Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dj. març 01, 2018 10:51 am

Per cert, coneixeu els preus d'Agora i Europa? Suposo que se'ns envà moltíssim de pressupost, però per descartar-ho amb fonaments...

I el tema escola? són molt elitistes? teniu experiències?

Gràcies.
Patri--dv17
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 10:22 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Patri--dv17 » dv. març 02, 2018 1:42 pm

Buenos días, ¿Se sabe algo de la zona única? Tanta incertidumbre me tiene de los nervios.
Ayer fuimos a Can Mates. Todo muy bonito. 25 hermanos, 25 plazas libres, 400 padres en las JPO... :ufs:
eripa
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 11:41 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: eripa » dv. març 02, 2018 2:13 pm

Hola,

Pues parece ser que finalmente se mantienen las 2 zonas y hoy he llamado a la Oficina de Escolarització y me dicen que todavía no saben si las 2 zonas seran hasta como ahora o modificaran la “frontera”.

Yo también estuve en la del Turó y me gustó mucho la verdad pero si finalmente se mantienen las zonas como hasta ahora no me toca.

Hoy tenía programado ir a las de la Olivera pero tampoco me tocaría si volvemos al sistema antiguo por lo que ya no pierdo el tiempo.

La semana que viene sí que tengo 3 de las que me corresponderían.

De todos modos me han dicho que llame el lunes para saber si está decidido el tema zonas. Pero lo de zona única descartado vía comunicado del Ayuntamiento.

Es una lástima porqué me gustó mucho el Turó. Ahora toca esperar a ver las próximas!
nsm
Entrades: 2
Membre des de: dv. març 02, 2018 2:51 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nsm » dv. març 02, 2018 2:56 pm

Deixo la noticia que sortia avui al TOT:

http://www.totsantcugat.cat/actualitat/ ... 67102.html

Jo entenc que quedaran les dues zones iguals perquè és massa tard per fer modificacions.
PUCK3
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 12, 2018 3:23 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: PUCK3 » ds. març 03, 2018 11:01 am

Bon dia!
Quina esquizofrènia això de les zones! Nosaltres que tenim clar que en primera opció posaren el Thau i que ens toca per zona, ens convé més que es mantingui com fins ara amb dues zones.
Ara el dubte el tenim per a la segona opció Olivera o La Mirada. M'han parlat molt bé de les dues. Anirem a portes obertes de la Mirada, però divendres no vàrem poder anar a l'Olivera. Algú que hi anés podria fer cinc céntims?
sarabenetton
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 1:56 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: sarabenetton » ds. març 03, 2018 10:54 pm

Hola familias, antetodo, desearos todo lo mejor en este proceso de elección de Coles que sin duda es una experiencia.
Como referencia, os envio un link de mis impresiones de los colegios visitados durante mi búsqueda por si es de interes.
http://sarabenetton.blogspot.es/#
Deciros que, en cuanto a los puntos para poder ingresar a los coles, uno de los consejos recibidos desde el dpto de educación del ayuntamiento fue que pusieran en primera opción el cole que mas os guste, aquel con el que se sientan identificados independientemente del tema de plazas, ya que ha ocurrido en algunos años que padres dejan de poner en primera opción el cole q mas les gusta y resulta q ese año el cole dispone de plazas porque muchas flias no la ponen como opción por lo que han oido de la dificultad de entrar o lo ocurrido el año pasado, como muy bien explicaron en anteriores posts, muchas familias quedaron sin cupo pero finalmente se abrieron lineas adicionales y la mayoria quedó en el cole inicialmente elegido.

Por ello y en base a mi experiencia personal nada mejor que guiarse por el buen feeling que les de el colegio, creer y sentirse identificado con el proyecto del centro y confiar en el equipo docente que lo lidera para marcar como primera opción el cole que cumpla o se acerque más a vuestras expectativas .

Ánimos! Sin duda la elección que tomeis será estupenda, porque ciertamente tenemos la suerte de estar en una zona en la que los coles son de una muy buena calidad.

