escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: ada_bcn » dl. març 26, 2018 7:25 pm

Hola,
Per feina ens hem de traslladar a Bcn, per sort ho hem sabut abans de que s'acabin les preinscripcions (em sembla) i aquest cop podrem demanar l'escola dins del plaç almenys... Bé, busco una escola que o bé sigui especialitzada amb nens amb dificultats d'aprenentatge o transtorns de comportament, o bé que tracti realment bé aquestes dificultats, i/o un ratio més baix a l'aula. Sé que tots tenen els mateixos ratios excepte les d'altes complexitats però de vegades n'hi ha que no omplen les lineas acaben tenint menys nens a l'aula.
Busco preferiblement a l'àrea d'influencia però sino aprop de la feina que també és molt aprop, zona plaça spain, estació de sants...
Les escoles que ens entren a l'àrea d'influència d'on està el pis són aquestes:
Escola Alexandre Galí
Escola Baixeras
Escola Castella
Escola Cervantes
Escola Collaso i Gil
Escola Mediterrània
Escola Milà i Fontanals
Escola Parc de la Ciutadella
Escola Pere Vila
scola Rubén Darío
Escola Pia Sant Antoni
La Salle Comtal
Labouré
Sagrada Família
Sant Felip Neri
Sant Joan Baptista
Vedruna Àngels
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: Shasha » dt. març 27, 2018 2:32 pm

Mira't roig tesalia no se que tal es com escola, perque al final la vaig descartar per distancia, pero si que la vaig contemplar per un tema de ratios
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 04, 2018 3:31 pm

Jo només conec l'escola on treballa el meu marit :). No solen omplir en primera opció (depèn del curs) i sí que fan atenció a la diversitat. Fins a primària només tenen una línia. Ara, et queda molt lluny. És l'escola Lleó XIII.

Quin trastorn té la teva filla o fill? Per quin curs seria?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 04, 2018 3:32 pm

Ah per cert, he vist que esmentes la Salle Comtal. Tenen un pla pioner en el tema de l'autisme. Jo me n'he assebentat pq el meu fill gran té autisme i vaig estar fent un cop d'ull a un reportatge que tenen penjat al youtube. Busca'l! Es presenten com a escola integradora en tots els sentits.
Imatge

Imatge
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: bluenoreen » dj. abr. 05, 2018 5:01 pm

Hola!

Si busques per la zona de Sants, jo et recomano l'escola Joan Pelegrí. És una escola concertada laica de 3 línees i normalment hi han places, al menys a infantil... Malgrat ser 3 linees trobo que es molt propera i nosaltres estem molt contents. Vam vanciar al nostre fill a P4 perquè ens va agradar el projecte i trobavem que a l'escola que li va tocar a P3 no havia una rel.lació amb el professorat prou propera...

No sé com serà el tema de les dificultats d'aprenentaje, però pots demanar entrevista amb la directora, i potser et pot donar una idea de com ho treballen.

Sort!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: escoles bcn amb ratio baix i/o especialitzades en dificultats d,aprenentatge?

EntradaAutor: ada_bcn » dv. abr. 13, 2018 12:39 pm

Gracies, estic esperant que la eap fagi una valoració i ens ofereixi una plaça que ens vagi bé.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::