Demanem un bolet a Escola Entença

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Maria1517
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 15, 2018 1:24 pm

Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Maria1517 » dc. maig 16, 2018 10:22 am

Bon dia famílies,

Ens hem quedat fora de l'escola Entença i busco altres famílies que els hagi passat el mateix per tal de fer pressió al Consorci d'educació perquè s'obri un bolet.

A l'Eixample hi ha molt poques places públiques! Hem de fer pressió perquè se n'obrin més!!
popa_pap
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: popa_pap » dc. maig 16, 2018 10:48 am

La creació d'un bolet és tot un trasbals per l'escola que l'acull ja que han d'adequar professorat, espais, etc... T'ho diu una persona que n'ha sofert a la seva escola. Per la gent que pot entrar gràcies al bolet es molt bona notícia, però per l'escola i els nens, t'asseguro jo que no.
Per tant, ha d'estar molt i molt justificat. Si hi ha places lliures a altres escoles, no ho faran. Tampoc seria just per l'escola on es crea el bolet.
carmenro
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 16, 2018 11:47 am

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: carmenro » dc. maig 16, 2018 11:54 am

Hola!!
Nosotros también quedamos fuera en la Escuela Entença y nos interesaría que se buscara una solución, para los que deseamos que nuestros peques vayan a una escuela con estas características.
Cuenta con nuestro apoyo.
Gracias
lbh
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 16, 2018 11:17 am

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: lbh » dc. maig 16, 2018 12:00 pm

Hola,
Us he enviat un ptivat en Referència a l'Escola Entença!

Salutacions,
L
Imatge
carmenro
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 16, 2018 11:47 am

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: carmenro » dc. maig 16, 2018 12:29 pm

lbh ha escrit:Hola,
Us he enviat un ptivat en Referència a l'Escola Entença!

Salutacions,
L


te he respondido Lara, gracias!!
nuki
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. set. 28, 2014 12:46 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: nuki » dc. maig 16, 2018 1:12 pm

Hola!!!!

No sabeu la il·lusió que em fa trobar un post sobre aquest tema, ja que entrava a veure quines opcions i havia i posar-me les piles per mobilitzar el tema.

Ens hem quedat fora també de l'Entença i amb un número lamentable, així que no entrem a cap de les 5 opcions que havíem posat. Jo vaig preguntar-ho allà mateix i em van dir que, tot i que no depen d'ells directament, era quasi bé impossible fer-lo allà per qÜestions d'espai.

Jo crec que és més fàcil fer-lo a l'Eixample1 que a l'Entença ja que sol existeix p3 i l'any que ve p3 i p4 i no n'hi ha cap, però és la meva opinió i no sé la viabilitat.

El que si tinc molt clar és que quantes més families ens ajuntem per a demanar-ho més possibilitats tenim de que ens escoltin (que no vol dir que facin res), però almenys es col·labori més en trobar solució.

M'apunto a tot el que es necessiti per fer presió!!!

Marina
ams
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 16, 2018 1:12 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: ams » dc. maig 16, 2018 1:31 pm

Hola!

Nosaltres també estem en la mateixa situació i volem col.laborar a fer pressió per tal que es cree un grup extraordinari a l'Entença o a l'Eixample 1.

Algú sap com hauriem de procedir? He estat buscant info i hi ha grups a Facebook i twitter d'altres anys de families sense places, però no sé si tenen cap continuïtat per saber com han gestionat el tema en anys anteriors.

Estem en contacte!
Salutacions,
Alexandra
lbh
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 16, 2018 11:17 am

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: lbh » dc. maig 16, 2018 1:36 pm

Marina i Alexandra,
Us he enviat un privat!
Imatge
agd
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 16, 2018 2:03 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: agd » dc. maig 16, 2018 2:11 pm

És un drama, a Joan Miró han quedat també moltíssimes famílies fora, no sé què faran aquest any amb tothom que no ha pogut entrar. A Eixample 1 tampoc hi ha gens d'espai per un bolet. L'escola és petita i el pati més que petit, és minúscul. A les portes obertes em va sobtar molt com d'amuntegats estan els nens a totes les escoles de l'Eixample, la situació fa bastanta pena
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Shasha » dc. maig 16, 2018 4:16 pm

Accepteu-me un consell, feu la pressió pel bolet a eixample 1, a entença sera un esforç sense resultat positiu doncs ja hi ha un bolet a infantil i per tant no en posaran un altre, a part de que actualment l'espai per aquest any es nomes per dos grups mes, no tres.

