Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
maryjose
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 4:20 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: maryjose » dc. abr. 25, 2018 4:27 pm

leima ha escrit:¡Bon dia!

Avui nosaltres anirem al Pins a veure què tal...

Sobre el Pureza de Maria no conec a cap familia que hi sigui dins però conec a varies ex-alumnes i no me'l recomanen per res...tampoco he aprofunditzat gaire perquè no ho he contemplat però ja indagaré una mica més.

El que sí que tinc bones paraules de religiós més respectuós i "light" sobre aquest tema és el Santa Isabel. Seria un prototip Avenç/Thau però religió. És educació tradicional, uniforme, i separen nens i nenes de les classes a partir de Primaria. Tenen un bon nivell d'anglès i semble que són bastant respectuosos.

Sobre el Turó està molt xulo (línes totalment contrari a la educació tradicional):

Els nens són els protagonistes de l'aula i de les activitats i són ells i els seus interesos els que marquen el ritme de la classe. Evidentment hi ha un proposta des de la mestra/mestre però cada matí fan la rotllana on cada nen exposa totes les seves inquituts, preocupacions, idees, coses que volen treballar... i arrel de la rotllana es forma l'activitat.

L'equip docent en general és bastant jove i motivat, tenen hort, cuina propia, i les instal·lacions no estàn malament (normalet).

Jo crec que també és una qüestió de sensacions quan entres a una escola i el que a cadascú li transmet.

Hi han 25 germans i l'any passat els hi van posar un curs bolet però aquest any no passarà.

Si recordo alguna coseta més l'anoto.

Nosaltres també anirem a la Mirada, no ens toca per zona però com sembla que l'any passat no va omplir si ens agrada ens podriem arriscar.

Que vagi bé el matí!


Bona tarda,
conec molt l'escola Santa Isabel i tot el que dius ho trobo molt encertat però el fet que separin nens i nenes a partir de primària no és cert. Els alumnes estan barrejats al llarg de tota la seva escolaritat, no fan separació per sexes.
Espero que us hagi servit l'aclariment.
Fins aviat!
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dc. abr. 25, 2018 5:23 pm

No ho han volgut confirmar 100% i recomanen esperar a la sortida de llistes de dijous vinent però crec que tots els que hagin ficat Maragall o Pi d’en Xandri de primera opció estem dintre.

Mares de l’escola bressol m’han dit que a l’Avenç tots els de 30 punts han entrat i al Collserola es va a sorteig amb 103 sol.licituts.
ImatgeImatge
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dv. abr. 27, 2018 10:26 am

Bon dia famílies!!!

Algú té més informació sobre l'estat de les preinscripcions??
Nosaltres també entrem aquest setembre a P3, i hem triat Collserola pel nostre "bitxo".
Déu n'hi do la saturació que tenen, més que l'any passat. Ja veurem on anirán totes aquestes criatures, diuen que hi ha places suficients a la pública, però no ho tinc clar!!!

Algú sap del cert si les al.lèrgies alimentàries puntuen?? No és el meu cas, és curiositat.
Nosaltres tenim punts d'antic alumne, esperem tenir sort!!!

Molta sort a tots!!!
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dc. maig 02, 2018 1:52 pm

Hola!

Demà ja surten les llistes però les meves dades són:

Collserola 103
Pins 58
Gerbert 49
Pi Xandri 47
Maragall 40
Turó 58
Olivera 33
Mirada 47

Ara el meu dubte és, si finalment no entrem a la primera opció fins el juny no sabrem a quina escola entra¿?¿?¿?
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dj. maig 03, 2018 12:21 pm

Bon dia!!!

Jo puc confirmar que al Maragall han estat 46 sol.licituts.

M'han dit que al Collserola 108 (amb 27 que tenen més de 30 punts).

Respecte a la pregunta de les escoles que han d'anar a sorteig, segons entenc al Juny surt el llistat definitiu però, el sorteig es fa al maig i si estàs molt a prop del número de desempat serà fàcil calcular si entres o no a primera opció. La segona potser si que està una mica més complicat...
ImatgeImatge
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dj. maig 03, 2018 12:30 pm

Tot just m’ha arribat el mail per a que vegi si estàn correctes les dades de la sol•licitud i hi ha una casella que posa que al Collserola han estat presentades 102.

Ara el dia 10 sabrem el número que tenim assignat i el 11 sorteig.

Paciència!
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dj. maig 03, 2018 1:03 pm

Bona tarda!!

Jo he mirat llistes a Collserola, i són 102 sol.licituds, 47 amb més de 30 punts.
Algú sap si les places reservades per NEE, també s'assignen si no han estat demandades?? O es queden de reserva??
Nosaltres en principi hem entrat però per la cua, ara ens falta esperar les reclamacions que no hi hagin gaires canvis.

Sort a tothom que va a sorteig!!
Quin patir.
Yol81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2018 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dj. maig 03, 2018 1:19 pm

Yol81 ha escrit:Bona tarda!!

Jo he mirat llistes a Collserola, i són 102 sol.licituds, 47 amb més de 30 punts.
Algú sap si les places reservades per NEE, també s'assignen si no han estat demandades?? O es queden de reserva??
Nosaltres en principi hem entrat però per la cua, ara ens falta esperar les reclamacions que no hi hagin gaires canvis.

Sort a tothom que va a sorteig!!
Quin patir.



Què vol dir que heu entrat per la cua???
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dj. maig 03, 2018 1:50 pm

Yol81 ha escrit:Bona tarda!!