Para cualquier consulta o pregunta que podáis tener no dudéis en contactarme.

Saludos,

Sara
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dl. març 05, 2018 8:55 am

Muchas gracias sarabenetton por toda tu info!!!

Tinc una pregunta. Coneixeu algú que vagi al Pureza de Maria sense ser catòlic? Sense que els pares estiguin casats per l'església, el nen no hagi fet el bateig.... com ho veieu? Són respectuosos amb altres opcions?

Com vau veure les portes obertes de l'Olivera? L'equip em va agradar molt. Els que vau ser-hi, vau notar l'olor dels lavabos? Era super forta desde fora... Van explicar que hi havia 21 germans, de 50 places. El que no sé és quantes families debíem ser...

Els que van anar al Turó de Can Mates, què us sembla?

Ens falta la Mirada que queden uns dies i ara al Pins no hi anirem avui, ja que sembla que les zones segueixen sent dos, llavors no ens pertany. (quin embolic ens estan fent!)

Salutacions,
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dl. març 05, 2018 9:37 am

¡Bon dia!

Avui nosaltres anirem al Pins a veure què tal...

Sobre el Pureza de Maria no conec a cap familia que hi sigui dins però conec a varies ex-alumnes i no me'l recomanen per res...tampoco he aprofunditzat gaire perquè no ho he contemplat però ja indagaré una mica més.

El que sí que tinc bones paraules de religiós més respectuós i "light" sobre aquest tema és el Santa Isabel. Seria un prototip Avenç/Thau però religió. És educació tradicional, uniforme, i separen nens i nenes de les classes a partir de Primaria. Tenen un bon nivell d'anglès i semble que són bastant respectuosos.

Sobre el Turó està molt xulo (línes totalment contrari a la educació tradicional):

Els nens són els protagonistes de l'aula i de les activitats i són ells i els seus interesos els que marquen el ritme de la classe. Evidentment hi ha un proposta des de la mestra/mestre però cada matí fan la rotllana on cada nen exposa totes les seves inquituts, preocupacions, idees, coses que volen treballar... i arrel de la rotllana es forma l'activitat.

L'equip docent en general és bastant jove i motivat, tenen hort, cuina propia, i les instal·lacions no estàn malament (normalet).

Jo crec que també és una qüestió de sensacions quan entres a una escola i el que a cadascú li transmet.

Hi han 25 germans i l'any passat els hi van posar un curs bolet però aquest any no passarà.

Si recordo alguna coseta més l'anoto.

Nosaltres també anirem a la Mirada, no ens toca per zona però com sembla que l'any passat no va omplir si ens agrada ens podriem arriscar.

Que vagi bé el matí!
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dv. març 09, 2018 8:00 am

Bones!

Doncs confirmat, al final es mantenen les 2 zones.

A mi ja m'agrada perquè a la zona única li veia més pros que contres.

Aquests dies he visitat el Pi d'en Xandri (fora de las JPO perquè com van canviar la data la nova no m'anava bé i van accedir a fer-me una visita abans), el Pins del Vallés i el Gerbert d'Orlhac.

La veritat que en quant a sensacions ara diré una cosa que pot semblar contradictòria, em van agradar tant el Pins com el Gerbert, i això tenint en compte que els models educatius no s'assemblen gens.

El model del Pins s'assimila més al de l'escola tradicional tot i que van modernitzant-se poc a poc. Els espais de l'escola són impressionants (és com estar en un bosc), tenen el CAR al costat per fer natació i l'AFA col.labora molt amb la direcció de l'escola a més d'estar implicada en l'elaboració de menús i les activitats del migdia. M'agrada també (sé que sóc rara) que no hagin fet un plomazo als deures (crec que els deures tal i com es plantejaven a la nostra época eren una exageració però, no em desagrada que de tant en tant el meu fill tingui la responsabilitat de treballar una mica a casa, a més que penso que hi han assignatures com les mates en que s'ha de fer una mica de seguiment d'aquesta manera). El punt negatiu del Pins per mi és que em va donar la sensació que no fomenten gaire la creativitat dels nens com es fa en d'altres escoles i igual que dic lo dels deures penso que és molt important fomentar la part més creativa dels nens a través de la plàstica, música, arts i el treball per projectes.

