Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Jorditg
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 27, 2019 9:44 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Jorditg » dl. març 11, 2019 8:34 am

Gràcies Melela!
ehh
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. jul. 21, 2018 8:15 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: ehh » dl. març 11, 2019 8:55 pm

Bona nit a tothom!
Que interessant tota la informació! Nosaltres de moment estem entre el Thau, Ciutat d'alba i Turó. Tinc entès que l'any passat tothom que va posar Ciutat d'alba com a primera opció va entrar. Al Turó es van quedar 8 famílies per fora. Seria interessant saber a on van anar a parar aquestes 8 famílies. A mi el que em fa molta por de posar Ciutat d'alba o Turó es quedarme per fora. Crec que hi ha més possibilitats d'entrar al Thau. D'altra banda el tema de la continuitat se la educació es un tema que potser faci que finalment ens decantem pel Thau.
Slben
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 4:05 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Slben » dt. març 12, 2019 10:25 am

ehh ha escrit:Bona nit a tothom!
Que interessant tota la informació! Nosaltres de moment estem entre el Thau, Ciutat d'alba i Turó. Tinc entès que l'any passat tothom que va posar Ciutat d'alba com a primera opció va entrar. Al Turó es van quedar 8 famílies per fora. Seria interessant saber a on van anar a parar aquestes 8 famílies. A mi el que em fa molta por de posar Ciutat d'alba o Turó es quedarme per fora. Crec que hi ha més possibilitats d'entrar al Thau. D'altra banda el tema de la continuitat se la educació es un tema que potser faci que finalment ens decantem pel Thau.



Bom dia ehh,

Estoy igual que tu, mis dos opciones por logistica serian Turó o ciutat d'alba, y estoy esperando a las puertas abiertas para ver cuantos hermanos tienen y poder barajar cual poner en primera opción.
Creo que por ejemplo si ponemos Ciutat d'alba como primera opcion tampoco tiene mucho sentido poner como segundo Turó ya que por lo que he leido los ultimos años se ha llenado en 1era.

El otro dia fui a las puertas abiertas de Olivera ya que podria ser una opcion a nivel logistico, y este año solo tienen 8 hermanos, por lo que nos estamos planteado ponerla como back up.

A ver si alguien contesta en relacion a donde fueron a parar las familias que se quedaron fuera del Turó, asi nos da una idea de lo que puede pasar.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Thau o Avenç?

EntradaAutor: Louisiana » dj. març 14, 2019 9:08 am

Hola! Nosaltres tenim un embolic: ens agrada el Thau, però per arribar-hi hem de fer 2 parades de fgc. Ens acabem de mudar a la zona de l’Avenç però encara no hem cambiat el padró. Podem escollir entre ambdues escoles, la Thau ens va seduïr més però ens queda més lluny i l’entorn una mica massa transitat de cotxes. I si només son impressions? La Thau ens va semblar més moderna en quan a sistema pedagògic. Alguna experiència que em pugui ajudar? Algú també ha tingut aquesta impressió?
En realitat m’agrada que em diguéssin que l’Avenç és tan progressista com el Thau ;-) Gràcies!!
mami_novata
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 14, 2019 8:50 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: mami_novata » dj. març 14, 2019 8:54 pm

Hola! Demà són les jpo del Joan Maragall. Està molt cèntric i fàcil d'arribar a peu, però no se res del seu projecte educatiu. Algú em pot dir alguna cosa? Què en sabeu del Maragall? Val la pena anar a les jpo?
mami_novata
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 14, 2019 8:50 pm

Re: Thau o Avenç?

EntradaAutor: mami_novata » dj. març 14, 2019 8:58 pm

Louisiana ha escrit:Hola! Nosaltres tenim un embolic: ens agrada el Thau, però per arribar-hi hem de fer 2 parades de fgc. Ens acabem de mudar a la zona de l’Avenç però encara no hem cambiat el padró. Podem escollir entre ambdues escoles, la Thau ens va seduïr més però ens queda més lluny i l’entorn una mica massa transitat de cotxes. I si només son impressions? La Thau ens va semblar més moderna en quan a sistema pedagògic. Alguna experiència que em pugui ajudar? Algú també ha tingut aquesta impressió?
En realitat m’agrada que em diguéssin que l’Avenç és tan progressista com el Thau ;-) Gràcies!!


Crec que l'Avenc ha perdut molta qualitat, no s'ha modernitzat. Del Thau tinc bones referències, tot i que jo prefereixo la pública.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Thau o Avenç?

EntradaAutor: Louisiana » dj. març 14, 2019 10:09 pm

mami_novata ha escrit:Crec que l'Avenc ha perdut molta qualitat, no s'ha modernitzat. Del Thau tinc bones referències, tot i que jo prefereixo la pública.

