Places de NEE

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sommiadora
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 10, 2018 8:39 pm

Places de NEE

EntradaAutor: sommiadora » dj. maig 10, 2018 8:46 pm

Hola!
Algú sap com funciona el tema de les places de Necessitats especials. Sé que per cada linia hi han dues reservades, però com puc saber si "queden lliures" i passen a formar part de la "resta de places"? Per poder accedir a aquestes places han d'haver fet la preinscripció en el centre? Es poden emplenar a posteriori amb nens que no l'havien triat de primera opció també amb NEE?
Moltes gràcies
la_di
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Re: Places de NEE

EntradaAutor: la_di » dj. maig 10, 2018 9:53 pm

Hola fins q no sortint las llistes definitives no ho sabràs a no ser q preguntis al cole ells ho saben lo q no se si poden donar aquesta informació jo vaig quedar 25 a les llistes després del sorteig, i el cole sense donar noms em va dir q darrera hi havia un nee..... aixi q a les llistes definiives de juny estaba fora del cole... i si no hi ha ningu pot venir d segones opcions...
airuni
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dj. maig 10, 2018 10:23 pm

M'interesa el tema, en el meu cas hi ha 90 places i 4 per NEE les quals están sol•licitades i em van dir que depen d'una comissio avaluadora però entenc que els hi diran que si, quan ho demanes serà perquè tens aquesta necessitat.
A la gencat surt que hi ha 98 nens inscrits vosaltres sabeu o creieu que dins dels 98 están inclosos el 4 nens amb NEE i sobren 8 nens o no estan inclosos i sobraran 12? Si sobren 8 entrem si sobren 12 ni sorteig ni res ens quedarem fora
Imatge
beren
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

EntradaAutor: beren » dv. maig 11, 2018 7:04 am

Crec que els nens amb NEE que han sol.licitat l'escola estan dins del número que donen d'inscrits.
Però algú havia explicat al fòrum que si hi ha algun nen amb NEE que no te plaça a l'escola que ha demanat podria ocupar aquestes places si queden lliures
LyD
:: poltre
:: poltre
Entrades: 655
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

EntradaAutor: LyD » dv. maig 11, 2018 7:45 am

Com diu la Beren, els que han demanat plaça de NEE si estan inclosos en el total de sol·licituds. I també, sinó s'han cobert totes les places els poden derivar altres NEE que no hagin entrat en la primera sol·licitud.
Malen
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 12, 2018 7:27 am

EntradaAutor: Malen » ds. maig 12, 2018 10:47 am

Alguien sabe si el Fluvia ha cubierto sus plazas para NEE?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: