Curs 2018-19 Eixample Dret

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: mandarina777 » dt. març 06, 2018 11:02 pm

Sense dubte si vivís a arc de triomf la meva opció sería Ramón Llull es una molt bona escola. Vaig flipar per que queden places.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. març 07, 2018 9:45 pm

[quote="mandarina777"]Sense dubte si vivís a arc de triomf la meva opció sería Ramón Llull es una molt bona escola. Vaig flipar per que queden places.
De fet, tenim les portes obertes per la setmana que ve, ja les van fer al febrer pero degut al volum de trucades de pares que volien veure la, han repescat un dia al març. No la descartem.
Em podries dir perque? I si saps coses de Fort Pienc, Carlit i Encants?
Gracies!
Jessica83
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 11:22 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Jessica83 » dc. març 07, 2018 10:45 pm

Hola!
A nosaltres ens toquen tambe algunes escoles de l' Eixample,una es l' escola Marillac,algu te referencies o sap que tal aquesta escola?
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: ambonios » dv. març 09, 2018 6:28 am

Mi hija va a P3 (a Encants). Personalmente estoy muy contenta. Mi hija va encantada, el método que usan me parece una maravilla. La adaptación se hace de forma muy natural, igual que todo lo que aprenden. No tienen mesas, sillas, libros o fichas. Experimentan todo el día. Se mezclan con otros niños, hacen muchas salidas, no se. Si quieres algo más concreto te puedo explicar con más detalle.
Lo del caos es algo muy personal. Yo creo que hay muchos métodos educativos, y aunque el colegio tenga buena o mala fama, tiene que estar alineado con lo que tu quieres y que te sientas cómoda. Es decir, mi hija va P3 y ni escribe su nombre, ni cuenta hasta 10 por ejemplo. Todos los niños que conozco de su edad lo hace. A nosotros pues nos da un poco igual pero igual eso te da la sensación de que no aprenden o que no avanzan. Es muy personal como te digo.
ambonios l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 10, 2018 4:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: petipe » dv. març 09, 2018 7:43 am

Jessica83, no conec la Marillac personalment però me n'han donat bones referències. Bàsicament em van dir que es van sorprendre bastant en veure-la i que no s'esperaven el bon feeling que van rebre (perquè anaven amb una idea preconcebuda). Però vaja no et puc dir gaire més ni res concret...
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » ds. març 10, 2018 7:28 pm

ambonios ha escrit:Mi hija va a P3 (a Encants). Personalmente estoy muy contenta. Mi hija va encantada, el método que usan me parece una maravilla. La adaptación se hace de forma muy natural, igual que todo lo que aprenden. No tienen mesas, sillas, libros o fichas. Experimentan todo el día. Se mezclan con otros niños, hacen muchas salidas, no se. Si quieres algo más concreto te puedo explicar con más detalle.
Lo del caos es algo muy personal. Yo creo que hay muchos métodos educativos, y aunque el colegio tenga buena o mala fama, tiene que estar alineado con lo que tu quieres y que te sientas cómoda. Es decir, mi hija va P3 y ni escribe su nombre, ni cuenta hasta 10 por ejemplo. Todos los niños que conozco de su edad lo hace. A nosotros pues nos da un poco igual pero igual eso te da la sensación de que no aprenden o que no avanzan. Es muy personal como te digo.

Hoy hemos visitado Encants y hemos salido impactados, encantados y cabreados... Porque deberian ser todas asi... hay 22 hermanos... y el año tuvieron 110 solicitudes... nose quizas Gaia misma filosofia absorvera peticiones este año porque tiene 74 plazas y mismo proyecto que Encants... quizas arriesguemos , es la que mas nos gusta y vamos a sorteo en todas las que hemos visto... no se seguiremos pensando.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Sumsi » dc. març 14, 2018 6:43 pm

Sí vius a prop d'Arc de Troimf Ramon Llull queda lluny, i pensa que sempre hi ha places si la cosa no canvia...

El Biel primer va fer P3 al Ramon Llull i el vem canviar al Fort Pienc, molt més aprop i vem tenir diferències amb la mestra.

Del Ramon Llull no tinc queixa i estan fent moltes coses gràcies a l'AMPA que és molt potent. I dels pares que ens van tocar un encant de veritat, encara anem a cumples.

és una escola molt estigmatitzada, realment fins que no entres no veus la realitat i la prefereixo més que el Pere Vila (si es que el Pere Vila no ha canviat) i va per projectes. Les instal.lacions són antigues al ser una escola antiga
Imatge
Jessica83
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 11:22 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Jessica83 » dc. març 14, 2018 7:53 pm

petipe ha escrit:Jessica83, no conec la Marillac personalment però me n'han donat bones referències. Bàsicament em van dir que es van sorprendre bastant en veure-la i que no s'esperaven el bon feeling que van rebre (perquè anaven amb una idea preconcebuda). Però vaja no et puc dir gaire més ni res concret...

Gracies petipe, vam anar a les portes obertes y la veritat es que tambe ens va donar molt bona impresio y ens va agradar força.
Algu va anar dissabte a les portes obertes de les dominiques o ens por donar refererencies?
Gracies.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. març 14, 2018 8:44 pm

Sumsi ha escrit:Sí vius a prop d'Arc de Troimf Ramon Llull queda lluny, i pensa que sempre hi ha places si la cosa no canvia...

El Biel primer va fer P3 al Ramon Llull i el vem canviar al Fort Pienc, molt més aprop i vem tenir diferències amb la mestra.

Del Ramon Llull no tinc queixa i estan fent moltes coses gràcies a l'AMPA que és molt potent. I dels pares que ens van tocar un encant de veritat, encara anem a cumples.

és una escola molt estigmatitzada, realment fins que no entres no veus la realitat i la prefereixo més que el Pere Vila (si es que el Pere Vila no ha canviat) i va per projectes. Les instal.lacions són antigues al ser una escola antiga


Dema anem a PO de Ramon Llull em te encoriosida perque no omple mai pero en parlen molt be, veurem. No seria en cap cas primera opcio pero pot ser una bona segona o tercera si ens agrades i sabent que sempre Queden places.
Estas contenta a Fort Pienc? De zona es la que millor ens va i ens va agradar molt pero tenen 23 germans... estem entre F Pienc , Gaia( Cartagena) i Encants... com a punts negatius, em va semblar de instalacions petites i que el tema ambients pasen molt per sobre, res a veure amb Encants o Gaia. Com si fessin una mica de tot pero res concret.
Per lo demes tot ens encaixa i tenim bones referencies...
Qualsevol info extra , gracies!
Ahna
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 15, 2018 11:53 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Ahna » dv. març 23, 2018 6:39 am

Hola Amboinos!
Amboinos,

Estic en el mateix moment que tú fa un any. Vaig llegue els tris fintes quant et va tocar plaça a Encants.
Estem valorant aquesta escola, igual que Gaia o altres de la zona. Aquestes dues son les mes properes al nostre domicili.
Per molt que he preguntat no trovo bones opinions d’Encants i una mare de P3 vol treure aquest any a la seva filla, que diu que encare plora cada mati i que es un caos. Sé que a inici de curs van tenir rotacio de profesorat i no va ajudar.
Hem pots dir llums i ombres o si es tot un nuvol i nomes veig la part fosca.

Moltes gràcies.

Fa poquet que estic al foro i no acabo de sapiguer con gestionar les entradas.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Sumsi » dv. març 23, 2018 8:01 pm

Estem contents del Fort Pienc i el Biel que és el més important va molt agust.

Però és cert que aquest any costarà, 23 germans és una passa, però heu de valorar el millor i les possibilitats, Carlit també està molt bé. L'any que ens va tocar tots de la 1a opció van entrar, però va ser un any rarot.
Imatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 3:27 pm

Bones! Us informo de les com han anat les preinscripcions a les 13 hrs aprox.

Fort Pienc : unes 75
Carlit: 23
Gaia: 58
Encants: 53
Ramon Llull: 28 pero li faltaven per introduir
La concepcio: 26 i li faltaven per introduir
Fructuos Gelabert: unes 90

Al mati totes menys Carlit ( pero a 3 places), Gaia i Ramon Llull a sorteig... no us dona la sensacio que les noves escoles no han servit de massa? I la baixada d’encants? L’any passat 121...
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: srapenfield » dv. abr. 27, 2018 3:31 pm

Lidiabcn ha escrit:Bones! Us informo de les com han anat les preinscripcions a les 13 hrs aprox.

Fort Pienc : unes 75
Carlit: 23
Gaia: 58
Encants: 53
Ramon Llull: 28 pero li faltaven per introduir
La concepcio: 26 i li faltaven per introduir
Fructuos Gelabert: unes 90

Al mati totes menys Carlit ( pero a 3 places), Gaia i Ramon Llull a sorteig... no us dona la sensacio que les noves escoles no han servit de massa? I la baixada d’encants? L’any passat 121...


