Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dt. març 13, 2018 8:48 am

Bon dia!

Ahir van ser les portes obertes del Collserola i ens va agradar molt. És de la mteixa línia que el Turó...de moment tenint en compte les nostres prioritats i criteris son les 2 que més ens han agradat amb molta diferencia de la resta.

Demà ens queda el Pi d'en Xandri...
vanessaavv
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 13, 2018 10:34 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: vanessaavv » dt. març 13, 2018 11:26 am

Bon dia a tothom!
us faig resum del que de moment he anat veient i les meves impressions personals.
-CREANOVA. sembla fantàstic. pedagogia molt innovadora. Actualment a través de la neurociència i ultims estudis s'està veient que aquestes formes d' aprenentatge tenen un impacte molt positiu al cervell dels nens. molta empatia, emocions, respecte al ritme dels nens, molta confiança envers ells. vam veure coses que estaven fent els nanos grans en temes científics i era realment molt interessant. sembla q saben molt be el que es fan i q els resultats son bons.
Opinions hi ha de tot. hi ha gent que els seus fills els hi encanta i altres q estan mes acostumats a metodes tradicionals no s adapten tant.
jo si pogués pagar el q val entre cole i menjador, la portaria. son uns 600 i algo ara q son mes petitons i arriba fins als 7oo i algo quan comencen primària
PUBLIQUES
-lOLIVERA. projecte pedagogic q ja comença a ser mes innovador. estan avançant i se'ls hi veia amb moltes ganes. em va agradar molt q les mates (fins crec q a 3er primària) les fan a través de jocs i els hi funciona molt be. aixo no t ho trobes a gaires publiques, tret de les mes modernes. Tb em va agradar molt q treballaven moltissim els valors socials i hi havia com molta consciencia social. Com a negatiu, els espais de les aules, passadissos forçats, petits (comparat amb les q dp vaig anar a veure) i q tot el sistema modern esta en fase més verda que turo i collserola.

-PINS DEL VALLES. espais espectaculars, no estàs al mig de sant cugat sino dins un lloc on veus bosc, arbres, natura. hi han patis i més patis, bosc propi on fan activitats. molt volcats en natura. tenen tb una mini granja.
aposta pel treball cooperatiu (fins hi tot a la gimnàstica la fan en equip). resta tema pedagogic mes tradicional. familia. hi ha una aposta clara per la familia i tots els valors q implica. aixo era molt maco. aquell cole respirava bon rotllo, familia, unio (nanos, families, escola), natura. com a negatiu: mes tradicionalet i una mica deixades les instal.lacions (un mica sensacio de brut). PARES que els porteu o qui tingui referencies: es aixi com em va semblar, una mica més tradicionalet o treballen quasi tot per projectes i treball cooperatiu?

-FERRAN CLUA. espais espectaculars i tot molt cuidat. tenien hortets per cada classe super nets, tot ben endreçat, l'escola super cuidada. aquella escola donava sensacio de tranquil.litat, de seguretat. sembla q fan bona feina en tema emocions-tenen un projecte específic per treballar a laula- ademés de treballarho de forma trransversal com tots els coles, tb projecte específic prevencio bullying, projecte escolta'm. com a negatiu: més tradicional a nivell acadèmic, li faltava una mica de "vidilla". no depenen ajuntament sant cugat i la sensacio es q en algunes coses afavoreix pero d'altres projectes q estan consolidats als coles de sant cu, alla encara no els han arribat. PARES que els porteu o qui tingui referencies: es aixi com em va semblar, una mica més tradicionalet o treballen quasi tot per projectes i treball cooperatiu?

