matricular en un centre que tingui places lliures, protocol?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Musina15
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 17, 2018 4:30 pm

matricular en un centre que tingui places lliures, protocol?

EntradaAutor: Musina15 » dj. maig 17, 2018 4:52 pm

Hola!!!
tinc una peque que al septembre comença P3. No hem tingut sort amb el centre que hem triat com a primera opció, i pel número de sorteig i com estan de plens, tampoc no en tindrem amb els altres 4 primers centres...... :ufs:
Si l'escola que ens "otorguen" el dia 12 no ens convenç (que és el que creim ens passarà), com cada escola sabrà les places que tenen previstes per a fer la matrícula, podríem matricular-la en qualsevol que tingui places lliures? o sabeu si s'ha de fer algun pas més que anar trucant a cada escola i investigant? :/ és que tenim el cap fet un lio. Estem decebuts perquè l'escola que tenim com a primera opció ens agradava i molt, i els altres 4 coles de la llista estan força bé, però sabem que entre tots 5 només n'hi ha 6 places disponibles per als nens que no hagin entrat com a primera opció..... y el nostre número de desempat és el 112.000....... així que ara ens estem plantejant en lloc de matricular-la on vivim (Sant Vicenç dels Horts) fer-ho a prop de la feina o de camí cap a ella :/ (Barcelona, Cornellà, Sant Feliu.....) perque ja que si o si haurem d'agafar cotxe, que sigui un centre on ens agradi la metodologia, instal·lacions, ideari........... no qualsevol centre del poble :/

Moltes gràcies!!! tota ajuda serà benvinguda, i perdoneu si no m'he explicat bé!! que des de que van sortir les llistes tinc el cap que em dóna voltes!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::