Jo he mirat llistes a Collserola, i són 102 sol.licituds, 47 amb més de 30 punts.
Algú sap si les places reservades per NEE, també s'assignen si no han estat demandades?? O es queden de reserva??
Nosaltres en principi hem entrat però per la cua, ara ens falta esperar les reclamacions que no hi hagin gaires canvis.

Sort a tothom que va a sorteig!!
Quin patir.


47 amb més de 30 punts???? Estàs segura? Això vol dir que només es sortegen 3 places???
ImatgeImatge
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dj. maig 03, 2018 2:02 pm

Sii, 47 contant amb els punt complementaris.
M'imagino que a sorteig es va descontant tots els que sumen punts entre criteris general i complementaris. No tinc ni idea, sóm novatos en aquest tema.
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dj. maig 10, 2018 1:18 pm

Hola famílies!!

Algú ha pogut veure les llistes definitives de puntuació que,segons el calendari, es publicàven avui?
Jo no ho he aconseguit de cap manera, ni a l'escola (en el meu cas Collserola), ni a l'OME.
Em diuen que fins el dia 15 no pengen més llistes.
En canvi des d'Ensenyament em diuen que estàn obligats a penjar-les i que disposen d'elles desde primera hora del matí.
Estic indiganda amb aquest tema, cadascú li passa la pilota a l'altre i al final els perjudicats sóm nosaltres, no hi ha dret.

En fi, no podem fer res més que esperar, a veure a on envíen els nostres fills.

Salutacions!!
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dj. maig 10, 2018 1:26 pm

La llista no, el que si que he tingut accés a la meva fitxa i he pogut veure el número que m’han assignat
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dj. maig 10, 2018 1:41 pm

leima ha escrit:La llista no, el que si que he tingut accés a la meva fitxa i he pogut veure el número que m’han assignat


Això jo també, ja sabem el número assignat, però sense llista poca idea podrem tenir demà.
Yol81
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 11:28 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Yol81 » dt. maig 15, 2018 7:18 pm

@Escola13StQgat

S'ha creat un grup de families afectades pel tema de les preinscripcions a l'escola.
Ens trobem que al centre no hi ha suficients places per tots els nens que hi ha i ens enviaran a escoles fora del centre.
Es un problema que existeix fa temps i ho van tapant augmentant ratios, posant bolets, volen fer zona unica...
Ahir vem fer la primera assemblea i dimecres 23 de maig al Xalet negre farem la segona.



epaequepaha
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 15, 2018 8:35 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: epaequepaha » dt. maig 15, 2018 8:39 pm

Hola algú sap com anat l'escola Avenç i Thau?

Gracies,
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: melela » dt. maig 15, 2018 9:14 pm

epaequepaha ha escrit:Hola algú sap com anat l'escola Avenç i Thau?

Gracies,

Hola, si ningú et contesta abans demà puc donar una ullada als fulls penjats a l'Avenç quan porti els meus fills a l'escola i t'ho dic. És la teva primera opció? Si vols em pots enviar un privat amb el nom del nen o nena i t'ho miro concretament.
Imatge
Imatge
epaequepaha
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 15, 2018 8:35 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: epaequepaha » dc. maig 16, 2018 8:48 pm

melela ha escrit:
epaequepaha ha escrit:Hola algú sap com anat l'escola Avenç i Thau?

Gracies,

Hola, si ningú et contesta abans demà puc donar una ullada als fulls penjats a l'Avenç quan porti els meus fills a l'escola i t'ho dic. És la teva primera opció? Si vols em pots enviar un privat amb el nom del nen o nena i t'ho miro concretament.


Hola Melela, només tinc curiositat hem toca el próxim any. I vull agafar com primera opció l'Avenç però hem fa por que es quedi fora si hi ha sorteig.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: melela » dc. maig 16, 2018 9:11 pm

epaequepaha ha escrit:Hola Melela, només tinc curiositat hem toca el próxim any. I vull agafar com primera opció l'Avenç però hem fa por que es quedi fora si hi ha sorteig.

Hola epaequepaha, avui he mirat però encara hi havien les llistes abans del sorteig. De totes menes, si he vist bé tots els que han posat l'Avenç en primera opció han entrat i fins i tot ha quedat alguna plaça lliure, una cosa que no passava des de fa molts anys.

M'ha sorprès perquè la qualitat de l'escola no ha baixat, al revés, és un escola que va innovant i millorant cada any. Per altra banda millor així, és clar, perquè sap greu quan tantes families aposten per una escola i es queden sense plaça.
Imatge
Imatge
Kat_oo
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 12:43 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Kat_oo » ds. juny 16, 2018 3:08 pm

Hola! A nosotros nos toca P3 el año que viene. Soy fuera y no me entero mucho todavia...pero estoy buscando una escuela pública, de educación activa/libre, de proximidad (no en las afueras). Hay alguna escuela así en Sant Cugat? Si no hay pública, concertada también es una opción, lo más importante es que la metodología sea la que nos gusta. Muchas gracias por la ayuda!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Louisiana » dc. jul. 18, 2018 12:10 pm

Hola Mares!
Les mares que començarem el procés d'inscripció pel 2018-2019 tenim molta curiositat per saber com ha quedat la cosa. Totes heu aconsseguit plaça allà on volíeu? Com ha anat a l'Avenç, Pi d'en Xandri, Collserola, etc? i el Catalunya? Gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::