Sabates còmodes de cordar?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1765
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Sabates còmodes de cordar?

dv. ago. 31, 2018 6:39 pm

Hola!
Bé, de cara la setmana que ve hem de comprar les sabates per portar a P3 (no tot el curs clar, seria un miracle, jejejejej). A l'escola els faran posar-se les sabates sols. L'Isaac les de l'estiu tipus sandalia (semblants a les de la imatge que us adjunto http://lapatrullacanina.com/producto/sa ... la-canina/ ) se les sap posar i treure sol.
Em pregunto si dins de les habilitats manuals que pugui tenir o no, si heu comprovat que els vostres fills/es (o si sou mestres) es posen amb més facilitat algun tipus de sabata/queck. Si amb dos velcros, si amb velcro a baix i "lligat" per dalt,...
Gràcies a l'avançada!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Sabates còmodes de cordar?

ds. set. 01, 2018 12:12 am

Ostres!

Una altre cosa que no m'havia plantejat a l'arribada a P3!! La meva nena se sap posar bé les d'estiu, però les d'hivern són més complicades i no sé si sabrà posar-se-les sola. A part que 9 de cada 10 vegades que se les posa sola però al peu que no toca...

A veure quines idees donen per aqui
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

dl. set. 03, 2018 6:36 am

Hola!

Jo crec que amb que siguin prou amples per posar-les sense massa esforç, i es tanquin amb velcro, ja podrà posar-se-les. El meu va portar l'any passat unes vambes normals amb velcro, i se les posava i treia sense problemes (això sí, al peu equivocat!).
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

dl. set. 03, 2018 6:44 am

Se m'oblidava, les que van fatal fatal són les que porten cremallera al costat. Sembla que hagin de ser fàcils, però normalment la porten perquè són estretes i els costen molt d'entrar. Un cop posades, pujar-se la cremallera és fàcil, però necessiten ajuda per posar-se-les.
Anna Maria

dl. set. 03, 2018 11:07 am

Sí, ja he comprovat que la cremallera no va bé, les sabates de mudar estiu/tardor són així, són estretes de posar i la cremallera tampoc és que vagi molt fina, ....
Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
guideta
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 9:12 am

dv. set. 14, 2018 2:54 pm

Sobre això de posar-se les sabates al al revés, us recomano que dibuixeu amb un retolador permanent mitja cara somrient (pot ser només la boca i els ulls) a cada sabata, de manera que en ajuntar-les la cara quedi completa. Així abans de posar-se les sabates si les ajunten i el somriure no encaixa, vol dir que van al revés. És molt pràctic, fomenta la seva autonomia i ells estan orgullosos de poder-ho fer sols. El meu va estar molt content de veure que no li calia la nostra ajuda per posar-se-les :)
Anna Maria

dv. set. 14, 2018 3:47 pm

Bones,
doncs sí, és cert guideta, ara m'has fet pensar que no sé on, quan l'Isaac era bebè, vaig veure unes enganxines partides per la meitat amb un somriure. Ho faré, gràcies!
Al final, nosaltres hem comprat unes puma de color blau i blanc que li són molt còmodes de posar, i tenen la sola flexible.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: