Escoles a Terrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Maigf
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. març 08, 2018 11:51 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Maigf » dj. abr. 26, 2018 12:09 pm

Zona 2:
- Abad Marcet; ??
- Delta: ??
- Font de l alba: ??
- El Vapor:??
- Enxaneta: 93

- Karmel: els de 30 punts no anem a sorteig. Els de 20 no ho sé.

- La Roda: 65
- Lanaspa:??
- Marti:??
- Pere Viver: Queden places pero no m'han volgut donar xifres.
- Serra de l'Obac: 52???

Si algu te mes info q em digui i actualitzo...

Jo estic flipant perque si faig recompte em sobren nens...... :-o00m[/quote]
:-o00m
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dj. abr. 26, 2018 1:21 pm

XavioM ha escrit:I d'aquests 65 de la roda, algu sap quants tenen més de 30 punts?


A les portes obertes van dir q una classe seria x germans.....i es un centre on acostumen a anar molts exalumnes.... Aixi q no crec q quedin moltes places per la gent de 30.

Jo estic molt desanimada....
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dj. abr. 26, 2018 1:26 pm

Barby84 ha escrit:Jo tambe crec q sobren nens, no sé on han quedat places pero ha sigut tot molt estrany! A la zona 1 quasi be tots els concertats a sorteig de 30 punts , al menys a última hora del dimarts, nomes vaig escoltar que poder kedava 1 o 2 a la Tecnos, i 3 o 4 al cultura práctica. La zona 3 tambe a sorteig de 30. No sé, i esperem que no Hi hagi sorpreses de la ome, encara q sembla q han intentat no agafarne CAP.


Quedaran places a les escoles que no vol ningu.... :ufs:
Tipus Font de l'alba, les Arenes, Valles, Marques Casals,etc..... a ensenyament tant li es si t'agrada el cole o no..... Ells et donen la plaça

El q no entenc es xq ficar tantes opcioms... Jo vsig a sorteig amb la 1a i la resta estan plens o ho estaran per quan em toqui assignacio
Marina1984
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 4:47 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Marina1984 » dj. abr. 26, 2018 1:27 pm

Zona 2:
- Abad Marcet; ??
- Delta: ??
- Font de l alba: ??
- El Vapor:??
- Enxaneta: 93
- Karmel: els de 30 punts no anem a sorteig. Els de 20 no ho sé.
- La Roda: 65
- Lanaspa:??
- Marti: els de 30 punts no anem a sorteig. Els de menys punts no ho se.
- Pere Viver: Queden places pero no m'han volgut donar xifres.
- Serra de l'Obac: 52???
CristianCS
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 10:30 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: CristianCS » dj. abr. 26, 2018 2:31 pm

Jo pel que se a la Pia han entrat només els de 30 punts, els de 20 y 10 fora.

A Petit Estel han omplert amb les solicituts justes.

Nose que està passant aquest any, jo que pensava que seria tranquil, i comparat amb altres anys aquest fòrum no tenia gaire moviment, i al final a córrer...
XavioM
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 04, 2018 3:02 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: XavioM » dj. abr. 26, 2018 3:06 pm

Kamala ha escrit:
Barby84 ha escrit:Jo tambe crec q sobren nens, no sé on han quedat places pero ha sigut tot molt estrany! A la zona 1 quasi be tots els concertats a sorteig de 30 punts , al menys a última hora del dimarts, nomes vaig escoltar que poder kedava 1 o 2 a la Tecnos, i 3 o 4 al cultura práctica. La zona 3 tambe a sorteig de 30. No sé, i esperem que no Hi hagi sorpreses de la ome, encara q sembla q han intentat no agafarne CAP.


Quedaran places a les escoles que no vol ningu.... :ufs:
Tipus Font de l'alba, les Arenes, Valles, Marques Casals,etc..... a ensenyament tant li es si t'agrada el cole o no..... Ells et donen la plaça

El q no entenc es xq ficar tantes opcioms... Jo vsig a sorteig amb la 1a i la resta estan plens o ho estaran per quan em toqui assignacio



Penso el mateix, quin sentit té posar fins a 10 opcions, si la majoria de vegades, si no entres a la primera ja no pots entrar a cap de les 9 següents. És una pena que no puguis apuntar els teus fills a l'escola que realment t'agrada i t'acabi tocant una escola que ni t'agrada o que està molt lluny de casa teva.

