Maristes Sants Les Corts

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
tonimccloud
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 22, 2018 9:55 pm

Maristes Sants Les Corts

EntradaAutor: tonimccloud » dv. juny 22, 2018 10:57 pm

Bona tarda a tothom,

Lamentablement el nostre fill no ha entrat a la primera opció que havíem escollit de P3, a la zona de Les Corts (pare manyanet). De fet, ni la primera, ni la segona, tercera, quarta...un tema que ens angoixa, i molt.

La questió és que li ha tocat els Maristes Sants Les Corts. I en especial la meva dona està certament preocupada per tot el que ha passat en els últims mesos amb aquesta institució (la setmana passada van donar un documental a tv3 quan ja coneixíem que el nostre fill aniria alla i ufffff)

Quina opinió us mereix aquest col.legi? Perque se'ns passa pel cap provar amb una plaça d'ofici o tirar per privat.

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Maristes Sants Les Corts

EntradaAutor: Maria V. » ds. juny 23, 2018 8:55 pm

No conec el col·legi, però se m'acut que, justament per tot el que s'ha publicat, allí probablement aniran més amb compte que no pas en un altre col·legi, on no s'ha sabut que hagi passat res. Em sembla gairebé segur que estaran a sobre de qualsevol sospita la direcció, els tutors i, el que és molt important, els pares i mares. Abans de decidir res, jo esbrinaria què en pensen les famílies dels alumnes actuals. Podeu preguntar si hi ha una AMPA que funcioni.
D'altra banda, allí s'ha publicat, però en un altre centre on fins ara no hi hagut casos coneguts se'n poden descobrir més endavant. O se'n poden produir per primera vegada d'ací a vuit o deu anys, amb algun professor que ara encara ni tan sols hi treballa.
Però, si no ho veieu clar, val més una privada: és molt car, però si us ho podeu permetre té l'avantatge de poder-ne triar una que realment us agradi. De tota manera, la garantia no es té mai. Que un centre tingui un projecte pedagògic boníssim no impossibilita les activitats delictives que es fan en secret; els agressors acostumen a ser hàbils a impedir la denúncia. Segurament l'atenció vigilant dels pares és la millor protecció.
Mali
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 25, 2018 3:06 pm

Re: Maristes Sants Les Corts

EntradaAutor: Mali » dl. juny 25, 2018 3:34 pm

Hola:
Siento la situación. No habéis reclamado? Seguro que os pueden dar otra opción
Nosotros atamos fuera de plazo en Les corts también y en julio nos dirán las vacantes en el barrio...pero parece que está mal el tema según lo que dices. ¿Cuales eran las otras opciones seleccionadas?

Espero que os den más opciones. Un saludo
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Maristes Sants Les Corts

EntradaAutor: beren » dg. jul. 01, 2018 9:31 pm

Hola, sento que esteu tant angoixats. No sé si et serviré de molta ajuda però jo vaig estudiar a aquesta escola i tinc molt bon record. Fa molts anys i només vaig fer batxillerat així que no es correspon exactament amb la vostra situació.

Personalment, vaig al.lucinar quan va sortir tot l'escàndol a les notícies. No tenia ni idea ni coneixia de res al professor implicat.
Imagino que ara deu estar molt controlat i probablement estiguin molt atents a qualsevol cosa mínimament sospitosa. Seria lo lògic després del que ha passat.
L'únic que et puc recomanar és que intentis parlar amb pares d'alumnes actuals i amb l'AMPA. Et podran donar informació actual i des de dins. Potser alguns van tenir els mateixos dubtes que vosaltres i us poden ajudar.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Maristes Sants Les Corts

EntradaAutor: petipe » dl. jul. 02, 2018 12:07 pm

Doncs jo demanaria de parlar directament amb la direcció de l'escola per veure com encaren aquest tema i quines sensacions us transmet.
El problema greu no és el que va passar (que, malauradament, pot passar a qualsevol escola), si no com sembla que va actuar l'escola. Segons el reportatge no va ser una qüestió de desconeixement si no més aviat d'encobriment. Ara seguir que no actuarien així però crec que només us pot tranquil·litzar la direcció de l'escola, en aquest sentit. I si parleu amb l'AMPA també tindreu una visió dels pares més general.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::