Em sap greu per totes les families que us heu quedat fora, espero que tingueu molta sort
Iona83
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 1:52 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Iona83 » dc. maig 16, 2018 9:51 pm

Hola,
Nosaltres tb som dels que hem quedat fora de l'eixample1. Personalment la idea del bolet no es el que fa mes il·lusió xo tenint en compte les circumstàncies també ens sumem a fer pinya per intentar que se'n creï un. Penso que,tot i que ho veig impossible que ho fagin,seria millor demanar-ho a l'eixample1 pq no n'hi ha cap.

En cas q es fes el bolet,sabeu com funcionaria l'adjudicacio d places? Els q la tenien en primera opció entren o com va?

També aprofito per dir que s'ha creat un grup d wup amb families que ens hem quedat fora a les escoles de l'eixample,si a algú li interessa ser-hi q passi el num de telefon i els demano que us apuntin....quanta mes gent i pressió millor!
Mama_guinardó
Entrades: 4
Membre des de: dj. maig 17, 2018 2:01 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Mama_guinardó » dj. maig 17, 2018 2:06 pm

Hola! nosaltres estem creant un grup d'afectats per les escoles del Guinardó!
Potser hi han més places a altres centres, i sense ànims de mantenir l'estigmatització d'algunes escoles, el que està clar és que hi han escoles amb diferents projectes educatius i creiem que els pares i mares tenim dret a escollir quin mètode educatiu s'escau més pels nostres infants (sense que per això considerem que uns tinguin més o millor nivell que els altres)

Podeu seguir-nos a twitter: @EscolesGuinardo
o enviar-nos un mail a : mesplacesescolesguinardo@gmail.com

Junts farem més força, segur!
Imatge
Anna garcia Martin
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 18, 2018 10:28 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Anna garcia Martin » dv. maig 18, 2018 10:34 pm

Bona nit!

Nosaltres també ens hem quedat fora de l'Escola Entença i suposo que de les següents opcions, ja que també ens ha tocat un numero molt xungo a la loteria de les escoles.
Com puc unir-me a vosaltres?
Veig que és molt difícil però al menys no em quedo amb la sensació de no fer res..

Gràcies per crear el grup!
Anna
Anna garcia Martin
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 18, 2018 10:28 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Anna garcia Martin » dv. maig 18, 2018 10:49 pm

He mirat el projecte de l'escola Eixample 1 i també m'agrada molt, tot i que no la coneixíem i no la vam posar.. No sé si hi hauria alguna possibilitat d'entrar en aquest cas.. Suposo que és molt difícil..
Iona83
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 1:52 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Iona83 » ds. maig 19, 2018 10:26 pm

Bones!!! Per tots/es els que us volgueu unir,tenim un grup de wup creat per engegar dferents propostes per fer soroll i fer-nos visibles . Podeu escriure el costre tlf i us ho afegirem. Tambe tenim twitter @mesplaceseix i un mail escolapublicaeixample@gmail.com
Anna garcia Martin
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 18, 2018 10:28 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Anna garcia Martin » dl. maig 21, 2018 9:06 am

El meu telf es: 647530281
Em dic Anna Garcia
Perfecte que em fiqueu al whatsapp! Així m'assebento del que va passant.
Ushuaia
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 23, 2018 3:28 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Ushuaia » dc. maig 23, 2018 10:04 pm

Hola,

Nosaltres també vam passar molts nervis amb el procés d'adjudicació d'escola i entenem el problema de no entrar a l'escola que has triat.

Barcelona té un greu problema d'oferta de places públiques i cada any moltes famílies es queden fora de la 1a elecció. Però com que és un problema que no afecta a la majoria, no és prou conegut ni s'hi dediquen els esforços necessaris per resoldre-ho de forma global.

Ara bé, crec que el bolet no és la solució a aquest problema endèmic. És un pedaç de conseqüències catastròfiques per tota l'escola que l'assumeix. I no resol el problema sinó que les afectaccions a tots els alumnes d'una escola s'arrossegarà durant molts anys.

Conec varies escoles que els hi van posar bolets fa 3 o 4 anys i la pèrdua d'espais que implica i les proporcions de mestres afecten a tos els cursos i activitats del centre.

Entenc que un bolet pugui semblar-vos una solució a la injustícia que suposa que l'escola del teu fill la decideixi un sorteig.
I suposo que si us interessava l'escola Entença o Eixample 1 (o qualsevol altra), és pel seu model pedagògic i plantejaments. Amb les retallades, o limitacions arquitèctòniques dels terrenys, aquestes escoles de barracons tampoc disposen de tots els espais que caldria en una escola (només cal mirar a través de la reixa per veure el poc pati que tenen) així que un bolet encara ho perjudica més.
Aquí algunes informacions:
https://m.ara.cat/societat/miler-veus-c ... 7.amp.html

Pensar que la solució al problema d'unes famílies vagi en detriment del projecte educatiu de tota l'escola i de la qualitat de l'educació dels seus propis fills, i pels propers 9 anys, em sembla desproporcionat i una manca d'empatia envers els que ja estan a l'escola.

