En teoria entren els de 30 punts i no tots pel sorteig. Llavors si tinc 10 punts i el num 37 d posició q vol dir?
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dg. maig 20, 2018 7:33 pm

Si tens el 37 es el teu numero a la llista, si son 50 plaçes estas dins. Quantes solicituds hi havien?
De totes maneres al cole tens la llista!
marina81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. març 03, 2015 6:01 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: marina81 » dg. maig 20, 2018 7:41 pm

És possible que siguis la 37 de la llista d'espera? Si a la Roda ha anat a sorteig la gent de 30 punts, els de 10 s'han quedat fora.
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dc. maig 30, 2018 8:11 pm

Hola, com us ha anat al final?
XavioM
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 04, 2018 3:02 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: XavioM » dt. juny 05, 2018 10:48 am

Nosaltres no hem rebut correu per ampliar inscripció i anar d'ofici així que entenem que ens ha tocat alguna escola de la llista. No hi ha manera de saber quina és abans del 12 de juny?

Com us ha anat a vosaltres?
10tsar
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 05, 2018 2:02 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: 10tsar » dt. juny 05, 2018 2:10 pm

Bona tarda, m’agradaria que algú digues algo sobre lo que diu Xavi, no hi ha opció de saber algo ja??
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dt. juny 05, 2018 8:27 pm

Heu trucat a l' ome? Heu trucat als vostres coles de la llista o anat a veureles?
Martina07
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 10:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Martina07 » dl. juny 11, 2018 2:37 pm

Algu sap com ens informaran demà de les llistes definitives? Ens enviaran algun email? O haurem d'anar els colegi?
Musina15
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 17, 2018 4:30 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Musina15 » dl. juny 11, 2018 2:56 pm

Martina07 ha escrit:Algu sap com ens informaran demà de les llistes definitives? Ens enviaran algun email? O haurem d'anar els colegi?



crec que sí, que enviaven un mail com els anterios en plan que ja pots entrar a l'enllaç amb el DNI i el núm de preinscripció, ja que ho hauran actualitzat i posarà la info del cole al que entra.....
Martina07
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 10:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Martina07 » dl. juny 11, 2018 3:00 pm

Musina15 ha escrit:
Martina07 ha escrit:Algu sap com ens informaran demà de les llistes definitives? Ens enviaran algun email? O haurem d'anar els colegi?



crec que sí, que enviaven un mail com els anterios en plan que ja pots entrar a l'enllaç amb el DNI i el núm de preinscripció, ja que ho hauran actualitzat i posarà la info del cole al que entra.....




Ah, perfecte!!! Haviam què diuen demà....
Martina07
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 10:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Martina07 » dl. juny 11, 2018 3:00 pm

Martina07 ha escrit:
Musina15 ha escrit:
Martina07 ha escrit:Algu sap com ens informaran demà de les llistes definitives? Ens enviaran algun email? O haurem d'anar els colegi?



crec que sí, que enviaven un mail com els anterios en plan que ja pots entrar a l'enllaç amb el DNI i el núm de preinscripció, ja que ho hauran actualitzat i posarà la info del cole al que entra.....




Ah, perfecte!!! Haviam què diuen demà....


Gràcies!!! :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::