-COLLSEROLA. projecte pedagogic molt xul.lo. treball per projectes etc. la mes moderna de totes les publiques a nivell academic amb diferencia. tb treballaven emocions a nivell d tota l escola i aixo sí ho vam veure q estava pels passadissos. vaig insistir varies vegades en com es tractava tema emocional tant individual com grupal. em deien q es treballava de forma transversal. vaig trobar a faltar tutories més individualitzades (en altres es fan tutories amb tres nens alhora). aqui no en tenen. em deien q ho treballen i q qualsevol cosa q sorgeix la treballen immediatament pero a nivell preventiu o simplement saber com estan els alumnes, q els negiteja, trbo q esta be i a altres coles sí ho fan. QUI TINGUI REFERENCIES: em fa una mica de por l ambient q es pugui trobar. en teniu referències??? al pins vaig veure un ambient molt del poble, molt bon rotllo, molt sanote. aqui tb es aixi? quin es el perfil d alumne dels ultims anys, ho sabeu?
ara em falten pi d en xandri, ciutat d alba i la mirada (hi tinc moltes espectatives en aquesta).
si pogues ajuntar el bon rotllo, les families i lespai del pins, amb la tranquilitat , ordre i feina emocional del ferran clua i el projecte pedagogic del collserola tindria el cole ideal. jajaja! que exigents q som.
us he donat la meva opinió, si bé, és només una opinió. cada persona té vivències i sensacions diferents. m interessa saber tb les vostres.
en una altra entrada resumire thau.
si em podeu ajudar amb els dubtes, us ho agraïre. teniu experiències en els coles que he anomenat o d altres com pi d en xandri o la mirada?
gràcies
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dt. març 13, 2018 11:39 am

Hola vanessaavv,

Veig que estàs anant a varies escoles indistintament de la zona...
Nosaltres vama anar al Turó que ens va encantar però quan ja es va sapiguer que es mantenien les 2 zones ja només m’he centrat amb els que em toquen per proximitat. Així que de la meva zona em quedo per golejada anb el Collserola.
En general totes les altres estàn en procés de canvi però no acaben de fer el click.

El meu rànking és

Empatats 1er lloc Collserola i Turó (diferents zones). Cosa negativa: són les més demandades per tant és més complicat accedir-hi i ales dues l’any passat van tindre un curs bolet cada una i per tant això no tornarà a passar fins d’aquí molts anys.

2- Maragall
3- Gerbert
4- Pins del vallès (el millor és l’espai exterior)

Entre el Gerbert i el Maragall també em costa decidir quin poso primer dels dos perquè els dos tenien aspectes que no em van agradar i altres que no estaven malament.
vanessaavv
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 13, 2018 10:34 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: vanessaavv » dt. març 13, 2018 11:47 am

hola leima

em pots donar feedback del joan maragall i del gerbeh? no hi vaig anar i m interessa saber. son mes modernetes? q es el q mes i menys et va agradar d cada una?
del collserola tens referencies a nivell d' ambient que hi ha amb els ultims cursos q hi han entrat?
de les q no son de la meva zona, ferran clua si m encaixés no crec q hi hagues problema x entrar i la mirada, encara no esta confirmat si es d una o una altra, no?
hi he anat a unes i altres xq tampoc fins fa massa es sabia segur tema zones i x veure semblances i diferencies q hi rondaven x cada una
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dt. març 13, 2018 1:02 pm

Hola de nou,

Intentaré fer un feedback del Gerbert i del Maragall intentant ser el més imparcial possible:

Gerbert
Durant la xerrada van insistir bastant amb que ell respecten el ritme i les peculiaritats de cadascú, que el aprenentatge és personalitzat, van explicar un conte de un cuadradito que volia passar per una porta circular per on havien pasat todos los circulitos i li demanen que es talli les cantonades però ell no vol i al final acaben adaptan la porta per a que ell també pugui passar.
Els hi agrada bastant el que denominen Aprenentatge social i vol dir que els grans ensenyen als petits i això ho fan amb els padrins de lectura (els de 6é són padrins dels de 1er) i un projecte també de matemàtiques que fan els de 5é amb els de P5.
Aquest any han començat amb els projectes a la primaria.
Tenen hort.
Fan 30 minuts de lectura al dia i fan anglès des de P3 i també fan Educació Física (a Primaria) en anglès.
Fan Recons des de P3 fins a 4t. Són dues sessions per setmana i tots han de passar per tots els recons.
Fan Tallers (art, experimental, construcció, ciències...) 1h30m a la setmana.
Ambients (volum, llum, fustes, expressió corporal, color, aigua-sorra...) 1 cop a la setmana.
La adaptació és de 4 dies, el primer dia una estona junts amb la familia però a partir del segon ja se'ls deixa sols unes hores.
La rutina a P3 és: hàbits (deixa bossa, posar-se la bata, etc.), esmorzar, pati, activitat (música, hort, psico...), dinar (dins l'aula), migdiada (tots), activitat (ambients, recons, tallers, pati...) i sortida.
Han fet una inversió molt gran en tot l'àmbit digital, totes les aules tenen pissarres interactives. Sembla que aquesta és la seva aposta educativa, tot el tema tecnològic. Els grans de Primaria tenen cadascú una tauleta (es queda a l'aula) i és on treballen matemàtiques i llengües.
Fan deures no exagerat.
Hi han 20 germans pel proper curs.
I ja per acabar mentres veiem les aules jo em vaig adonar del següent:
El petits tenen un cartell on indica a quina taula han de seure.
A Primaria vam veure que utilitzaven el mètode dels gomets, tenien llista d'alumnes penjada i al costat gomets si havien fet els deures, si havien fet bé la fila, si havien tingut un comportament correcte...