La baixada dencants té pinta que es pq la gent ha anat a lo segur i ha posat gaia de 1a opció...i tb eixample.2 que tb ha omplert. Jo les tenia com a altres opcions però no entrarem

Quin nervis :(
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 27, 2018 3:33 pm

Home pero encants o gaia no s'assemblen gaire a eixample 2, no? Com a minim quan jo la vaig mirar parlaven molt de les tic...
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. abr. 27, 2018 7:33 pm

Jo eixample 2 no la vaig anar a veure perque ens queda lluny, nosaltres anem a sorteig en la 1a i de segons vem posar Gaia que tambe ha omplert... haurem de confiar en la sort... el que no se es on posaran tants nens que han quedat fora. Les dades que jo tinc son:

Fort Pienc: 74
Fructuos Gelabert : 69
Gaia: 68
Encants :57
Carlit: 29 ( 1 linia)
Ramon llull: 28
Concepcio: ??(1 linia)
Eixample 2: 55
Tabor: 45

Les uniques , que jo sapiga que no van a sorteig Ramon Llull, i Tabor ...

Anims i sort!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 27, 2018 7:49 pm

Lidiabcn ha escrit:Jo eixample 2 no la vaig anar a veure perque ens queda lluny, nosaltres anem a sorteig en la 1a i de segons vem posar Gaia que tambe ha omplert... haurem de confiar en la sort... el que no se es on posaran tants nens que han quedat fora. Les dades que jo tinc son:

Fort Pienc: 74
Fructuos Gelabert : 69
Gaia: 68
Encants :57
Carlit: 29 ( 1 linia)
Ramon llull: 28
Concepcio: ??(1 linia)
Eixample 2: 55
Tabor: 45

Les uniques , que jo sapiga que no van a sorteig Ramon Llull, i Tabor ...

Anims i sort!


Gaia no es de tres linies??
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. abr. 27, 2018 8:00 pm

Shasha ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:Jo eixample 2 no la vaig anar a veure perque ens queda lluny, nosaltres anem a sorteig en la 1a i de segons vem posar Gaia que tambe ha omplert... haurem de confiar en la sort... el que no se es on posaran tants nens que han quedat fora. Les dades que jo tinc son:

Fort Pienc: 74
Fructuos Gelabert : 69
Gaia: 68
Encants :57
Carlit: 29 ( 1 linia)
Ramon llull: 28
Concepcio: ??(1 linia)
Eixample 2: 55
Tabor: 45

Les uniques , que jo sapiga que no van a sorteig Ramon Llull, i Tabor ...

Anims i sort!


Gaia no es de tres linies??



Si, 75 places pero hi ha un germa i 6 places reservades per nens amb necesitats. Fan just les 75, no creien que les 6 les omplissin pero 3 si.
idun
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 12:22 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: idun » ds. abr. 28, 2018 3:48 pm

Si, Gaia no anirá a sorteig, ja que son 68 inscrits més 6 possibles necessitats especials, que sumen 74. Em van comentar que serien casi segur 3 de NEE, doncs segurament 1-3 places aniran als de segona opció (en tot cas poquissim per un cole amb tres lineas i només 1 germà!)

També he sentit 55 inscrits per Antoni Brusi (amb 25 germans).
No em va impressionar tant les portes obertes de Eixample 2, però de 200 persones que van venir está clar que va agradar a molts tb. Igual amb Gaia, 300 persones la van veure.
I
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. maig 01, 2018 9:16 pm

A nosaltres Brusi no ens tocava. Ara a esperar al dia 3 per saber realment amb quantes places comptem els de 30 punts...aquesta info la penja l’escola nomes oi?o A la web del consorci es pot veure?
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Curs 2018-19 Eixample Dret

EntradaAutor: PereLlull » dt. maig 01, 2018 10:27 pm

Lidiabcn ha escrit:A nosaltres Brusi no ens tocava. Ara a esperar al dia 3 per saber realment amb quantes places comptem els de 30 punts...aquesta info la penja l’escola nomes oi?o A la web del consorci es pot veure?


Exacte, aquesta informació només la tindràs a l'escola. La web del consorci caldrà estar pendents per veure el número de sorteig oficial el dia que pertoqui. Si finalment et toca anar a sorteig. Molta sort! :ok:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::