És realment possible entrar de segona opció?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: shyla » dv. abr. 20, 2018 3:15 pm

AbrilAbril ha escrit:Shyla, m'agraden moltes escoles però a cap puc entrar de segona opció i trobo que tenir 10 opcions i no poder entrar a cap és fatal! No sé com funciona quan no entres a cap de les teves opcions. T'assignen ells l'escola que poca gent vol i que per això té places?


Sí, t'assignen la que tingui places lliures.

Els punts que tens en primera opció es conserven encara que canviis de població a la segona opció o posteriors.

Al periode de reclamació no es poden fer canvis d'escola, només si no se t'ha tingut en compte algun dels conceptes a l'hora de sumar punts.

Sort!
Imatge Imatge
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. abr. 20, 2018 3:37 pm

Hola noies! Ajuda perque tinc el cap espes... la nostra 1a opcio porta 57 solicituts per 50 places... 26 de elles germans i 4 reservades per nens amb necesitats especials.
Places reals 20 que despres es poden ampliar a 24...
Per mi son mals numeros pk si o si anem a sorteig... pero des de l’escola em diuen que esta molt be aquest any... que m’estic perdent?
Amb 50 places i 57 solicituts a 2 dies d’acabar es un bon numero?
La 2a opcio en porta 46 ...
Gracies ! Haviam si em doneu una mica de llum...
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 20, 2018 7:49 pm

Lidiabcn ha escrit:Hola noies! Ajuda perque tinc el cap espes... la nostra 1a opcio porta 57 solicituts per 50 places... 26 de elles germans i 4 reservades per nens amb necesitats especials.
Places reals 20 que despres es poden ampliar a 24...
Per mi son mals numeros pk si o si anem a sorteig... pero des de l’escola em diuen que esta molt be aquest any... que m’estic perdent?
Amb 50 places i 57 solicituts a 2 dies d’acabar es un bon numero?
La 2a opcio en porta 46 ...
Gracies ! Haviam si em doneu una mica de llum...

No saps quantes d'aquestes tenen nomes 10 punts, per tant, les probabilitats d'entrar son elevades...
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. abr. 20, 2018 9:31 pm

Shasha ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:Hola noies! Ajuda perque tinc el cap espes... la nostra 1a opcio porta 57 solicituts per 50 places... 26 de elles germans i 4 reservades per nens amb necesitats especials.
Places reals 20 que despres es poden ampliar a 24...
Per mi son mals numeros pk si o si anem a sorteig... pero des de l’escola em diuen que esta molt be aquest any... que m’estic perdent?
Amb 50 places i 57 solicituts a 2 dies d’acabar es un bon numero?
La 2a opcio en porta 46 ...
Gracies ! Haviam si em doneu una mica de llum...

No saps quantes d'aquestes tenen nomes 10 punts, per tant, les probabilitats d'entrar son elevades...


Es una escola d’alta demanda, a les portes obertes ja van dir que amb menys de 30 punts no s’entrava...Vols dir que la gent s’arrisca tant? I a mes sabent que aquells 10 punts els arrosegaras per les altres opcions.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 20, 2018 9:59 pm

Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: srapenfield » dg. abr. 22, 2018 2:23 pm

Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Vols dir Sasha? Ho veig difícil que algú s'arrisqui amb 10 punts a entrar a entença! Ja ho veig difícil amb 30 :_(
Tot això és un drama
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dg. abr. 22, 2018 2:50 pm

srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Vols dir Sasha? Ho veig difícil que algú s'arrisqui amb 10 punts a entrar a entença! Ja ho veig difícil amb 30 :_(
Tot això és un drama

A entença els dos anys han entrat amb 10 punts, pensa que sants no te cap escola d'aquesta linia i eixample 1 i entença son les que tenen mes a prop.
A entença el primer any van entrar tots, l'any passat jo pensava que havia quedat dues families i l'altre dia parlant amb una mare em vaig enterar que al final van entrar tots doncs alguna familia havia fet canvi d'ultima hora.
Quantes preinscripcions porten? O vols que dema t'ho consulti?
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dg. abr. 22, 2018 7:35 pm

Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Estem a l’eixample dret, tenim bastanta oferta inovadora i 2 escoles de nova creacio... totes menys les noves omplen amb 30 punts o mes( frutuos gelabert, fort pienc, carlit i encants) ho van deixar clar en les PO... em resulta estrany arriscarse amb 10 punts... pero tot pot ser!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dg. abr. 22, 2018 7:42 pm

Lidiabcn ha escrit:
Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Estem a l’eixample dret, tenim bastanta oferta inovadora i 2 escoles de nova creacio... totes menys les noves omplen amb 30 punts o mes( frutuos gelabert, fort pienc, carlit i encants) ho van deixar clar en les PO... em resulta estrany arriscarse amb 10 punts... pero tot pot ser!

Lidiabcn he posat aquestes escoles pel model educatiu, no perque en elles sigui possible entrar amb menys de 30 punts, pero son mes conegudes que per exemple entença i si al teu barri no tens escoles d'aquestes caracteristiques te la jugues perque per acabar a una escola tradicional sempre estas a temps, altres ens canviem de pis i barri per poder tenir els 30 punts i patir menys.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dg. abr. 22, 2018 9:24 pm

Shasha ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:
Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Estem a l’eixample dret, tenim bastanta oferta inovadora i 2 escoles de nova creacio... totes menys les noves omplen amb 30 punts o mes( frutuos gelabert, fort pienc, carlit i encants) ho van deixar clar en les PO... em resulta estrany arriscarse amb 10 punts... pero tot pot ser!

Lidiabcn he posat aquestes escoles pel model educatiu, no perque en elles sigui possible entrar amb menys de 30 punts, pero son mes conegudes que per exemple entença i si al teu barri no tens escoles d'aquestes caracteristiques te la jugues perque per acabar a una escola tradicional sempre estas a temps, altres ens canviem de pis i barri per poder tenir els 30 punts i patir menys.


El problema es que molta gent volem aquest tipus d’escola i la oferta es mes limitada. Per sort moltes escoles estan canviant el seu estil i posant se les piles. Conec gent que esta a entença i no viu ni a bcn, pero clar quan mes cursos van pasant mes complicat entrar. Nosaltres fr segona opcio hem posat una escola de nova creacio( te un any) i d’estil entença pero les 3 linies ens tiraven enrera per ser 1a opcio.. divendres ja rondava les 50 sol.licituts.
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: srapenfield » dg. abr. 22, 2018 10:34 pm

Shasha ha escrit:
srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:Clar no se quina escola es, pero si es tipus congres indians/entença etc la gent s'arrisca perque potser a la seva zona no hi ha escola d'aquesta linia, i la primer opcio es posa amb el cor i apostant ben fort

Vols dir Sasha? Ho veig difícil que algú s'arrisqui amb 10 punts a entrar a entença! Ja ho veig difícil amb 30 :_(
Tot això és un drama

A entença els dos anys han entrat amb 10 punts, pensa que sants no te cap escola d'aquesta linia i eixample 1 i entença son les que tenen mes a prop.
A entença el primer any van entrar tots, l'any passat jo pensava que havia quedat dues families i l'altre dia parlant amb una mare em vaig enterar que al final van entrar tots doncs alguna familia havia fet canvi d'ultima hora.
Quantes preinscripcions porten? O vols que dema t'ho consulti?


Si ho pots preguntar al migdia seria fantàstic!!divendres portaven 58 però hi han molts que han demanat hora per donar els papers demà i dimarts..

Que jo sàpiga ningú va entrar amb10p l'any passat. Una amiga va entrar de rasquis com tu dius més tard i tenia els 30. Aquest any serà el tràgic que si tothom qui està citat va, quedarem 25 famílies fora.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dl. abr. 23, 2018 4:28 pm

srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:
srapenfield ha escrit:Vols dir Sasha? Ho veig difícil que algú s'arrisqui amb 10 punts a entrar a entença! Ja ho veig difícil amb 30 :_(
Tot això és un drama

A entença els dos anys han entrat amb 10 punts, pensa que sants no te cap escola d'aquesta linia i eixample 1 i entença son les que tenen mes a prop.
A entença el primer any van entrar tots, l'any passat jo pensava que havia quedat dues families i l'altre dia parlant amb una mare em vaig enterar que al final van entrar tots doncs alguna familia havia fet canvi d'ultima hora.
Quantes preinscripcions porten? O vols que dema t'ho consulti?


Si ho pots preguntar al migdia seria fantàstic!!divendres portaven 58 però hi han molts que han demanat hora per donar els papers demà i dimarts..

Que jo sàpiga ningú va entrar amb10p l'any passat. Una amiga va entrar de rasquis com tu dius més tard i tenia els 30. Aquest any serà el tràgic que si tothom qui està citat va, quedarem 25 famílies fora.


Avui a les 17:30 portaven 71 sol.licituts...
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: srapenfield » dl. abr. 23, 2018 9:47 pm

Shasha ha escrit:
srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:A entença els dos anys han entrat amb 10 punts, pensa que sants no te cap escola d'aquesta linia i eixample 1 i entença son les que tenen mes a prop.
A entença el primer any van entrar tots, l'any passat jo pensava que havia quedat dues families i l'altre dia parlant amb una mare em vaig enterar que al final van entrar tots doncs alguna familia havia fet canvi d'ultima hora.
Quantes preinscripcions porten? O vols que dema t'ho consulti?


Si ho pots preguntar al migdia seria fantàstic!!divendres portaven 58 però hi han molts que han demanat hora per donar els papers demà i dimarts..

