És realment possible entrar de segona opció?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
AbrilAbril
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 1:16 pm

És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: AbrilAbril » dl. abr. 16, 2018 1:33 pm

Hola!
Tinc un dubte, l'escola que ens agrada farà sorteig, ja ens ho han dit. Si anem a sorteig i no entrem, totes les escoles que ens toquen amb 30 punts i que volem posar a la llista em diuen que només s'entra de primera opció. De tercera i quarta, etc ja impossible. Llavors el resum és que al final t'envien igualment a una escola d'ofici? O he de posar de segona opció una escola que no m'agrada però sé que entraria de segona opció? Com ho feu les famílies que sabeu que aneu a sorteig?

Moltes gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: shyla » dl. abr. 16, 2018 2:47 pm

Doncs ho has de valorar, si no entres estas disposada a anar a qualsevol de totes les opcions? O potser triaries per proximitat? O per altres criteris potser?
Imatge Imatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. abr. 16, 2018 3:18 pm

A nosaltres ens passa el mateix... totes les de zona van a sorteig i omplen en 1a...i en el nostre cas la que ens agrada te 30 germans... nosaltres ens arrisquem perque no ens queda una altre... de 2a opcio hem posat una de nova creacio... te moltes mes places al no haver germans pero creuen que tambe ompliran en 1a opcio... es desesperant... em omplert fins a 7.... a partir de la 2a omplir per omplir.... sort a tots!
AbrilAbril
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 1:16 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: AbrilAbril » dl. abr. 16, 2018 6:19 pm

Clar, és que a partir de la segona ja és omplir per omplir..al igual entrem!! Si totes les escoles de zona només ompleb en primera...
Shyla, m'agraden moltes escoles però a cap puc entrar de segona opció i trobo que tenir 10 opcions i no poder entrar a cap és fatal! No sé com funciona quan no entres a cap de les teves opcions. T'assignen ells l'escola que poca gent vol i que per això té places?

Lidiabcn és totalment desesperant!! Llavors tu has posat una segona opció que creus que segurament entraries oi? Encara que no estigui al teu districte?

Moltes gràcies i sort!!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. abr. 16, 2018 6:48 pm

AbrilAbril ha escrit:Clar, és que a partir de la segona ja és omplir per omplir..al igual entrem!! Si totes les escoles de zona només ompleb en primera...
Shyla, m'agraden moltes escoles però a cap puc entrar de segona opció i trobo que tenir 10 opcions i no poder entrar a cap és fatal! No sé com funciona quan no entres a cap de les teves opcions. T'assignen ells l'escola que poca gent vol i que per això té places?

Lidiabcn és totalment desesperant!! Llavors tu has posat una segona opció que creus que segurament entraries oi? Encara que no estigui al teu districte?

Moltes gràcies i sort!!


Hola AbrilAbril,

En el nostre cas la 2a opcio tambe ens toca per zona, es escola de nova creacio de l’any passat i te 3 linies i 1 germa.. per lo que te places de sobra pero va tenir molta demand a les Portes Obertes...no crec que ompli les 74 places per lo que estem “ tranquils” relativament. De totes maneres, ens agrada i ens va molt millor la 1a opcio... i com que tampoc sabem cap a on aniran les preinscripcions... jo avui he trucat a la nostra 1a per un dubte i no en tenien cap... m’ha dit pero que la gent ho presenta cap al final.
Som de l’Eixample nosaltres.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dl. abr. 16, 2018 7:33 pm

[youtube][/youtube]
La primera opcio sempre ha de ser la que mes t'agradi encara que vagis sorteig perque mai saps que passara i si no la poses i despres tens un bon numero t'estiraras dels cabells durant nou anys.
Si no entres a cap de les opcions que has posat passes a segona ronda on et diuen quines escoles tenen places i fas una llista nova i si ni aixi entres aleshores t'assignen una d'ofici.
happymama
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 3:57 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: happymama » dl. abr. 16, 2018 8:13 pm

Hola!!
La meva recomanació és posar la primera opció amb el cor i la segona amb el cap!
De segona posa una escola que t’agradi una mica i que sàpigues que tindrà places, encara que no sigui de la teva zona, ja que és indiferent perquè a la segona opció arrossegués els punts de la primera, així que tindries 30 punts
Després posa només escoles que t’agardin encara que sàpigues que omplen...no posis una escola que no t’agrada perquè si te l’assignen no podràs reclamar...
I si, malauradament si totes les que poses estan plenes et poden assignar la que els hi doni la gana, una que hi hagi places i que potser ni està a la teva zona...conec gent que li ha passat...està molt mal muntat es sistema...
Molta sort!!
Pimpampum
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 10:42 am