Ara seguiré amb el Maragall...
leima
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 05, 2018 9:21 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: leima » dt. març 13, 2018 1:08 pm

Feedback Maragall:

A Infantil potencien molt l'aprenentatge experimental.
Hi ha molta diversitat cultural.
Els de P3 mengen en un menjador petit ells sols.
Hort
Combinen projectes amb educació tradicional.
Fan padrins lector els de 6é amb els de 1er
Usen llibres de text i fan deures
Fan anglès des de P4 i a Primaria també fan Medi
Fan espais setmanals
Tenen moltes joguines de plàstic (nines, cotxes, etc,)
Adaptació 3 dies
P3 i P4 es deixen i es recullen a l'aula.

Primer es va fer la visita guiada i després la xerrada, semblava que la directora tenia pressa i quasi que no va fer ni torn de preguntes.

Qualsevol pregunta més concreta si recordo us dic.
MARIAff
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 09, 2018 12:06 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: MARIAff » dc. març 14, 2018 11:51 am

Bon dia,

tinc un nen a P4 del Maragall, recordo perfectament l'angoixa amb que vam viure tot el procés de preinscripció, per aquest motiu m'he animat a escriure la meva experiència per si puc ajudar..

D'entrada, dir que el Maragall no era la nostra primera opció, ja que ens va agradar moltíssim el projecte del Collserola. vam esperar fins l'ultim dia, i al veure que les sol-licituds duplicaven el numero de places, no ens vam voler arriscar i vam apostar pel Maragall. Per començar dir, que a dia d'avui la meva experiència és molt bona i m'ha sorprès en molts aspectes positivament. L'escola s0està posant molt les piles a nivell de metodologies innovadores, treball per espais, projectes, etc...

Comento els aspectes, sota el meu punt de vista positius:

- Escola de barri, molt diversa en tots els sentits, molt integrada en la vida del poble.
- Infantil es treballa per espais d'aprenentatge dos dies a la setmana. Els espais tenen materials molt "chulos" i que es veu que estan pensats, i amb bona intenció pedagògica.Espai de teatre, tot jugant, grans artistes, experimentació, llums i ombres, construccions i som científics. ( crec que aquests son tots)
- Potencien molt el treball experimental i artístic: plàstica, pintura, etc
- Fan dansa 1 vegada a la setmana amb una professora de l'esbart
- Des d'aquest curs a P3 han retirat gairebé totes les taules
- Fan moltes activitats amb petit grup i tenen moltes estones de joc
- P3 i P4 deixes i reculls als nens/es a la classe, la meva experiència es que he tingut sempre molta comunicació amb la mestra. Molt bona disposició per la seva part per comentar qualsevol cosa
- AMPA potent i una direcció oberta a noves propostes.
- Molt bon ambient amb les famílies

Això és el que us puc dir i la meva experiència pel que fa sobretot a infantil, pel que fa a primària no tinc massa informació. Si que es comença a treballar per projectes i el professorat crec que s'hi estava formant. Pel que fa als deures i el que he anat comentant amb altre famílies, al final el volum es molt similar a totes les escoles.

Ja per acabar, suposo que ja ho heu escoltat, però cada vegada ho tinc més clar..el 80% i sobretot a infantil, per mi la clau es la mestra o el mestre que li toqui.

Espero que a alguna família li pugui servir
nsm
Entrades: 2
Membre des de: dv. març 02, 2018 2:51 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nsm » dv. març 16, 2018 1:49 pm

Bona tarda,
Algú que hagi assistit al les JPO del Ciutat d'Alba i del Turó de Can Mates em podria explicar les principals diferencies del projecte educatiu dels centres?