Gracies mami, és la sensació que ge tingut .
Jo tampoc no puc anar al Joan Maragall, si algú pot fer un breu resum comparant-la amb el Pins o el Pi que son les que hem visitat estaria molt agraïda.
mami_novata
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 14, 2019 8:50 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: mami_novata » ds. març 16, 2019 10:04 am

Ahir finalment si que vaig anar al Joan Maragall, i em vaig emportar una molt grata sorpresa!!! :ok: :ok: :ok:
A Infantil fan Espais dos cops de setmana, i em van encantar!!! Al Espais treballen molt la plàstica i les ciències, en grups reduits d'uns 15 alumnes, on es barrejen P3-P4-P5. L'ambient dels nens era molt tranquil.
Estan fent un canvi de metodologia, com a totes les escoles que conec, cap a un treball més per projectes i técniques de treball cooperatiu. Ja es va poder veure a les portes obertes. És un canvi que sembla que és controlat, orientat per personal formador que els va guiant en el procés.
L'edifici sembla petit des de fora, però les aules són molt grosses!
Em va sorprendre la proximitat de la directora i de la cap d'estudis: la directora es va emocionar, amb llàgrimes als ulls, quan van parlar els alumnes de 6è, i la cap d'estudis va parlar com si fos una mare que està buscant escola pel seu fill, es notava que és una mare jove.

Us aconsello que, si no vau poder anar a les jpo d'ahir divendres, parleu amb la directora per anar-hi un altre dia. La veritat que val la pena, crec que serà la meva primera opció >.-<:
Snorkel74
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 3:30 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Snorkel74 » dl. març 18, 2019 7:51 am

Bon dia algú sap la quota que es paga a l'escola Santa Isabel?
Gràcies
Islasmaro
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 8:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Islasmaro » dl. març 18, 2019 1:26 pm

Hola, sóc una mare de primaria i infantil de l'Avenç. Em sorprenen alguns comentaris, ja que des de dintre el que us puc dir es que des de que vaig començar fa ja 6 anys fins ara, el cole tots els anys no para d'incoporar nous enfocs i metodologies. A infantil barrejen moltissim els nens de diferents cursos i tot és molt experimental amb diferents propostes, fomenten molt el pensament cientific i crític des de ben petits, desenvolupen projectes que trien ells mateixos constantment. Donen molta importància a l'art, que complementen amb visites culturals, així com a la lectura. Fan molts projectes cooperatius i a nivell d'anglès aquest curs ja han incorporat una professora nativa de conversa (a través de joc) pels més petits. Les matemàtiques a primària les fan a través de una metodologia que es diu Jump Math, i apliquen en general l'aproximació científica a totes les asignatures, és a dir és pregunten per un tema, busquen información, la debaixen i la desenvolupen en grup i normalment acaben amb una exposició verbal amb la resta de la classe. També a primària per exemple aquest any han implementat un nou concepte de classe d'educació física amb tipus d'enfoc tipus projecte i al primer trimestre per exemple feien un circ. Els nens hi van super feliços, tinc 3 fills escolaritzats i quan parlo amb els pares dels seus companys de classe la satisfacció amb l'escola és molt alta.
clara.esquerra
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 18, 2019 1:14 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: clara.esquerra » dl. març 18, 2019 1:28 pm

Bones a totes! Fa molt de temps que no entrava al fòrum i m'ha fet il·lusió tornar-hi a entrar. Vaig entrar quan esperava el meu primer fill el 2008 i des d'aleshores ja n'he tingut tres, tres nois que van a l'escola Joan Maragall de Sant Cugat i em fa moltíssima il·lusió que en parleu tan bé! i que tinguessiu tan bona impressió a les Portes Obertes! Nosaltres vivim al casc històric i vam fer la opció d'escola pública de barri amb el primer fill, perquè ens permet portar una vida "slow" amb els nostres infants i ajudar-los a ser autònoms, ja que el gran ja va sol a l'escola.

La veritat que l'escola amb els últims anys ha fet un canvi a nivell metodològic però, com deia una mare d'aquest fòrum, d'una manera acompanyada i controlada, ja que hi ha escoles que han fet el salt metodològic de sobte i s'han perdut en l'intent i això ha portat desavinences i "mal rotllo" en el claustre de professorat.

A part de mare de tres fills, sóc doctora en educació per la Universitat de Barcelona i professora dels Graus d'Educació Infantil i Primària. Pel coneixement que tinc dels estudis que s'han fet fins al moment, l'important no és el mètode sinó la familia per aconseguir un èxit educatiu, sobretot pels infants de families amb estudis que, si no anessin a escola, gairebé aprendrien el mateix. L'important és la proximitat de l'escola de barri i la socialització que els infants i les families fan a l'escola, i us puc dir que el Maragall té una molt bona i activa Associació de Families (AFA).

A part, l'escola es va inaugurar durant la II República Espanyola, el 1932 (és una escola històrica) quan el concepte d'educació i ciutadania era que els edificis escolars havien de ser palaus pels "prínceps i princeses" amb espais amplis per sentir-s'hi còmode, i el Maragall és així.

Us hi animo! i si teniu cap dubte escriviu-me, us respondré encantada!!!!

Clara
Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dl. març 18, 2019 3:32 pm

Hola!!
Jo no he pogut anar a les JPO del Maragall així que agraeixo tots els comentaris i m'alegro que siguin tan positius.
Vaig anar a les JPO dels Pins i del Gerbert, i també a les del Thau i la veritat que encara tinc molts dubtes.
Aquesta setmana que aniré a les de la Mirada que diuen que és una bona segona opció, a veure què ens expliquen

Algú més ha anat al Gerbert o a els PIns?

Gràcies!!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dl. març 18, 2019 3:59 pm

Islasmaro ha escrit:Em sorprenen alguns comentaris, ja que des de dintre el que us puc dir es que des de que vaig començar fa ja 6 anys fins ara, el cole tots els anys no para d'incoporar nous enfocs i metodologies.


Hola Islasmaro! moltíssimes gràcies per fer-nos saber de primera mà com ha estat l'Avenç. Tinc moltes ganes de portar-hi al meu nen el proper curs, però cada vegada que veig les aules de infantil se m'estreny el cor. Aquest cap de setmana vaig aprofitar el cross per pujar-hi i al meu fill li va encantar el camí :D

Ens hem acostumat a veure les aules grans i lluminoses de les escoles públiques. Ens podríes fer 5 cèntims de com va anar l'adaptació i de si els infants més petitons ho passen bé? Gràcies, és son tan útils tots aquests testimonis!
Islasmaro
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 8:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Islasmaro » dl. març 18, 2019 4:22 pm

Hola Louisiana, la meva experiència ha estat positiva i he pogut viure l'adaptacions desde prespectives molt diferents, la meva filla gran, que és molt "escolar" e independent des del primer dia i també la del meu segon que es més introvertit i necessita molta més atenció i la seva motivació era només jugar. En ambdos casos (i han compartit inclús les mateixes profes) s'han adaptat a ells, tant els tutors, com els auxiliars que reforcen l'acollida, com la direcció d'infantil estan molt pendents de cada nen, i en el meu cas han respectat els ritmes i els gustos de cadascun. La meva experiencia es que el comentari general dels pares al primer curs és que els nens s'ho passen molt bé i van feliços. Respecte als espais es mouen bastant de la classe també, utilitzen molt l'auditori, també la sala de motri i l'exterior, van força pel bosc del cole, fan murals al pati, a l'hort... a més a principi de curs ens van comentar que aquest estiu remodelaran les aules d'infantil i dels 2 primers cursos de primaria. Si tens més dubtes, encantada d'ajudar-te!
ehh
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. jul. 21, 2018 8:15 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: ehh » dt. març 19, 2019 7:55 pm

Buenas noches a todos,
Aunque no era mi primera opción, hoy he visitado Ferran i Clua y me ha sorprendido muy positivamente. Las instalaciones son preciosas y el proyecto de ve muy interesante. Las profesoras de infantil me gustaron mucho y la presidenta de la AMPA me encantó. También me dio la sensación que es un cole con muchos recursos. No se si es así en todos, pero en P3 durante todo el mes tienen una profesora con ayudante para facilitar la adaptación. Y durante todo el año tienen una persona de soporte compartida por los dos grupos de P3.

Saludos a todos
Blue_lassi
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 19, 2019 8:55 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Blue_lassi » dt. març 19, 2019 9:00 pm

Hola, bona nit a tothom!

Al igual que vosaltres, estem fets un lio. Teniem molt clar que la nostra filla aniria a una escola pública, però, arribats el moment, ens estem plantejant la privada. La veritat que convençuts del tot no ho estem, ni per la pública ni per la privada.

He llegit tots els vostres posts i en cap m'ha semblat llegir cap opinio del Agora. Alguna te referències? O opinions en base a experiencia propia?

Gràcies!!!!
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Javi » dc. març 20, 2019 7:20 am

També m'agradaria saber opinions de l'Àgora i els seus preus

Gràcies
Blue_lassi
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 19, 2019 8:55 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Blue_lassi » dc. març 20, 2019 10:27 am

Hola,

Preus de l'Agora per P3:

MatrícuLA: 600€

Escolaritat: 545€ x 10 mesos

Menjador: 200 x 10 mesos
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Javi » dc. març 20, 2019 2:18 pm

Blue_lassi ha escrit:Hola,

Preus de l'Agora per P3:

MatrícuLA: 600€

Escolaritat: 545€ x 10 mesos

Menjador: 200 x 10 mesos


Gràcies Blue-lassi

Suposo que de primària i demés no es sap, oii? és on els preus imagino que es dispararàn
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dc. març 20, 2019 5:06 pm

Nosaltres també fets un embolic. L’escola que ens agrada és la que està més lluny inhauríem de sacrificar una mica de l’autonomia del nen.
Algú pot comparar el Gerbert d’Orlhac en quan a metodologia?

Dieu que hi ha hagut conflictes en algunes escoles per la manera en que s’havia actualitzat el sistema. De quines escoles es tracta?

D’altra banda, com s’hi arriba al Ferran Clua amb transport públic?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::