El Gerbert té un model més basat per projectes que m'agrada molt com està plantejat. També treballen amb racons i amb ambients i fomenten molt la part creativa a part d'estar molt modernitzats i digitalitzats. Vaig veure al claustre de professors molt implicat encara que algun estava una mica nerviós i no va saber respondre amb exactitud a les preguntes que li feiem els pares. Treballen anglés des de P3 (el Pi d'en Xandri no ho fa fins a P5), així com la música i la plàstica. Em va agradar molt que una de les mares que durant la part final de la visita va presentar l'escola des del punt de vista de l'AMPA comentés que la porta de direcció sempre estava oberta tant literal com figuradament. Les instal.lacions són més noves que les del Pins (encara que per mi no és un punt en contra del Pins) i impliquen molt als nens en com volen veure la seva escola.

La setmana vinent toca Collserola i l'altra La Mirada (tot i que no em toca per zona la visitaré).

Algú preguntava per preus d'Àgora i Europa. De l'Europa no t'ho puc dir, és una escola que no m'agrada per veure massa elitista però al Àgora a partir de P4 ronden els 800 € (amb mitja pensió). Em va semblar una escola impressionant i em va agradar molt però la meva economia no me la permet sense anar vivint amb una miqueta més de lo justo i no m'agrada viure així. A qui s'ho pugui permetre li recomanaria amb els ulls tancats.

Bon cap de setmana!!!
ImatgeImatge
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dv. març 09, 2018 8:43 am

Bon dia!

Acabo de trucar a l’Ajuntament i efectivament, mantenen 2 zones però s’està plantejant alguna petita modificació com per exemple que la Mirada passi a l’altre zona xq l’edifici definitiu estarà al costat del Pins i pertany a l’altra zona.

Sobre les portes obertes que hem vist, la que més em va agrada és el Turó però no ens toca.

Del Pins em va semblar massa tradicional, nosaltres busquem una altra línia educativa, el nostre guia no va saber vendre gaire bé.
Coses positives (segons el meu criteri): l’entorn és molt xulo, l’AMPa molt implicada, potencien la lectura força, hort, sembla que el tema del menjador és una mica més econòmic que la majoria doncs només es paguen 9 mensualitats en comptes de 10, només hi han 17 germans així que es molt factible entrar si la posses com a primera opció.

Coses negatives (segons el meu criteri): metodologia tradicional (ús de llibres de text, deures (un profe ens va confessar que tenen bastants), no semblava que hi hagués gaire moviment a les aules doncs els nens estaven tots molt quiets i asseguts amb el seu llibre i mirant la pissarra, falsos racons (vam sentir con una mestra d’infantil feia seure sí o sí a una nena en una racó que no volia...

Sobre el Gerbert, doncs si em de posar en ordre ens va agradar més que el Pins però hi van haver algunes coses que nos ens van agradar gens: ús de gomets com a sistema de reconeixement. A les aules hi havien llistes amb tots els nens i si havien fet els deures, s’havien portat bé, havien fet el que els hi tocava tenien gomet, si no tenien un requadre en blanc. Jo no sóc gens partidaria d’aquest sistema així que em va tirar molt enrera. Perquè et diu molt de com eduquen i de quina visió tenen.

Avui toca Maragall i Dilluns Collserola!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: melela » dv. març 09, 2018 9:03 am

Bon dia!

Sóc mare de l'Avenç i ja fa uns anyets vaig patir aquí el tema preinscripció. Tinc la nena a 2n i el nen a 1r de primària. Si us puc ajudar amb informació sobre l'escola, encantada!

