Escola eixample 1

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Iona83
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 1:52 pm

Escola eixample 1

EntradaAutor: Iona83 » dc. març 07, 2018 1:04 pm

Bones!

Hem entrar de al meravellos mon de les portes obertes per a P3. Algu te alguna opinió d;aquesta escola?
Ens agrada força però el tema de la primaria....ens fa por


Gràcies
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: Shasha » dj. març 08, 2018 11:07 pm

No tinc informacio directa d'aquesta escola, pero que et fa por de la primaria? Perque de moment com no n'hi ha has de mirar escoles similars per guiar-te (congres indians, encants...). Les competencies basiques les assoliran igual. Pero crec que sortiran amb un major esperit critic doncs no apendran les coses perque si, perque ho ha dictat el profe i ho posa al llibre, sino que hauran contrastat informacions, hauran col.laborat entre ells...
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: petipe » dv. març 09, 2018 7:30 am

Ja fas bé de mirar si el mètode et convenç per primària perquè molts pares i mares només pensen en infantil i a primària és quan la pedagogia no els encaixa... suposo que per això et fa por.

Com diu la Shasha, no hi ha experiència a l'escola per tant, o bé, mires escoles de metodologia similar (oju, que malgrat que coincideixen en mètode, cada escola és món...) o en el teu convenciment / intuïció que aquesta és la filosofia d'aprenentatge que vols pel teu fill/a fins a 6è i si creus que és l'adequat per ell/a.

De tota manera, avui en dia, a la majoria d'escoles (públiques o concertades, noves o amb anys d'experiència...) ja no s'aprenen les coses perquè sí. S'experimenta i es manipula molt, es treballen emocions, es fan activitat intercicle... Moltíssimes inclouen ambients o treball per projectes. No dic que la filosofia sigui la mateixa però pensar que a la resta d'escoles estan asseguts tot el dia seguint un llibre, fent fitxes i memoritzant, sense importar el benestar emocional i l'interès del nen, és erroni, en la majoria dels casos.
Iona83
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 1:52 pm

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: Iona83 » dv. març 09, 2018 9:32 am

Home por me'n fa una mica simplement per la desconeixença que en tinc,tot i que el sistema pedagògic que s'utilitza el trobo del tot encertat.

La meva pregunta anava més de cara a si hi havia algú que hi duia el seu fill pq m'han dit alguna coseta que potser fa dubtar,no pel sistema educatiu,pel personal,tot i que jo en vaig tenir una bona impressió. Personalment em va agradar molt,tot i que dies més tard vam anar a l'Entença i encara em va convèncer més,suposo que es van vendre millor.
Es el que deieu ,cada escola és un món malgrat s'assemblaran bastant entre elles.

Buscava mes una opinió d'algú que ja hi hagués entrat. A mi tot l'quip directiu em va semblar molt correcte ,xo es clar l'entença te un any més de vida i es nota,coses com el pati x exemple.

Bé,a veure si tinc sort i algú em dóna la seva experiència personal!

Gràcies!!##
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: Shasha » dv. març 09, 2018 5:44 pm

Nosaltres les portes obertes les vam fer l'any passat i també vam tenir la mateixa sensacio, per aixo vam posar entença com a primera opcio i vam entrar :)
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: srapenfield » dj. març 15, 2018 8:43 am

Iona83 ha escrit:Home por me'n fa una mica simplement per la desconeixença que en tinc,tot i que el sistema pedagògic que s'utilitza el trobo del tot encertat.

La meva pregunta anava més de cara a si hi havia algú que hi duia el seu fill pq m'han dit alguna coseta que potser fa dubtar,no pel sistema educatiu,pel personal,tot i que jo en vaig tenir una bona impressió. Personalment em va agradar molt,tot i que dies més tard vam anar a l'Entença i encara em va convèncer més,suposo que es van vendre millor.
Es el que deieu ,cada escola és un món malgrat s'assemblaran bastant entre elles.

Buscava mes una opinió d'algú que ja hi hagués entrat. A mi tot l'quip directiu em va semblar molt correcte ,xo es clar l'entença te un any més de vida i es nota,coses com el pati x exemple.

Bé,a veure si tinc sort i algú em dóna la seva experiència personal!

Gràcies!!##


Jo conec dues families que porten als nens a eixample1 i estan molt contents de veritat.
Iona83
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 1:52 pm

Re: Escola eixample 1

EntradaAutor: Iona83 » dv. març 23, 2018 11:36 am

Gràcies srapenfield, a veure si s’animen a escriure :p-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::