Escola Zona 3 Badalona 2019-2020

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mgorrea
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 02, 2018 12:24 pm

Escola Zona 3 Badalona 2019-2020

EntradaAutor: mgorrea » dt. oct. 02, 2018 12:36 pm

Hola!
Encara en tinc temps pero ja començo a mirar i no m'agrada cap de les escoles que m'entren per zona. Hi ha una a un altre zona concertada, d'on soc exalumne, tinc possibilitats?
Sino, m'aconselleu escoles de la zona de lloreda - sistrells de Badalona.

Gracies!! :-)(-:
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Escola Zona 3 Badalona 2019-2020

EntradaAutor: beren » dc. oct. 03, 2018 10:39 am

Hola, no conec escoles de Badalona així que en aquesta part de la consulta no puc ajudar-te. Ho sento.

Respecte a les posibilitats del centre fora de zona depèn de la demanda que aquest tingui. Si és un centre poc demandat on sobren places, no hi haurà cap problema però si és un centre molt demandat on hi ha més demanda que oferta i queda gent fora cada any, si no et toca per zona és pràcticament impossible que entris.

No sé com funcionen les puntuacions a Badalona. A Barcelona tens 30 punts si és de la teva zona, 15 si és del mateix districte i 10 per ser de la mateixa ciutat. Per ser exalumne tindries 5 punts extra. Si no tens altres situacions que et donin puntuació extra, sempre parteixes en desavantatge respecte als que els toca el centre per zona. Per això és fonamental saber la demanda que té l'escola que t'agrada.

Espero haver-te ajudat una mica.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::