Vaig contestant a les preguntas que han sortit fins ara:

- ¿El precio incluye extraescolares, autobús, acollida, salidas...? ¿ O solo comedor y cole?
El precio incluye cole, comedor (optativo, pero casi todos los alumnos comen en el cole), acollida mañana y tarde, excursiones, material, piscina a P4 y P5, convivencias a partir de P5. Solo las extraescolares, siendo totalmente optativas, se cobran a parte (y también los casales y colonias, por supuesto).

- ¿Dónde hacen la piscina? Creo q no tienen piscina propia, ¿Verdad?
No tienen piscina propia. Van al Complex Esportiu de Valldoreix amb autocar. Hacen piscina un dia a la semana a P4 y P5 dentro del horario escolar. A partir de 1ero es una extraescolar optativa (de pago), misma piscina, el viernes por la tarde. Van en autocar desde el cole y los padres los van a buscar a la piscina.
Durante el casal de verano van cada día andando a la piscina del Club de Tennis a partir de P4. Los peques de P3 hacen juegos de agua en el patio del cole.

- ¿Qué es lo que más os gusta y lo que menos del colegio?
Lo que me gusta más es que, a pesar de ser un cole muy grande (de P3 a 4o de ESO, 3 lineas), el trato es familiar. Los profes y todo el personal auxiliar se vuelcan en cada niño/a como si fuera suyo. Además, me siento afine al proyecto, cada año más innovador. Y me encanta la importancia que dan a los valores y a la formación de personas, no de máquinas de aprender.
Lo que a lo mejor me gusta menos es que se podría trabajar mejor (mejor, no más) el tema del inglés, por ej. utilizando algún profe nativo de los que hacen las extraescolares para dar refuerzo y soporte a las clases escolares. Pero vamos, estoy buscando pegas donde no hay. La verdad es que estoy encantada con el cole.

Alguien ha comentado que las convivencias son a partir de P4 pero no es así, son a partir de P5. A P5 marchan 2 días/1 noche y cada curso marchan un día mas hasta llegar a la semana (de lunes a viernes). A turnos, cada curso se va a una masía de la misma Fundació con sus tutores y monitores. Es un momento genial para reforzar vínculos y fomentar la autonomía y el crecimiento de los niños.

Si teniu més preguntes sobre l'Avenç, endavant!

Sort a tots i totes amb la preinscripció :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dv. març 09, 2018 9:25 am

Gràcies per la info Melela.

L'Avenç és una de les meves candidates sinó la desbanca cap pública. Tinc algunes preguntes a fer-te:

- Quantes hores d'anglès fan per setmana a infantil? (Segur que a la visita m'ho van dir però no me'n recordo)
- A partir de quin any els posen deures i tal i com tu ho veus els hi posen massa o en una quantitat acceptable
- Com és el treball per projectes? (Escollit pels alumnes, orientat pels professors) És veritat que l'apliquen a infantil?
- Com d'oberts són? Vull dir, has trobat que la comunicació amb professors, direcció és fàcil i fluida?
- És una escola participativa amb la qual l'AMPA organitzi activitats?

Perdona per fer-te tantes preguntes....

Leima, en això dels gomets del Gerbert no vaig parar atenció, gràcies per la observació.

Bé, a veure que ens depara el Maragall (he llegit en foros d'anys anteriors que no permeten portar esmorzar als nens i això em sembla una salvajada, crec que haurien de ser els pares qui determinessin si el nen ha d'esmorzar o no perquè està clar que hi hauran que millor que no perquè després no mengen i d'altres que sí que ho necessitaran...)
ImatgeImatge
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dv. març 09, 2018 9:49 am

Ostres, no té cap sentit ho del esmorzar!

Una altra cosa que em deixa bastant parada és el tema de l’adaptació.

En quasi totes les escoles l’adaptació que es fa em sembla ridícula.
Que el primer dia estiguis una estona pel matí amb els pares i marxeu junts però que el segon dia ja els hagis de deixar a l’aula i marxar (encara que sigui per 2 hores) em sembla que no és adaptació.
Jo vull poder acompanyar al meu fill el temps que sigui necessari fins que ell es senti preparat.
Si diem que respectem els ritmes de cada infant s’ha de demostrar començant per l’adaptació.
Jo vull poder entrar a l’aula i si he d’estar mitja hora amb ell o 1 hora per fer-lo sentir segur vull poder fer-ho encara que faci 10 dies que ha començat l’escola.

