És realment possible entrar de segona opció?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 7:34 pm

idun ha escrit:Sí, son numeros definitius a Gaia, 68 inscrits per 68-71 places. Tenen un germà tb, apart dels de necessitats especials.

Suposo que com que no hi ha bolets o ampliació de ratio aquest any, no canvia tant la cosa encara que hagi nous coles...

Però bueno, tinc entes que per exemple Encants han tingut moltes menys sol·licituds, tipo 70 en lloc de 100 com l'any passat..

I que faran amb tants nens sense plaça? Pk de les nostres opcions (9) totes estan plenes i amb molts nens fora... i son les publiques que ens tocaven... si finalment no tens sort amb el sorteig,poden enviarte a la concertada?o que sol passar quan hi ha tants nens sense plaça?
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dt. abr. 24, 2018 7:48 pm

Si no entres a cap de les que has posat pases a segona ronda on has de fer una nova llista amn les escoles que els hi han sobrat places, si ni aixi aleshores es quan ells t'adjudiquen una d'ofici, el que em sembla es que si no has posat cap concertada aleshores no te la donen o pots reclamar pero no ho se segur
nuki
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. set. 28, 2014 12:46 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: nuki » dc. maig 16, 2018 1:35 pm

Shasha ha escrit:Si no entres a cap de les que has posat pases a segona ronda on has de fer una nova llista amn les escoles que els hi han sobrat places, si ni aixi aleshores es quan ells t'adjudiquen una d'ofici, el que em sembla es que si no has posat cap concertada aleshores no te la donen o pots reclamar pero no ho se segur


Una pregunta, els bolets quan se sap quan es fan? Abans de donar les places d'ofici o després? Si jo vull un bolet he de renunciar a la llista que se'm passi amb places lliures (si no m'agrada cap) i la que se'm doni d'ofici?

Som Eixample Esquerra i ens hem quedat fora de l'Entença i haviem posat 6 opcions que omplen en primera opció.... (totes públiques)

Gràcies
Marina
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dc. maig 16, 2018 1:43 pm

srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:
srapenfield ha escrit:
Si ho pots preguntar al migdia seria fantàstic!!divendres portaven 58 però hi han molts que han demanat hora per donar els papers demà i dimarts..

Que jo sàpiga ningú va entrar amb10p l'any passat. Una amiga va entrar de rasquis com tu dius més tard i tenia els 30. Aquest any serà el tràgic que si tothom qui està citat va, quedarem 25 famílies fora.


Avui a les 17:30 portaven 71 sol.licituts...

Ostres....
Gràcies per la info!


Srapenfield, com ha anat el sorteig??

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::