Ahir vaig a estar al Ciutat d'Alba i em va agradar força el que em van transmetre, però no em van acabar d'agradar les instal.lacions, bé potser no tant les instalacions sino la ubicació, des de les aules del darrera lo únic que es veu es la paret del bloc de pisos que tenen davant i el pati tampoc és gaire gran.

Al Turó no vaig poder assistir, però tinc entès que el projecte educatiu és molt semblant i les instalacions millors, i la ubicació al mig del turó és ideal.

No sé si algú em podria explicar alguna cosa més.

Gràcies
Xandrakala
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 12:34 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Xandrakala » ds. març 17, 2018 7:26 am

Bon dia,

Sóc mare d’una nena que fa p3 a l’Olivera. Recordo com ara fa un any jo també estava en la vostra situació de triar escola i us escric per si la meva experiència, molt positiva, por servir a algú, d’igual manera que a mi em va ajudar aquest fòrum.
El meu consell, com ja algú ha comentat per aquí, és que us deixeu guiar per la vostra intuició i la sensació que us doni l’escola, perquè de ben segur encertareu. Jo, desp´res de visitar moltes escoles, em vaig quedar amb l’Olivera per diverses raons: equip molt motivat i obert, instal•lacions, logística,… i fins ara puc assegurar que no m’he equivocat. De primària no tinc experiència, però totes les famílies que conec estan contentes i he pogut veure coses que m’han agradat.
Us intento resumir alguns aspectes, alguns que heu comentat i altres que se’m vagin acudint, i pregunteu-me tot el que volgueu:
El primer a destacar és la bona comunicació i el tracte agradable amb l’escola, desde Direcció, passant per tothom (mestres, administració, consergeria, AMPA, Paidos – servei de menjador i extraescolars -). La informació arriba per correu electrònic, respostes ràpides tant per aquest via com telefònica o presencialment quan cal.
Començant per la matriculació, em va agradar que pregunten moltes coses del nen per tenir una primera coneixença i en base al que expliquem les famílies munten les dues classes de p3, per intentar buscar afinitats. En el nostre cas han encertat i és una classe molt maca, tant pels nens com pel bon ambient entre famílies.
Adaptació: són 3 dies, el primer hora i mitja amb mig grup i amb els pares; el segon mateix mitja hora i mig grup nens sols, però respecten si a algú li costa més i els pares es poden quedar l’estona que faci falta. El tercer dia és només matí i ja tota la classe i a partir del quart tot el dia normal.
Els pares portem i recollim els nens fins la porta de classe, amb el que el contacte amb la tutora és diari. No hi ha agenda, però si cal es deixa nota a la motxilla. Potencien molt l’autonomia dels nens (deixen abric i motxilla sols cadascú al seu armari, que està al passadís, i un cop treuen l’esmorzar, bata, llençol per la migdiada i got i deixen cada cosa a la seva capsa, però fins l’octubre els podem acompanyar i ajudar aquests primers minuts (el que no treu que si algú ho necessita ho podem continuar fent més endavant). Realment es respecta molt el ritme de cada nen.
A p3 treballen molt els hàbits (rentar mans, anar al lavabo, etc.), la conversa per fomentar l’expressió oral (comença el dia amb la rotllana –la mestre els hi parla tant en català com castellà-), l’experimentació (amb molt diversos materials: pintures, plastelina,…, sovint porten dibuixos que fan a classe i al final de cada trimestre també a mode d’àlbum), fan psicomotricitat i música una hora a la setmana, però la música està molt present cada dia amb balls, cançons, etc. I el dia de l’aniversari els hi preparen una festa individualitzada. HI ha concert de nadal d’infantil (p3 a p5) i primària. Treball també cooperatiu i molta sensibilització social.
L’AMPA està molt implicada i a infantil almenys les mestres són molt obertes a la participació de les famílies tant a festes (carnestoltes, etc.) com amb tallers que es vulgui (per celebracions concretes com Santa Cecília – amb jocs i música -, i a la setmana de la ciència ara al març preparant tallers experimentals.
Per cert que aquest tercer trimestre s’iniciarà el projecte “treballem en ambients”, que ja funciona a altres escoles, dues hores per setmana aprox., on hi haurà diversos espais temàtics per experimentar (art, construccions, aigua,…).
El que sí funciona i utilitzzen força una estona cada dia són els racons (perruqueria, biblioteca, la casa,…) per potenciar el joc simbòlic. A la biblioteca dels grans, per dir-ho així, hi van un cop per setmana i també tenen el projecte del Padrí Lector, on els de primària ajuden als petits.
Les instal•lacions estan molt bé, tant el pati com les classes i tenen un hort al que van cada 15 dies amb mig grup de classe (de p3 a 2n) amb una tècnica ambiental. Als nens els hi encanta.
Important també és que hi ha dues mestres per classe pràcticament tot el dia, tutora i reforç i, quan aquesta va a l’altra classe, sempre queda alguna alumna de pràctiques de la universitat.
L’anglès comença a p4 però aquest any a p3 s’ha començat a oferir com a extraescolar I els pares estem contents amb l’acadèmia que la imparteix (es treballa a partir de diversos temes: dibuix, música, cuina,…).
Matemàtiques: es treballen a base del joc i l’experiència està sent positiva.
Menjador: funciona molt bé, a p3 dinen a classe i tenen nens de sisè que els hi fan de voluntaris per ajudar als que els hi costi més.
Extraescolars: a p3 s’ofereix música, dansa, ioga i piscina (conveni amb el CAR, que funciona de meravella: en autocar fins allà i recollida a l’escola, aprenen a nedar ràpid però molt respectuosos amb ritmes i pors). Aquestes activitats poden variar cada any segons demandes.
De primària el que us puc dir, pel poc que encara sé, és que ja entren sols a classe, que ja tenen un horari més estructurat d’asignatures però a la vegada hi ha tendència cada vegada a més treball per projectes, menys deures i menys llibres i molt treball en grup i moltes estones amb grups més reduïts. Arts plàstiques en anglès. Utilitzen tablets per a reforçar algunes matèries o per fer treballs. Molta música (conveni amb el conservatori i coral de l’escola); l’any passat, junt amb l’Institut Leonardo da Vinci van preparar el musical del Rei Lleó.
Bé, crec que m’he estès molt i no sé si em deixo alguna cosa, però estic a la vostra disposició si us puc ajudar.
Salutacions.
Xandrakala
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 12:34 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Xandrakala » ds. març 17, 2018 7:32 am