No soc un entès i no sé quin seria un sistema millor, però està clar que aquest deixa molt que desitjar.
AriadnaT
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 14, 2018 9:36 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: AriadnaT » dj. abr. 26, 2018 3:54 pm

Marina1984 ha escrit:Zona 2:
- Abad Marcet; ??
- Delta: ??
- Font de l alba: ??
- El Vapor:?? En una altra entrada deien que sobraven 2 places.
- Enxaneta: 93
- Karmel: els de 30 punts no anem a sorteig. Els de 20 no ho sé.
- La Roda: 65
- Lanaspa:??
- Marti: els de 30 punts no anem a sorteig. Els de menys punts no ho se.
- Pere Viver: Queden places pero no m'han volgut donar xifres.
- Serra de l'Obac: 52???

La dada del Serra em consta que es correcte
Pero comptant els germans! Es a dir que els sobren 2 nens.
El numero d inscripcions que estan donant les escoled ha de ser global.
Suposo que tots volem les mateixes escoles... Per que al Pere Viver per exemple fa anys que sobren places...
Avatar de l’usuari
nine9
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 05, 2013 10:21 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: nine9 » dj. abr. 26, 2018 4:12 pm

Hola,

He entrat a fer una ullada a veure com anava aq. any, i no em puc estar de contestar aq. últim comentari :P. El meu va al Pere Viver, i estem encantats, sobretot ell, q entra a la classe corrent :ok: Va ser la segona opció, però com ja he dit, tot mbé, són 18 nens molt ben avinguts
AriadnaT
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 14, 2018 9:36 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: AriadnaT » dj. abr. 26, 2018 5:31 pm

El Pere Viver potser es injustament impopular ppeque treballen molt bé, tinc veins i comeguts que porten els nens i que els ham portats i tothom que el coneix diu que esta molt content. Jo no he sentit a ningu parlar-ne malament oero si be. JoJla vaig anar a veure i infantil em va encantar. No es la meva primera opcio pero no pretenia deixar-la malament, nomes que aixi com hi ha coles molt populars aquest malhauradament no un d'ells ;)
Avatar de l’usuari
nine9
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 05, 2013 10:21 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: nine9 » dj. abr. 26, 2018 6:13 pm

Si.., tens raó, la part positiva és la ratio baixa, petit luxe aqui a ciutat :-o00m :ok:
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Aly84 » dj. abr. 26, 2018 7:45 pm

Holaaaa!!!

A mi també m'han fet gràcia els últims comentaris.

La meva nena també va el Pere Viver a P5, ells són 25 per classe. Ella hi va encantada, també hi entra corrents i molt alegre. A nosaltres hi ha forces coses que ens agraden. Va ser la nostra segona opció. Com que sabíem que no omplia i ens agradava força, la vam posar per assegurar i ens vam jugar la primera opció a sorteig.

Molta sort!!
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Kamala » dj. abr. 26, 2018 9:10 pm

Jo tb crec q el Pere Viver esta injustament infravalorat, potser perque l'edifici es vellet.
Jo vaig anar a les portes obertes i em va sorprendre i agradar molt. De fet en la meva llista anava x davant d'altres mes populars

I aquest any omplira com a 2a opcio, estic segura.
Beatbcn
Entrades: 3
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 8:31 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Beatbcn » dv. abr. 27, 2018 8:40 am

Bon dia,

La informació que tinc de la zona 1 centre és que a la Pia han entrat directament els que tenen més de 20 punts, els altres s'han quedat tots fora, no entren ni a sorteig. Això és informació directa de la Pia.

Del petit estel se que han entrat en sorteig alguns, però no els de 30 punts.

De la tecnos m'han dit que han sobrat un parell de places, però no ho sé segur.

I del Vedruna crec que sí que van a sorteig els de 30 punts.

De totes formes, la setmana que ve pengen les llistes amb els punts, ja es podrà veure com quedaran tots.
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dv. abr. 27, 2018 10:02 am

Al petit estel han cobert places i no van a sorteig. No confonem al personal, please!
CristianCS
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 10:30 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: CristianCS » dv. abr. 27, 2018 10:49 am

Beatbcn ha escrit:Bon dia,

La informació que tinc de la zona 1 centre és que a la Pia han entrat directament els que tenen més de 20 punts, els altres s'han quedat tots fora, no entren ni a sorteig. Això és informació directa de la Pia.

Del petit estel se que han entrat en sorteig alguns, però no els de 30 punts.

De la tecnos m'han dit que han sobrat un parell de places, però no ho sé segur.

I del Vedruna crec que sí que van a sorteig els de 30 punts.

De totes formes, la setmana que ve pengen les llistes amb els punts, ja es podrà veure com quedaran tots.


Informació de la Pia és certa, ja que la vam possar de primera opció amb 20 punts i l'últim dia ens van avisar que no entravem i vam fer preinscripció a Petit Estel, i aquí hi ha les preinscripcions justes per les places ofertades, així que no van a sorteig i no s'ha quedat ningú fora.

Estic d'acord amb el que es diu, que no té cap sentit omplir amb 10 opcions si al final les que més agraden omplen amb primeres o segones opcions. I d'igual manera no veig just que entreguis preinscripció el primer dia a l'escola que més t'agrada, i l'últim dia et vegis obligat a fer canvis per la gent que ho fa tot a última hora...
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dv. abr. 27, 2018 1:10 pm

CristianCS ha escrit:
Beatbcn ha escrit:Bon dia,

La informació que tinc de la zona 1 centre és que a la Pia han entrat directament els que tenen més de 20 punts, els altres s'han quedat tots fora, no entren ni a sorteig. Això és informació directa de la Pia.

Del petit estel se que han entrat en sorteig alguns, però no els de 30 punts.

De la tecnos m'han dit que han sobrat un parell de places, però no ho sé segur.

I del Vedruna crec que sí que van a sorteig els de 30 punts.

De totes formes, la setmana que ve pengen les llistes amb els punts, ja es podrà veure com quedaran tots.


Informació de la Pia és certa, ja que la vam possar de primera opció amb 20 punts i l'últim dia ens van avisar que no entravem i vam fer preinscripció a Petit Estel, i aquí hi ha les preinscripcions justes per les places ofertades, així que no van a sorteig i no s'ha quedat ningú fora.

Estic d'acord amb el que es diu, que no té cap sentit omplir amb 10 opcions si al final les que més agraden omplen amb primeres o segones opcions. I d'igual manera no veig just que entreguis preinscripció el primer dia a l'escola que més t'agrada, i l'últim dia et vegis obligat a fer canvis per la gent que ho fa tot a última hora...


Totalment d' acord, aixo está fatal, et treu la
plaça pot ser Gent que no le agrada el cole com a tu q es la Teva primera opcio!
Es molt injust!
Lau19
Entrades: 3
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 12:47 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Lau19 » dv. abr. 27, 2018 1:33 pm

Estic dacord en què el sistema no és ni de bon tros just, però portar la preinscripció el primer o l'últim dia, no vol dir que t'agradi més o menys l'escola. Moltes famílies (jo personalment) vaig portar-la l'últim dia a l'escola que més m'agradava... Tenia por d'anar a sorteig, i vaig voler saber números fins l'últim moment. És totalment lícit portar-la l'últim dia, sinó acabaria sent: "tonto el último!"
El fet d'anar a sorteig és una decisió personal. Hi haurà aquells que se la jugaran i d'altres que segons places i número de persones que hi optin, preferiran una altra escola que estigui prou bé, abans que anar d'ofici.

En fi, molta sort a tots i totes....
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Barby84 » dv. abr. 27, 2018 4:17 pm

Cadascu la pot portar quan vulgui, es el fet de cambiar-la de escola, está clar que a carreras amb aixo no es por jugar!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: Clara13 » dt. maig 01, 2018 7:32 pm

Hola a tothom!

Veig que aquest any el tema d'accedir a les escoles sense anar a sorteig està bastant complicat. Personalment considero que el fet que l'any passat eliminesin línies de P3 en favor de la creació de noves línies per a la ESO hi pugui estar relacionat.

D'altra banda, a nosaltres també ens deien l'any passat que la taxa de natalitat era baixa i demés. Crec que aquesta informació està clarament desvirtuada, doncs és evident que aquests darrers anys la natalitat és elevada.

També volia comentar que soc ex-alumna del Pere Viver i tot i que ja en fa molts anys, era una bona escola.

Molta sort a tots i totes!
XavioM
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 04, 2018 3:02 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: XavioM » dj. maig 03, 2018 10:29 am

Heu anat a mirar les llistes?

A La Roda hi ha 39 persones de més de 30 punts. Això són 11 places lliures pels de 30 punts.
Està la cosa molt complicada.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::