Nouvingut - Augment de ràti no acceptat pel Consorci

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Karen_Ahmed
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 28, 2018 7:30 am

Nouvingut - Augment de ràti no acceptat pel Consorci

dv. des. 28, 2018 8:03 am

Bones, he fet un acolliment (permanent) de un nen de fòra, país no europeu. Sóc mare soltera. Ara al Decembre li he començat a mirar escola per P4. El Consorci em va dir, com no hi han gaires places, si hi hagués alguna escola que estigués disposada per obrir una plaça, augment de rati, l'escola hauria de fer una petició/carta al Consorci. Vaig trobar una que cumplia requisits, i així ho han fet. Però finalment el Consorci m'ho ha denegat, tot i l'escola fen la petició i donar-me suport. L'augment era 1 sobre rati, i tot i així a la classe on aniria el meu fill son 24, amb lo qual 1 mes, 25. No s'entenc per enlloc. Les escoles que m'ofereixen, cap ni una estava dins de la meva llista de les 5/6 escoles que m'agradaven. Vaig anar a les portes obertes de quasi totes.

Què puc fer amb el COnsorci? Vaig insistir, vull fer una instància, però em van dir, que no cal que perdria el temps...tinc el meu fill sense escolaritzar a dia d'avui i començo a treballar el dia 4 Gener. Però crec que haig de lluitar, el cas del meu fill, és un cas especial, al ser mare soltera, necessito ajuda dels meus pares i tenir un cole a prop i amb capacitat d'integració i equip psipedagògic bo.

Si algú em pot donar un cop de mà, és urgent!

moltes gràcies!
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Nouvingut - Augment de ràti no acceptat pel Consorci

dv. des. 28, 2018 2:19 pm

Primer de tot, enhorabona per aquest nen! :love:

Realment no en tinc ni idea, només que conec el Consorci i el funcionament deixa molt que desitjar!
Com ho havies aconseguit fins ara, anant a parlar amb les escoles directament? És que no sé com funciona...

De quin barri/zona/municipi ets?
Karen_Ahmed
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 28, 2018 7:30 am

dg. des. 30, 2018 5:02 pm

Hola, si el mateix consorci em va dir que un cop el nen estigui aquí, en tot cas, primer parlés amb l'escola i si no hi havia plaça, veure si estan disposats a obrir-ne una. Això vaig fer, i vem seguir tot el procediment que el Consorci em va dir i tot i així ho han denegat. Sóc de Barcelona, barri Sant Martí. Gràcies.
manantial
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 01, 2012 3:27 pm

dl. des. 31, 2018 2:39 pm

Hola!

Entenc que quan dius consorci és el departament d'ensenyament qui et diu no?
No sé si te res a veure pero inspecció que hi diu?

En el cas que aquesta vía no et soluciones res, jo trucaria al Sindic de Greuges.

Em sembla molt injust el que et passa. Molta ànims!!

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: