Escoles a Terrassa curs 2019-20

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
petitnino
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 5:14 pm

Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: petitnino » dv. gen. 18, 2019 10:07 am

Hola! Aviat comencen les portes obertes. Vokia saber si teniu referències de l'escola Roc Alabern, Maria Auxiliadora i França. Tant a nivell de matèries com de tipus de gent que hi porta els nens a l'escola.

Merci,
Polaina6
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 3:44 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Polaina6 » dl. feb. 04, 2019 3:54 pm

Hola!
No conec aquests centres, però em quedo per aquí per veure si algú pot explicar quelcom dels coles de la meva zona (Sant Josep de Calassanç, Joaquima de Vedruna, Liceo, Col·legí Martí...)
Gràcies!
laietabit
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 9:01 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: laietabit » dt. feb. 05, 2019 9:17 pm

petitnino ha escrit:Hola! Aviat comencen les portes obertes. Vokia saber si teniu referències de l'escola Roc Alabern, Maria Auxiliadora i França. Tant a nivell de matèries com de tipus de gent que hi porta els nens a l'escola.

Merci,


Hola!
Jo porto els meus fills a Maria Auxiliadora i n'estem molt contents. És una escola de dues linies, de P3 fins a 6è. Té un caire molt familiar, treballen per ambients i projectes. Les portes obertes són a mitjans de març, si podeu us recomano anar-hi en horari escolar, així podeu veure-la en ple funcionament. Les famílies estan organitzades en l'AFA i s'impliquen molt en l'escola.
No sé si això et resol alguns dubtes...
casio
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 07, 2019 4:24 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: casio » dj. feb. 07, 2019 5:10 pm

Hola a tothom!!
Soc una mami que el proper curs la meva peque comença p3. Tinc visites amb 3 escoles i no tenim gens clar on la portarem.
Algú te referencies de l’escola Andersen, El petit Estel i el Sagrat Cor de Jesus.?


Noies no us puc ajudar no conec les escoles que dieu...Ho sento

Gràcies a totes!!
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: laiacat77 » dg. feb. 10, 2019 9:42 am

Hola a totes : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :

Comença un altre marató per intentar trobar la millor escola per els nostres petits i que ha sobre ens agafin >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Si per el bressol ja va ser complicat ara ens tornarem :miko: :miko:

La meva petita comença p3 i estic interessada sobretot en les inteligencies multiples i emocionals, així que estic mirant el públic Bisbat d Egara que ens entra per zona (zona 1) i Roc Alabern i despres els concertats Escola Pia i Salesians.

Avui al diari de Terrassa hi ha un reportatge de com escollir les escoles, a veure si m aclareix alguns dubtes, i les escoles ja han penjat les portes obertes així que a veure com va tot.

Ja us informaré :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Barby84 » dv. feb. 15, 2019 5:03 pm

casio ha escrit:Hola a tothom!!
Soc una mami que el proper curs la meva peque comença p3. Tinc visites amb 3 escoles i no tenim gens clar on la portarem.
Algú te referencies de l’escola Andersen, El petit Estel i el Sagrat Cor de Jesus.?


Noies no us puc ajudar no conec les escoles que dieu...Ho sento

Gràcies a totes!!
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Barby84 » dv. feb. 15, 2019 5:09 pm

Hola, si puc ajudar jo estava a la vostra posicio l, any passat. No som de terrassa nascuts aixi que no teniem referencies i vam tenir molta feina. Tot depen dels interessos de cada familia, pero, de les que comentes, a nosaltres el sagrat cor ens va semblar antic el sistema i molt religios per a nosaltres.
Nosaltres vam escollir el petit estel, i estem encantats. L, andersen no vam anar perque x zona ens era complicat accedir. Pero despres de visitar la majoria de concertats de terrassa, en la meva opinio les millors estan al centre, aixi que depenen de la zona.. .
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Barby84 » dv. feb. 15, 2019 5:11 pm

Polaina6 ha escrit:Hola!
No conec aquests centres, però em quedo per aquí per veure si algú pot explicar quelcom dels coles de la meva zona (Sant Josep de Calassanç, Joaquima de Vedruna, Liceo, Col·legí Martí...)
Gràcies!
Barby84
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 9:06 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Barby84 » dv. feb. 15, 2019 5:14 pm

De la zona que comentes et recomano que visitis l' escola goya, y Lumen, son dels mateixos. Lumen han estrenant edifi aquest curs adi que les instalacions son noves. En la meva opino son les millors de la zona.
Petites
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 8:37 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Petites » dt. feb. 19, 2019 9:47 pm

