Escoles lliures

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Rovili
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Escoles lliures

EntradaAutor: Rovili » dl. gen. 22, 2018 9:37 pm

Hola a tots i totes!

Tinc un nen de casi 3 anys, no ha anat mai a la guarderia i m'han parlat d'una escola lliure de Sant Pere de Ribes que es diu Petit Eden. Com la majoria d'aquestes escoles no està homolagada i acull a nens i nenes fins els 6 anys. La veritat sembla perfecte per el meu fill, estaria jugant a fora com fa aquí casa pero junt amb altres nens i nenes.
Al no estar homologada, representa que el meu fill no hauria estat mai escolaritzat un cop l'apunti a primària, però com no és obligatori, en principi no té perquè haver-hi cap problema.

M'agradaria molt saber si per casualitat algú coneix el Petit Eden o porta al seu fill/filla a una escola lliure (d'on sigui), quina opinió en tenen i si pensen que al portar-los a una escola tradicional als 6 anys pot ser un 'problema' per ells.

Espero poder llegir la opinió d'algú que conegui aquestes escoles.

Gràcies!
Shasha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escoles lliures

EntradaAutor: Shasha » dj. feb. 01, 2018 10:47 am

Hola, jo vaig portar a la meva filla a una escoleta lliure a p2, i estavem molt contentes, no vam continuar perque vam obtenir plaça de p3 en una publica no directiva i economicament hi ha molta diferencia, pero si no hagues a aquesta escola continuaria.
La ratio d'aquestes escoletes es magnifica, normalment es 1-7 i moltes vegades menys, per tant, les educadores tenen mes temps per dedicar a cada infant i a la resolucio dels conflictes punt molt important en aquestes edats en que estan aprenent a gestionar-los, despres esta el tema del respecte dels ritmes dels infants i de les seves motivacions.
Ara be, has de tenir en compte que no son escoles "normals" normalment demanen implicacio familiar, les adaptacions son al ritme de la criatura el que suposa que pot ser des d'una setmana a sis mesos (com va ser el nostre cas) i has d'estar disposat a fer aquest "sacrifici" despres el tema de l'horari que es mes restringit a la nostra era de 9 a 15.
Sens dubte si tingues un altre fill l'apuntaria a una escoleta lliure.
Rovili
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Re: Escoles lliures

EntradaAutor: Rovili » dl. feb. 12, 2018 10:24 am

Hola Shasha, moltes gràcies per la teva resposta. L'hem apuntat a una, a veure com va i quan tarda l'adaptació, més que res perquè vivim a 30 minuts. Tant en comoditat com econòmicament ens suposa un esforç però per mi la seva educació és una prioritat tot i que malhauradement on vivim nosaltres no hi ha cap opció diferent a la tradicional i no sé quan de temps el podrem portar a aquesta escoleta. Espero que la disfruti mentres hi vagi sigui un any o 3.
Moltes gràcies una altra vegada :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Gem74 i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: