Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. gen. 15, 2019 11:58 am

Holaaa!
Ja ens apropem al moment d'escollir escola. Hem estat visitant algunes i aquestes tres que us anomeno ens interessen especialment. Agrairïa moltíssim tota informació positiva o negativa que me'n pogueu donar. Especialment aquelles que hi tingueu als vostres fills escolaritzats. Totes m'han causat bones impressions però m'agradaria conèixer els pros i contres que tenen.
Moltíssimes gràcies a tothom!
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. feb. 25, 2019 1:05 pm

Ningú me'n pot dir res? Anem realment perduts... qualsevol ajuda o referència seria molt benvinguda!
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: bluenoreen » dt. feb. 26, 2019 3:40 pm

Hola!

Nosaltres portem al nostre fill al Joan Pelegrí i estem molt contents. Va començar P4 i ara està a P5 i estem molt motivats amb el mètode que fan servir, la proximitat amb els professors, instal.lacions, etc... Com a negatiu, seria (i això no és culpa de l'escola) la poca participació dels pares/mares... tenen un AFA bastant potent per ser moltes famílies, però en general hi ha molta desídia per part dels pares... no ho ha cap escola perfecta :)

Un companya meva de feina els porta a institució Montserrat, i està molt contenta també... jo no vaig tenir una impressió molt bona, perquè quan vaig voler anar a veure l'escola per P4, la persona que em va atendre per telèfon em va dir que, com no tenien places, no m'enseyarien l'escola (no em deixaven anar amb els de P3) i que només, si entrava, podria veure-la... una mica 'sobrada' la resposta...
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dj. feb. 28, 2019 2:31 pm

Hola bluenoreen!
Moltes gràcies! La veritat és que el Peregrí és un dels que més ens ha agradat a les Portes Obertes, tan per la metodologia com per les instal·lacions. Sempre és bo tenir la visió d'algú de dins! Però curiosament no trobo quasi ningú que hi vagi, tot i que és la que tenim més a prop, he trobat més gent de la montserrat.
T'agraeixo molt la teva opinió i si hi ha res que valgui la pena saber (per bo o per dolent) no dubtis a tornar a escriure, doncs no paro de donar-hi voltes i no tenim massa clar què fer.
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: bluenoreen » dv. març 01, 2019 5:04 pm

Suposo que va per modes... pel que sembla, des de la crisi dels Maristes de Sants, el Montserrat ha agafat bastant embranzida...

Si tens dubtes o preguntes, bo dubtis a fer-les... també et dic que no vegis aquesta decisió com a final.. escolliu el que escolliu, sempre si no funciona, podeu canviar d'escola... a vegades tenim una visió de l'escola que volem pel nostre fill i després a ell li va millor un tipus diferent :()():::: El més important és no agobiar-se i saber que sempre es pot canviar... en el nostre cas, no vam entrar a la nostra 1a opció a P3 (escola Magoria) i vam entrar a la segona opció (escola Verdaguer) i tot i que l'escola està bé, no li va acabar de funcionar i vam anar a la Pelegrí, que ni tan sols havíem mirat a P3... i ara estem tots la mar de contents :b-)))
Fiocobella
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 05, 2019 8:42 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: Fiocobella » dc. març 06, 2019 5:23 pm

Hola!
Teniu referències de l’escola PROA?
Merciiii
laurilla
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 13, 2019 1:44 pm

Re: Escoles: Institució Montserrat, Joan Pelegrí, IPSI

EntradaAutor: laurilla » dj. març 14, 2019 8:09 pm

Hola, algu té referencies de l escola Josep Tous del barri de Sants?
He buscat i buscat però no trobo cap opinió ni experiencia ....

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::