Anar a Ofici

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Anar a Ofici

EntradaAutor: srapenfield » dv. abr. 20, 2018 8:36 am

Hola!! Veureu estic cagada per si no entrem a cap escola... Som de l'Eixample esquerre i la cosa està fotuda. Els que no entren a cap opció on solen anar??
Experiències?
Merci
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Anar a Ofici

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 20, 2018 12:23 pm

Sincerament no en tinc ni idea, no se quines son les teves opcions pero diria que a l'esquerra de l'eixample mes o menys acabem ben colocats...
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Anar a Ofici

EntradaAutor: srapenfield » dg. abr. 22, 2018 2:14 pm

Hola Sasha les meves opcions són entença O Eixample 1. M'agraden les escoles amb innovació pedagògica, així que si menvien a una molt tradicional per mi serà un drama... A entença aquest any ha pujat la demanda i no sé si arriscar-me o que fer.
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Anar a Ofici

EntradaAutor: Shasha » dg. abr. 22, 2018 2:57 pm

srapenfield ha escrit:Hola Sasha les meves opcions són entença O Eixample 1. M'agraden les escoles amb innovació pedagògica, així que si menvien a una molt tradicional per mi serà un drama... A entença aquest any ha pujat la demanda i no sé si arriscar-me o que fer.

No se com estara aquest any pero jo l'any passat vaig possar entença, eixample 1 i anglesola, si no hagues entrat a entença hagues tingut plaça a anglesola que no va omplir en primera ronda i es d'aquesta linia.

Segur que entres a entença ;)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::