Números

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Números

EntradaAutor: srapenfield » dj. maig 03, 2018 6:42 pm

Hola!! Mirant la llista de la nostra escola hem vist que els números s'assemblaven bastant, és possible que el número zero sigui el 250.000? Si hi han 161.000 places en tota catalunya el num més alt seria el 411.000? És que si no no ens quadra com han estat assignats els números....
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Números

EntradaAutor: Lidiabcn » dj. maig 03, 2018 7:18 pm

srapenfield ha escrit:Hola!! Mirant la llista de la nostra escola hem vist que els números s'assemblaven bastant, és possible que el número zero sigui el 250.000? Si hi han 161.000 places en tota catalunya el num més alt seria el 411.000? És que si no no ens quadra com han estat assignats els números....

Hola! Si es per el numero del sorteig no el tindrem fins el dia 10 crec, et refereixes a aixo?
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Números

EntradaAutor: srapenfield » dj. maig 03, 2018 8:17 pm

Lidiabcn ha escrit:
srapenfield ha escrit:Hola!! Mirant la llista de la nostra escola hem vist que els números s'assemblaven bastant, és possible que el número zero sigui el 250.000? Si hi han 161.000 places en tota catalunya el num més alt seria el 411.000? És que si no no ens quadra com han estat assignats els números....

Hola! Si es per el numero del sorteig no el tindrem fins el dia 10 crec, et refereixes a aixo?

Si Lídia el sorteig del número de desempat es el 11 però el nostre número és el que va després del pre18-1900 en el número de solicitut.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Números

EntradaAutor: Lidiabcn » dj. maig 03, 2018 8:59 pm

srapenfield ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:
srapenfield ha escrit:Hola!! Mirant la llista de la nostra escola hem vist que els números s'assemblaven bastant, és possible que el número zero sigui el 250.000? Si hi han 161.000 places en tota catalunya el num més alt seria el 411.000? És que si no no ens quadra com han estat assignats els números....

Hola! Si es per el numero del sorteig no el tindrem fins el dia 10 crec, et refereixes a aixo?

Si Lídia el sorteig del número de desempat es el 11 però el nostre número és el que va després del pre18-1900 en el número de solicitut.

No n’estic segura que sigui aquell el numero, de fet a nosaltres x error ens han duplicat la sol.licitud, amb 2 numeros diferents, ho hem vist avui al anar a veure la llista i jo he rebut tambe 2 mails amb 2 numeros diferents... quan he posat la incidencia he preguntat que amb quin numero hem quedava i m’han dit que el numero el rebrem el dia 10... haviam si algu ens treu el dubte.
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Números

EntradaAutor: srapenfield » dj. maig 03, 2018 9:15 pm

Lidiabcn ha escrit:
srapenfield ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:Hola! Si es per el numero del sorteig no el tindrem fins el dia 10 crec, et refereixes a aixo?

Si Lídia el sorteig del número de desempat es el 11 però el nostre número és el que va després del pre18-1900 en el número de solicitut.

No n’estic segura que sigui aquell el numero, de fet a nosaltres x error ens han duplicat la sol.licitud, amb 2 numeros diferents, ho hem vist avui al anar a veure la llista i jo he rebut tambe 2 mails amb 2 numeros diferents... quan he posat la incidencia he preguntat que amb quin numero hem quedava i m’han dit que el numero el rebrem el dia 10... haviam si algu ens treu el dubte.[/quote

Ahh ostres a nosaltres ens han dit que era aquell! Sinó trucarem demà a veure que diien
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Números

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. maig 04, 2018 8:39 am

srapenfield ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:
srapenfield ha escrit: Si Lídia el sorteig del número de desempat es el 11 però el nostre número és el que va després del pre18-1900 en el número de solicitut.

No n’estic segura que sigui aquell el numero, de fet a nosaltres x error ens han duplicat la sol.licitud, amb 2 numeros diferents, ho hem vist avui al anar a veure la llista i jo he rebut tambe 2 mails amb 2 numeros diferents... quan he posat la incidencia he preguntat que amb quin numero hem quedava i m’han dit que el numero el rebrem el dia 10... haviam si algu ens treu el dubte.[/quote

Ahh ostres a nosaltres ens han dit que era aquell! Sinó trucarem demà a veure que diien


He trucat per explicar el meu cas, i m’han dit que el numero que tenim, es per consultes telematiques, no es el del sorteig. Ara , es presenten reclamacions x error de punts etc i el dia 10 es pengen llistes definitives amb numero de sorteig.... sort!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::