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Pimpampum » dl. abr. 16, 2018 8:54 pm

Hola!
Això que arrossegues els punts que tens a la primera opció a la resta de places és cert?
Nosaltres estem igual, totes les que ens agraden sabem que omplen en 1a opció i moltes anant a sorteig.
Per tant, si poso una de segona opció on no tinc els 30 punts perquè fàcilment poden quedar places, em conta que tinc 30 punts i no 15(de districte) o 10 (de ciutat)???
Gràcies!!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dl. abr. 16, 2018 9:00 pm

Pimpampum ha escrit:Hola!
Això que arrossegues els punts que tens a la primera opció a la resta de places és cert?
Nosaltres estem igual, totes les que ens agraden sabem que omplen en 1a opció i moltes anant a sorteig.
Per tant, si poso una de segona opció on no tinc els 30 punts perquè fàcilment poden quedar places, em conta que tinc 30 punts i no 15(de districte) o 10 (de ciutat)???
Gràcies!!

Si, els punts per totes les opcions son els de la primera, per tant, si a la primera tens 30 punts lea següents tindras 30 encara que siguin d'un altre barri, pero si a la primera tens 10 punts a les següents també tindras 10 encara que per zona et correspondrien 30
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dl. abr. 16, 2018 9:05 pm

Pimpampum ha escrit:Hola!
Això que arrossegues els punts que tens a la primera opció a la resta de places és cert?
Nosaltres estem igual, totes les que ens agraden sabem que omplen en 1a opció i moltes anant a sorteig.
Per tant, si poso una de segona opció on no tinc els 30 punts perquè fàcilment poden quedar places, em conta que tinc 30 punts i no 15(de districte) o 10 (de ciutat)???
Gràcies!!


Exacte, els punts que tinguis en la 1a opcio s’arroseguen , per lo que pots posar de 2a opcio una escola que no tinguis els 30 punts i automaticament els tindries.
Nosaltres de 1a hem posat la que mes ens ha agradat i de 2a una amb plaçes de sobra i que tambe ens va agradar.
A partir d’aqui hem anat omplint per omplir.
La casella de plaça de ofici l’heu marcat?
I ojo si ho presenteu telematicament perque un cop finalitzes, ja no et deixa modificar..
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dl. abr. 16, 2018 9:17 pm

Lidiabcn ha escrit:
Pimpampum ha escrit:Hola!
Això que arrossegues els punts que tens a la primera opció a la resta de places és cert?
Nosaltres estem igual, totes les que ens agraden sabem que omplen en 1a opció i moltes anant a sorteig.
Per tant, si poso una de segona opció on no tinc els 30 punts perquè fàcilment poden quedar places, em conta que tinc 30 punts i no 15(de districte) o 10 (de ciutat)???
Gràcies!!


Exacte, els punts que tinguis en la 1a opcio s’arroseguen , per lo que pots posar de 2a opcio una escola que no tinguis els 30 punts i automaticament els tindries.
Nosaltres de 1a hem posat la que mes ens ha agradat i de 2a una amb plaçes de sobra i que tambe ens va agradar.
A partir d’aqui hem anat omplint per omplir.
La casella de plaça de ofici l’heu marcat?
I ojo si ho presenteu telematicament perque un cop finalitzes, ja no et deixa modificar..


Em sembla recordar que a p3 la casella d'ofici s'activa sola, perque jo no la vaig marcar i em sortia i al portar els papers a l'escola em van dir que a p3 ho posis o no s'activava
Pimpampum
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 10:42 am

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Pimpampum » dl. abr. 16, 2018 10:08 pm

Ostres moltes gràcies doncs!
Ho tindrem en compte!
laiallf
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 17, 2018 1:36 am

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: laiallf » dt. abr. 17, 2018 2:34 am

mha agradat aixo de primera opcio amb el cor, segona amb el cap. Es el que potser fem tot i que la segona amb el cap ni tan sols lhem visitat a portes obertes, nomes la posariem perque es de recent creacio i te tres linies...nose si es molt arriscat posar una que no he vist de segona, pero la resta crec que ompliran amb les primeres opcions...que en penseu?
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dt. abr. 17, 2018 6:14 am

laiallf ha escrit:mha agradat aixo de primera opcio amb el cor, segona amb el cap. Es el que potser fem tot i que la segona amb el cap ni tan sols lhem visitat a portes obertes, nomes la posariem perque es de recent creacio i te tres linies...nose si es molt arriscat posar una que no he vist de segona, pero la resta crec que ompliran amb les primeres opcions...que en penseu?