Perdoneu, he oblidat aclarir una cosa que em sembla important: algú comentava que en portes obertes va sentir pudor als lavabos. Doncs bé, per la meva experiència us puc assegurar que seria un fet puntual, perquè la neteja és diària i més aviat, quan vas a recollir als nens, l'olor és de productes de neteja.
Salutacions i qualsevol cosa estem per aquí.
Frederic
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 15, 2018 8:07 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Frederic » dt. març 20, 2018 7:10 am

Bon dia !
Ja gairebé acabant les Portes Obertes. Totes les Públiques molt bones amb petits matisos diferents i amb molt bones sensacions i innovacions totes.
Nosaltres ens quedarem al Gerbert ,esperem tenir sort. Les Portes obertes ens van aclarir molts temes. Van ser acollidores i clares. Els veins i veïnes ens parlen molt bé .El projecte nou va començar amb moltes ganes fa tres anys i les famíies i,sobretot els nens i les nenes ho han notat en molt positiu.Sembla una família.Les metodologies són diverses i molt interessant .Des de les més actives i lliures com Ambients a Educació Infantil o les més organitzades com les Tecnologies a l'aula al servei de l'aprenentatge personalitzat.
Després segueixo....
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dc. març 21, 2018 2:27 pm

Hola a tots! Què us va semblar la JPO de La mirada als que vau anar-hi??
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Louisiana » dv. abr. 06, 2018 4:49 pm

Algú sap si puc posar una concertada com a primera opció i una pública com a segona?
rccasgar
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. abr. 24, 2016 6:56 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: rccasgar » dv. abr. 06, 2018 6:15 pm

Esclar que pots
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dj. abr. 12, 2018 3:21 pm

Bona tarda marones!!!

Com ho porteu?

Això ja s'acosta i jo encara dubtant entre si Avenç i Collserola.