Crec que serà un lloc molt gran, amb molts nens que no coneixen (segurament tots plorant) amb un adult de referencia que no coneixen de res, en un ambient nou... ostres ja és suficient fer aquest procés que a sobre no poguem acompanyar-los.

En fi! Esperem trobar alguna que ens diguin que els temps no importen que el que importa és el nen i es respectarà (de veritat) el seu ritme.
rccasgar
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. abr. 24, 2016 6:56 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: rccasgar » dv. març 09, 2018 10:33 am

Per la nostra experiència de l'any passat, no trobaràs cap escola amb aquest tipus d'adaptació. A la nostra (Ramon Fuster, germana de l'Avenç, suposo que faran el mateix), no hi ha cap adaptació en el que respecta a l'acompanyament dels pares. Només un parell de dies de 2 hores de duració.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: melela » dv. març 09, 2018 10:55 am

Hola Nela!

Intento donar resposta a les teves preguntes.

- Quantes hores d'anglès fan per setmana a infantil? (Segur que a la visita m'ho van dir però no me'n recordo)
Sincerament no ho recordo... a la web posa una hora a la setmana a P3, una hora i mitja a P4 i dues hores a P5 (https://www.fundaciocollserola.cat/esco ... a.php?sch=, apartat Objectius i continguts de cada cicle), encara que em sembla recordar que fos més. Potser la informació no està actualitzada, o sóc jo que tinc mala memòria! A 1r sí que ho sé, 4 hores per setmana.

- A partir de quin any els posen deures i tal i com tu ho veus els hi posen massa o en una quantitat acceptable
Tema deures, genial!! Ara la meva gran fa 2n i té algun "deure" puntual, potser cada 1 o 2 mesos, i és molt poca cosa: per exemple, fa unes setmanes va haver de buscar informació sobre un animal que va escollir el seu grupet, mitja hora entre buscar i escriure-la en paper. Normalment tenen almenys 1 o 2 setmanes per entregar aquests deures. Comencen a posar aquesta mena de deures a 1r. Conec un parell de mares que van entrar a P3 amb el tercer fill i els anys següents van arrossegar els germans grans, que venien d'una escola pública de Sant Cugat: al principi no es podien creure que els seus fills grans (de 3r de primària cap amunt) no tinguessin deures o en tinguessin tan pocs que els podien fer en les estones lliures al cole sense haver de treballar més a l'escola. Considerat que ja passen tantes hores al cole, aquest és un aspecte que m'encanta de l'Avenç.

- Com és el treball per projectes? (Escollit pels alumnes, orientat pels professors) És veritat que l'apliquen a infantil?
Sí, és veritat. No tot es treball per projecte, hi ha també fitxes tradicionals, però cada any noto que s'orienten més cap a treballar per projectes. N'han fet d'orientats pels professors i d'escollits pels alumnes, una combinació de les dues coses. També el curs passat van introduir el ParvuLab, un laboratori que munten em sembla un cop al mes per cada classe de parvulari per separat on poden experimentar a partir d'un tema: la llum, els colors, les mides, els imants... i a partir d'això poden desenvolupar un projecte, si hi ha interés per part dels nanos. És una passada, al meu petit li va encantar, llàstima per la meva filla que ja feia 1r quan ho van començar.

- Com d'oberts són? Vull dir, has trobat que la comunicació amb professors, direcció és fàcil i fluida?
Amb professors, totalment. Mai he tingut cap problema en aquest sentit. Son molt receptius i oberts amb les famílies. Es programen dues entrevistes a cada curs però pots demanar tantes com trobis necessari. Igual que pots parlar amb la tutora quan portes el nen/a el matí o el vas a recollir a la tarda, o pots demanar que et truqui per coses puntuals, a més de comunicar a través del Clickedu. Amb la direcció no he tingut gaire experiència directa perquè qualsevol cosa s'ha resolt directament amb els tutors però tampoc he sentit queixes d'altres.

- És una escola participativa amb la qual l'AMPA organitzi activitats?
Això, malauradament, no tant. El fet és que l'escola ja proposa i organitza tantes coses que per les famílies no queden gaire oportunitats per implicar-se. Suposo que això passa en general amb les concertades comparat amb les públiques.

Espero haver-te aclarit dubtes, i si en tens més, ves-me preguntant!
Imatge
Imatge
Patri--dv17
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 10:22 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Patri--dv17 » dv. març 09, 2018 11:09 am

Muchas gracias Melela por la info del Avenç, desafortunadamente si se mantienen las dos zonas no podremos ir :ufs:

Nosotros estamos entre Can Mates y Ferran i Clua. Probablemente nos decantemos por Ferran i Clua, ya que parece más sencillo entrar y lo tenemos al lado de casa. Me dio la impresión de que a pesar de llevar un sistema aún bastante tradicional están tratando de ir más a proyectos desde que cambió la dirección hace un par de años. Han puesto muchos racons por toda la parte de primaria y una mamá me ha dicho que han sido los propios niños los que han decidido dónde poner cada cosa. La parte de infantil me gustó menos, pero la directora insistió mucho en que toda esa parte la renovarán este verano.
¿Alguien que fuera a la JPO o que tenga referencias me da su opinión?
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dv. març 09, 2018 11:17 am

Moltes gràcies per la info de l'avenç. A nosaltres per zona no ens toca i si és difícil entrar amb 30 punts, no imagino amb menys....

Entenc que el ramon fuster és molt igual, oi rccasgar? Podries confirmar-me si s'assembla en tot? també et puc preguntar què et va fer decidir-te per anar allà sent de Sant Cugat? ens l'estem plantejant però em fa cosa que una vegada sortir de l'escola no hi ha relació amb els amics, parcs, jugar....
Em podries dir com són les entrades (arribar a les 9) i sortides de l'escola? Massa caos? Nosaltres tindríem 0 punts, però ens van dir que alguns l'any passat hi van entrar així.

Estem entre Thau, Olivera, Ramon Fuster o la Mirada (no el coneixem encara aquest).

Què opineu?
rccasgar
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. abr. 24, 2016 6:56 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: rccasgar » dv. març 09, 2018 1:37 pm

Nosaltres vam escollir finalment el Ramon Fuster per diverses raons:

- te totes les aventatges de la Fundació Collserola (fins i tot, en el tema tecnològic diria que van un punt més avançats)
- en aquell moment no viviem encara a St Cugat, i vam poder assegurar entrar en primera opció sense anar a sorteig i amb zero punts
- confirmo que tot el que han dit de l'Avenç és igual al RFuster
- segons on visquis de St Cugat, el desplaçament en cotxe en hora punta a l'Avenç o al RFuster no és gaire diferent en temps (està clar que en tema rutes d'autobusos, la oferta és més gran per l'Avenç, pel RFuster només hi ha una ruta que passa per St Cugat)
- si saps on aparcar, l'arribada i la sortida no han de ser un caos. Nosaltres no tenim problema
- tema companys que siguin de St Cugat... aquest any, dels 75 nens que han entrat a P3, 22 son de St Cugat

Nosaltres estem contents, és molt bona escola i està a un entorn amb molta natura (no està en un bosc però si en una urbanització amb molt de bosc... l'escola hi te vistes orientades cap a ell).
rccasgar
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. abr. 24, 2016 6:56 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: rccasgar » ds. març 10, 2018 7:49 am

A nosaltres el Thau també ens va agradar, però amb zero punts només era plantejable si a l'últim moment de l'últim dia havien rebut menys sol•licituts què places en tenien... i no va ser així (encara que van entrar alguns nens amb 10 punts crec en primera opció).
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dl. març 12, 2018 8:37 am

Moltes gràcies per la info rccasgar!! a veure quina és la decisió, que encara queda un mes sencer...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::