Que jo sàpiga ningú va entrar amb10p l'any passat. Una amiga va entrar de rasquis com tu dius més tard i tenia els 30. Aquest any serà el tràgic que si tothom qui està citat va, quedarem 25 famílies fora.


Avui a les 17:30 portaven 71 sol.licituts...

Ostres....
Gràcies per la info!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 5:58 am

srapenfield ha escrit:
Shasha ha escrit:
srapenfield ha escrit:
Si ho pots preguntar al migdia seria fantàstic!!divendres portaven 58 però hi han molts que han demanat hora per donar els papers demà i dimarts..

Que jo sàpiga ningú va entrar amb10p l'any passat. Una amiga va entrar de rasquis com tu dius més tard i tenia els 30. Aquest any serà el tràgic que si tothom qui està citat va, quedarem 25 famílies fora.


Avui a les 17:30 portaven 71 sol.licituts...

Ostres....
Gràcies per la info!

Ostres .... anims a tots que ja s’acaba... a la nostra zona tambe gairebe totes a sorteig... ( publiques) inclus les 2 que menys agraden,i que mai omplien en 1a, ahir estaven a punt de omplir... no entenc res...
nsunday
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 03, 2018 3:57 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: nsunday » dt. abr. 24, 2018 9:25 am

Sabeu si al sorteig entren totes les que opten a primera opció independentment dels punts, o només els que tenen 30 punts?
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Shasha » dt. abr. 24, 2018 9:32 am

nsunday ha escrit:Sabeu si al sorteig entren totes les que opten a primera opció independentment dels punts, o només els que tenen 30 punts?

Tots van a sorteig pero despres quan els ordenen ho fan per punts tambe,ordenen per numero de sorteig els de 30 punts per una banda i els de10 per una altra, es a dir, encara que un amb 10 punts tingui millor numero que tu, tu estaras per davant
nsunday
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 03, 2018 3:57 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: nsunday » dt. abr. 24, 2018 11:06 am

Shasha ha escrit:
nsunday ha escrit:Sabeu si al sorteig entren totes les que opten a primera opció independentment dels punts, o només els que tenen 30 punts?

Tots van a sorteig pero despres quan els ordenen ho fan per punts tambe,ordenen per numero de sorteig els de 30 punts per una banda i els de10 per una altra, es a dir, encara que un amb 10 punts tingui millor numero que tu, tu estaras per davant


Moltes gràcies!
idun
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 12:22 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: idun » dt. abr. 24, 2018 5:52 pm

Està clar que posar un cole en primera opció que te llista d'espera si tens menys de 30 punts es no arriscar, sino ja directament suicidi, no crec que molta gent ho faci.

No entres ni al sorteig, ja que primer van ells amb 30 punts a sorteig i evidentament si no entren ni tots amb 30 punts, com entrarán ells amb 10?

I en quant a les segones opcions, doncs está complicat, com no sigui un cole completament nou com Auditori.

Gaia/Cartagena que molta gent pensava com a segona opció, pràcticament han omplert ; 68 preincripcions (tindran 2-3 de necessitats especials minim).

Molta sort a tots, espero que entri tothom a una escola que agradi!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 6:45 pm

idun ha escrit:Està clar que posar un cole en primera opció que te llista d'espera si tens menys de 30 punts es no arriscar, sino ja directament suicidi, no crec que molta gent ho faci.

No entres ni al sorteig, ja que primer van ells amb 30 punts a sorteig i evidentament si no entren ni tots amb 30 punts, com entrarán ells amb 10?

I en quant a les segones opcions, doncs está complicat, com no sigui un cole completament nou com Auditori.

Gaia/Cartagena que molta gent pensava com a segona opció, pràcticament han omplert ; 68 preincripcions (tindran 2-3 de necessitats especials minim).

Molta sort a tots, espero que entri tothom a una escola que agradi!


Els numeros de Gaia son definitius? He trucat aquest migdia i en portaven 58, si que m’han dit q 3 de especials, o sigui que contaven amb 72 places... es la nostra segona opcio i la primera Fort Pienc ha tancat amb unes 75... i totes les altres que vem posar x posar han omplert en 1a... no entenc com poden haver tan mals numeros i tants nens fora! Hi ha 2 escoles noves al barri + auditori aprop...no entenc res
idun
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 12:22 pm

Re: És realment possible entrar de segona opció?

EntradaAutor: idun » dt. abr. 24, 2018 7:10 pm

Sí, son numeros definitius a Gaia, 68 inscrits per 68-71 places. Tenen un germà tb, apart dels de necessitats especials.

Suposo que com que no hi ha bolets o ampliació de ratio aquest any, no canvia tant la cosa encara que hagi nous coles...

Però bueno, tinc entes que per exemple Encants han tingut moltes menys sol·licituds, tipo 70 en lloc de 100 com l'any passat..

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::