De segona crec que em decantaré pel Maragall perquè també em va agradar molt el seu projecte encara que crec que sigui la que sigui que posi en primera opció, si no entro, després ja m'enviaran molt lluny perquè pel que veig gairebé totes les públiques queden força plenes en primera opció.

Penjo ara a la primera pàgina el document a omplir per la pre-inscripció.

Saluts!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dl. abr. 16, 2018 7:22 am

Bon dia!!!


Arran d'aquest fil del 2013 on diu que al Joan Maragall no es deixava portar esmorzar als nens http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=36800 , m'agradaria que si hi ha algun pare o mare que actualment porti el seu fill allà, em digui si això continua sent així ja que encara que l'escola em va agradar força, el fet que sigui decisió de l'escola (i no meva) que el meu nen hagi d'esmorzar o no a mig matí, és motiu per descartar-la directament.

Moltes gràcies!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dv. abr. 20, 2018 2:09 pm

nela81 ha escrit:Bon dia!!!


Arran d'aquest fil del 2013 on diu que al Joan Maragall no es deixava portar esmorzar als nens http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=36800 , m'agradaria que si hi ha algun pare o mare que actualment porti el seu fill allà, em digui si això continua sent així ja que encara que l'escola em va agradar força, el fet que sigui decisió de l'escola (i no meva) que el meu nen hagi d'esmorzar o no a mig matí, és motiu per descartar-la directament.

Moltes gràcies!!!


M'auto responc per si hi ha algú a qui també l'interessa la resposta.

He contactat amb l'escola i m'han dit que ara els nens mengen una peça de fruita a migmatí. O sigui que jo ja em quedoo més tranquil.la (encara que ens hem d'acabar de decidir aquest cap de setmana).

Vosaltres com ho porteu? Ja heu fet la pre-inscripció? Algú té informació de com van en quant a sol.licituts rebudes en alguna escola?

Bon cap de setmana!!!
ImatgeImatge
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dl. abr. 23, 2018 10:26 am

nela81 ha escrit:
nela81 ha escrit:Bon dia!!!


Arran d'aquest fil del 2013 on diu que al Joan Maragall no es deixava portar esmorzar als nens http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=36800 , m'agradaria que si hi ha algun pare o mare que actualment porti el seu fill allà, em digui si això continua sent així ja que encara que l'escola em va agradar força, el fet que sigui decisió de l'escola (i no meva) que el meu nen hagi d'esmorzar o no a mig matí, és motiu per descartar-la directament.

Moltes gràcies!!!


M'auto responc per si hi ha algú a qui també l'interessa la resposta.

He contactat amb l'escola i m'han dit que ara els nens mengen una peça de fruita a migmatí. O sigui que jo ja em quedoo més tranquil.la (encara que ens hem d'acabar de decidir aquest cap de setmana).

Vosaltres com ho porteu? Ja heu fet la pre-inscripció? Algú té informació de com van en quant a sol.licituts rebudes en alguna escola?



Bon cap de setmana!!!


Gràcies per la info nela81!! a mi també em preocupa que no els deixin esmorzar res en tot el matí!!

Ostres a veure si algú té info de les diferents escoles, per saber com va la cosa... demà és l'ultim dia, oi?

Quines ganes de saber-ho ja!!!
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: nela81 » dl. abr. 23, 2018 10:51 am

Cliar_02 ha escrit:

Gràcies per la info nela81!! a mi també em preocupa que no els deixin esmorzar res en tot el matí!!

Ostres a veure si algú té info de les diferents escoles, per saber com va la cosa... demà és l'ultim dia, oi?

Quines ganes de saber-ho ja!!!


Bon dia!!!

Acabo de fer ronda telefònica:

Collserola: van a sorteig i no precissa número, que estan saturats
Pins del Vallès: 49
Gerbert: 46
Joan Maragall: 40
Pi d'en Xandri: 39
La Mirada:39

De la resta no en tinc info.

Salut!!!
ImatgeImatge
Cliar_02
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 13, 2018 11:06 am

Re: Pre-inscripció infantil (P3) a Sant Cugat Curs 2018-2019

EntradaAutor: Cliar_02 » dc. abr. 25, 2018 9:17 am

com ha quedat la cosa? teniu info? entreu tots on volieu?

Salutacions,

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::