Us recomanaria que visiteu alguna d'aquestes escoles que té bolet i pregunteu a les mestres i famílies que en pensen, i si això és el que voleu per l'escola dels vostres fills.

Jo m'apunto a reivindicar més escoles públiques i recursos a la ciutat, és un problema que fa anys que dura i que requereix una solució transversal i estratègica. En cap cas hauria de passar per nyaps esporàdics repartits per la ciutat, potser també per sorteig.
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Demanem un bolet a Escola Entença

EntradaAutor: Sunyer » dc. maig 23, 2018 10:17 pm

Ushuaia ha escrit:Hola,

Nosaltres també vam passar molts nervis amb el procés d'adjudicació d'escola i entenem el problema de no entrar a l'escola que has triat.

Barcelona té un greu problema d'oferta de places públiques i cada any moltes famílies es queden fora de la 1a elecció. Però com que és un problema que no afecta a la majoria, no és prou conegut ni s'hi dediquen els esforços necessaris per resoldre-ho de forma global.

Ara bé, crec que el bolet no és la solució a aquest problema endèmic. És un pedaç de conseqüències catastròfiques per tota l'escola que l'assumeix. I no resol el problema sinó que les afectaccions a tots els alumnes d'una escola s'arrossegarà durant molts anys.

Conec varies escoles que els hi van posar bolets fa 3 o 4 anys i la pèrdua d'espais que implica i les proporcions de mestres afecten a tos els cursos i activitats del centre.

Entenc que un bolet pugui semblar-vos una solució a la injustícia que suposa que l'escola del teu fill la decideixi un sorteig.
I suposo que si us interessava l'escola Entença o Eixample 1 (o qualsevol altra), és pel seu model pedagògic i plantejaments. Amb les retallades, o limitacions arquitèctòniques dels terrenys, aquestes escoles de barracons tampoc disposen de tots els espais que caldria en una escola (només cal mirar a través de la reixa per veure el poc pati que tenen) així que un bolet encara ho perjudica més.
Aquí algunes informacions:
https://m.ara.cat/societat/miler-veus-c ... 7.amp.html

Pensar que la solució al problema d'unes famílies vagi en detriment del projecte educatiu de tota l'escola i de la qualitat de l'educació dels seus propis fills, i pels propers 9 anys, em sembla desproporcionat i una manca d'empatia envers els que ja estan a l'escola.

Us recomanaria que visiteu alguna d'aquestes escoles que té bolet i pregunteu a les mestres i famílies que en pensen, i si això és el que voleu per l'escola dels vostres fills.

Jo m'apunto a reivindicar més escoles públiques i recursos a la ciutat, és un problema que fa anys que dura i que requereix una solució transversal i estratègica. En cap cas hauria de passar per nyaps esporàdics repartits per la ciutat, potser també per sorteig.


Estic d'acord amb cada punt que expressa aquest post. Un bolet a una escola és un desastre en tota regla! S'han d'evitar els bolets, no són solucions. Barcelona disposa de moltes escoles aptes i de qualitat. Millor un altra escola que un bolet.
jgreenlee
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 17, 2022 5:42 am

seroquel etoricoxib orlistat propranolol lasi

EntradaAutor: jgreenlee » ds. set. 24, 2022 9:49 am

seroquel bestellen ohne rezept seroquel 100 mg kaufen quetiapin ohne rezept
etoricoxib ohne rezept etoricoxib 60 rezeptfrei etoricoxib 30 mg preis
orlistat günstig kaufen orlistat 60 mg kaufen schweiz orlistat kaufen rezeptfrei
propranolol kaufen apotheke propranolol 20 mg kaufen propranolol rezeptfrei
furosemid online rezeptfrei lasix kaufen lasix rezeptfrei kaufen
misoprostol rezeptfrei kaufen cytotec online kaufen ohne rezept cytotec kaufen apotheke
modafinil kaufen ohne rezept schweiz modafinil rezeptfrei deutschland modafinil online kaufen ohne rezept
baclofen apotheke kaufen baclofen kaufen ohne rezept baclofen rezeptfrei deutschland
nitrofurantoin rezeptfrei kaufen nitrofurantoin rezeptfrei kaufen nitrofurantoin ohne rezept bestellen
azithromycin 500 kaufen azithromycin 500 online kaufen azithromycin 500 preis ohne rezept

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::