Bona nit, aquest any ens toca portar a les nostres bessones al cole i ja comencen els mals de cap...
Algú té referència del cole La Nova Electra?, De La Roda i l'anxaneta?
Gràcies
Petites
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 8:37 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Petites » dt. feb. 19, 2019 9:49 pm

I del Torredemer a Matadepera?
Ato
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 24, 2019 5:59 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Ato » dg. feb. 24, 2019 6:02 pm

Hola! Nosaltres som zona 3 i estem buscant cole tb! Referencies de Torredemer i places? Coles que no s’omplin per segona opció?? Gràcies!
Silvibrown
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 24, 2019 6:44 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Silvibrown » dg. feb. 24, 2019 6:59 pm

Hola,

Nosaltres estem a zona 2 portem uns 3 anys vivint a Terrassa pero només coneixem les escoles pel que ens va dient la gent, ens falten referències de l'escola França, l'Abat Marcet i el Santa Teresa de Jesús a veure si algú ens pot ajudar.

Gràcies!
Yoliaina
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 28, 2019 10:50 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Yoliaina » dg. març 03, 2019 3:35 pm

Polaina6 jo sóc mare del Joaquima Vedruna i exalumna. Estic molt contenta.
El 13 i 14 de març fan portes obertes. A la web trobaràs els horaris.
Espero que et serveixi d’ajuda.
Polaina6
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 3:44 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Polaina6 » dc. març 06, 2019 1:09 pm

Yoliaina ha escrit:Polaina6 jo sóc mare del Joaquima Vedruna i exalumna. Estic molt contenta.
El 13 i 14 de març fan portes obertes. A la web trobaràs els horaris.
Espero que et serveixi d’ajuda.


Gràcies pel teu missatge! Tinc pensat anarhi el proper dijous al migdia a les portes obertes :)
Polaina6
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 3:44 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: Polaina6 » dc. març 06, 2019 1:10 pm

Barby84 ha escrit:De la zona que comentes et recomano que visitis l' escola goya, y Lumen, son dels mateixos. Lumen han estrenant edifi aquest curs adi que les instalacions son noves. En la meva opino son les millors de la zona.


Hola! Gràcies pel teu missatge. En aquest cas, però, soc ex-alumna de l'Escola Goya i no acaba d'agradar-me... Fan coses (a nivell direcció de centre) amb les que no estic d'acord
miriam.roura
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 5:46 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: miriam.roura » dc. març 06, 2019 11:37 pm

Hola noies! Jo conec l'Escola Pia i m'agrada molt. Avui he vist que aquest dissabte fan la jornada de Portes Obertes. Si us interessa us podeu inscriure en aquest enllaç https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeqbZFcpS2RVH_aKIR74icFnm9ZoarYWGEquT8_MU-gWxQCzw/viewform

SORT!
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: ClaraO. » dl. març 25, 2019 4:32 pm

Hola
Avui he anat al Roc Alabern. Algú més?
No sé per què no informen de preus i ningú ha preguntat?
Ho he trobat estrany.

Si algú vol comentar alguna cosa estic a la seva disposició.

Nosaltres som zona 1
Seria benvingut si hem podeu comentar alguna escola publica o concertada de la zona 1 que us hagi agradat.

Dema vaig a l'escola Ponent
Salutacions
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
AriadnaT
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 14, 2018 9:36 pm

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: AriadnaT » dt. març 26, 2019 1:38 pm

Petites ha escrit:Bona nit, aquest any ens toca portar a les nostres bessones al cole i ja comencen els mals de cap...
Algú té referència del cole La Nova Electra?, De La Roda i l'anxaneta?
Gràcies


Hola,
Jo duc els meus fills a la Roda i n'estic molt satisfeta. Es un mix entre sistema tradicional i projectes. Té un Afa molt potent, organitzada per comissions de trtreball. Als nens no els apreten però els posen deures i s'asseguren que surtin amb prou nivell per la secundària, pel que veig, miren molt per cada nen individualment i els nens són feliços i surten cada dia molt contents.
Té un equip molt ben cohasionat i una línia directiva linial en els anys, amb política de treball conjunt, en equip, per preses de decisió i millores.
Espero que tingueu sort i entreu en la millor escola per les vostres peques.
sonya238
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 27, 2019 10:49 am

Re: Escoles a Terrassa curs 2019-20

EntradaAutor: sonya238 » dc. març 27, 2019 4:02 pm

Hola a tothom,

Estic entre l´escola Les Arenes o el Roser Capdevila.... Les dues escoles funcionen per projectes, algú em pot aconsellar si us plau...? Estic una mica liada amb aquest tema.

Gràcies.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::