Triar Escola a Les Corts

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lluna-82
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 03, 2018 10:06 am

Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: Lluna-82 » dc. oct. 03, 2018 11:33 am

Hola!!
El meu petitó l’any vinent ja ha de començar l’escola i la veritat és que estic molt perduda..no som de Barcelona, i no coneixem les escoles...només ens podem guiar per les opinions que veiem per Internet..
Ens agradaria una escola concertada on puguin acabar amb un nivell d’anglès bo, que es treballi per projectes, que sigui innovadora, etc. A veure per a mi ideal seria que seguís una mica el métode Montessori.
La veritat és que de les que ens toquen per les Corts, no me’n convens cap...tampoc les he anat a visitar, però mirant les webs, no m’ha encantat cap de moment.
Estàvem pensant visitar el Santa Dorotea, algú té opinions?
Una escola que m’ha agradat molt però que no ens entra per zona és l’Horitzó, algú té opinions, i preus? Ès pot entrar encara q no siguis de la zona?
Després el Solc també té bona pinta
I el Frederic Mistral també tothom en parla molt bé, veig que hi ha el de Sarrià, que no ens queda molt lluny i després el del Tibidabo que ens queda molt molt lluny..
Algú sap d’alguna escola més que estigui bé??

Moltes gràciessss!!!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: Shasha » ds. oct. 20, 2018 9:26 pm

[code][/code]
T'has mirat anglesola? És bastant nova actualment només hi ha p3 i p4 , per tant, no se com surten de nivell d'angles ni res, però és una escola d'educació viva i m'han dit que està bé
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. gen. 15, 2019 12:02 pm

Nosaltres vam anar a visitar Solc però tot i ser de Les Corts està força lluny. Llàstima perque ens va agradar moltíssim tant el projecte com les instal·lacions, però no veiem viable agafar l'autocar cada dia per anar i tornar i no podem portar al petit en cotxe a aquesta hora ja que no arribaríem a la feina a temps.
Si teniu la possibilitat de visitar-la realment nosaltres en vam sortir encantats i els mares/pares que ens la van recomanar n'estan molt contents.
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: miracle » dl. març 25, 2019 2:31 pm

Bon dia,

Algú sap els preus de l'escola Solc?
unmesdos
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 30, 2017 9:56 am

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: unmesdos » dc. abr. 03, 2019 1:06 pm

L’escola Thau també està molt bé. És la “germana” gran del Solc.
Solc és una línea i Thau en són 4, però a nivell pedagògic segueixen la mateixa línea
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: miracle » dc. abr. 03, 2019 2:20 pm

Si, vam anar a veure el Thau i ens va agradar molt i voliem el Solc com segona opció ja que només tenim punts per treballar a barcelona i al Thau ens van dir que potser anavem a sorteig . No vaig poder anar a veure a les portes obertes del Solc però en tenim bones referències, em van passar que eren sobre els 350€ amb menjador i activitats de migdia, acollida i sortides però no sé si es així o es més car.
Miriam1
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:57 am

Re: Triar Escola a Les Corts

EntradaAutor: Miriam1 » ds. feb. 13, 2021 10:41 pm

Bones! Algú té informació actualitzada sobre els preus de l'escola SOLC?? Gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::