Home, depen, la meva primera opcio va ser una escola que no havia visitat, no ho necessitava per saber que era la que volia. Si tens clar que segueix la linia que vols i cotillejant la web pots veure si es un no o un vale m'apanyo
AbrilAbril
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 1:16 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: AbrilAbril » dt. abr. 17, 2018 2:33 pm

laiallf ha escrit:mha agradat aixo de primera opcio amb el cor, segona amb el cap. Es el que potser fem tot i que la segona amb el cap ni tan sols lhem visitat a portes obertes, nomes la posariem perque es de recent creacio i te tres linies...nose si es molt arriscat posar una que no he vist de segona, pero la resta crec que ompliran amb les primeres opcions...que en penseu?


Si tens bones referències i la coneixes, potser no cal anar a veure-la. O potser pots anar aquesta setmana?
Jo també he pensat de fer-ho però al final no hem posat cap escola que no hem vist perquè en realitat si no hem anat a veure-la és perquè no ens acabaven d'agradar. Així que només hem posat escoles que ens agraden tot i que serà difícil d'entrar-hi. Si no entrem en cap opció, ja tornarem a decidir en segona ronda...Molta sort!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 17, 2018 3:09 pm

laiallf ha escrit:mha agradat aixo de primera opcio amb el cor, segona amb el cap. Es el que potser fem tot i que la segona amb el cap ni tan sols lhem visitat a portes obertes, nomes la posariem perque es de recent creacio i te tres linies...nose si es molt arriscat posar una que no he vist de segona, pero la resta crec que ompliran amb les primeres opcions...que en penseu?

Laiallf, ets de Bcn? I de l’eixample? Es que de nova creacio i just 3 linies crec que deu ser Gaia... si es aixi nosaltres hi vam anar a les PO, si fos el cas preguntam el que vulguis.
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: nela81 » dc. abr. 18, 2018 7:20 am

Lidiabcn ha escrit:
Exacte, els punts que tinguis en la 1a opcio s’arroseguen , per lo que pots posar de 2a opcio una escola que no tinguis els 30 punts i automaticament els tindries.
Nosaltres de 1a hem posat la que mes ens ha agradat i de 2a una amb plaçes de sobra i que tambe ens va agradar.
A partir d’aqui hem anat omplint per omplir.
La casella de plaça de ofici l’heu marcat?
I ojo si ho presenteu telematicament perque un cop finalitzes, ja no et deixa modificar..


Una pregunta, això és aplicable entre municipis? És a dir, si jo tinc 30 punts a una escola de la meva zona del municipi A i com a segona opció poso una escola que es troba a un altre municipi, també s'arrosseguen els punts o això només és vàlid dintre de cada ciutat?

Merci!
ImatgeImatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. abr. 18, 2018 5:20 pm

nela81 ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:
Exacte, els punts que tinguis en la 1a opcio s’arroseguen , per lo que pots posar de 2a opcio una escola que no tinguis els 30 punts i automaticament els tindries.
Nosaltres de 1a hem posat la que mes ens ha agradat i de 2a una amb plaçes de sobra i que tambe ens va agradar.
A partir d’aqui hem anat omplint per omplir.
La casella de plaça de ofici l’heu marcat?
I ojo si ho presenteu telematicament perque un cop finalitzes, ja no et deixa modificar..


Una pregunta, això és aplicable entre municipis? És a dir, si jo tinc 30 punts a una escola de la meva zona del municipi A i com a segona opció poso una escola que es troba a un altre municipi, també s'arrosseguen els punts o això només és vàlid dintre de cada ciutat?

Merci!


Ostres doncs no t’ho se dir...a bcn ciutat es aixi pero no se a la resta. Haviam di algu t’ho pot aclarir.
AbrilAbril
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 1:16 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: AbrilAbril » dj. abr. 19, 2018 9:54 am

Ni idea si entre municipis també s'apliquen els 30 punts...

Una pregunta, el període de reclamació és abans del sorteig, del 4 al 8 de maig, això serveix per si ja saps definitivament que vas a sorteig poder canviar a una escola que saps que hi ha plaça segur? Llavors en aquests dies també hi ha bastant moviment?

Moltes gràcies!!!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dj. abr. 19, 2018 10:42 am

AbrilAbril ha escrit:Ni idea si entre municipis també s'apliquen els 30 punts...

Una pregunta, el període de reclamació és abans del sorteig, del 4 al 8 de maig, això serveix per si ja saps definitivament que vas a sorteig poder canviar a una escola que saps que hi ha plaça segur? Llavors en aquests dies també hi ha bastant moviment?

Moltes gràcies!!!


Diria que es reclamacio per si estan mal comptats rls punts no per fer canvis...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::