Buscant escola a Rubí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mamivet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 9:02 pm

Buscant escola a Rubí

EntradaAutor: Mamivet » dt. feb. 26, 2019 9:13 pm

Hola, molt bon dia.
Estem buscant escola a Rubí i estaría interessada en saber diferents opinions.
De moment hem mirat escoles Ribas, Maristes i ens queda per mirar el Liceu , el Regina, Balmes, encara que aquests dos últims no ens corresponen per zona. També ens falta pero mirar l escola del Bosc i el Teresa Altet que són els que tenim més a prop. Moltes gràcies
Maranpa
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 27, 2019 8:15 am

Re: Buscant escola a Rubí

EntradaAutor: Maranpa » dc. feb. 27, 2019 8:44 am

Hola, fa uns 7 o 8 anys nosaltres vam estar en la mateixa situació. No sé si les coses han canviat gaire desde llavors però et dono la meva opinió:

Nosaltres vam anar a veure Maristes, que ens va agradar força i a més conec força gent que hi porta els seus fills i n’estan contents. Sembla que és una de les escoles amb més nivell de Rubí. De dins, tot i que l’escola és gegant i algunes de les instalacions són antigues, està força bé. I pel que tinc entés el tema de la religió ja no té tan pes com anys enrere.

L’escola Balmes a mi em va encantar perquè tot i que les instalacions són minuscules i gairebé no tenen pati, em va transmetre bones sensacions per ser una escola petita i familiar. El problema és que si, com a nosaltres, no et toca per zona és complicadíssim entrar-hi.

La Ribas no ens va agradar gens. Quan vam anar-hi ens va atendre el director de l’escola i ens va fer passar al seu despatx que per a mi va ser com viatjar a una escola del passat. Ens va dir que l’anglès no era important en nens de parvulari i no ens va ensenyar les instalacions, tot i que el pati és gran i bonic. Potser les coses han canviat però això és amb el que ens vam trobar nosaltres.

Veig que no comentes res de l’escola Montserrat. No ens va desagradar però tampoc és que ens entusiasmés.

El Regina Carmeli no el vam mirar per no ser de la nostra zona i ser bastant religiosa, així que no te’n puc dir res.

També vam mirar dos públics: el 25 de setembre i el Can Alzamora. Els dos ens van agradar molt, sobretot el Can Alzamora. Però quan vam fer la preinscripció no vam tenir plaça. Us recomano que aneu a veure’ls.

Ens van donar plaça d’ofici al Teresa Altet però quan el vam anar a veure no ens va agradar absolutament gens. Així que vam decidir portar-los a una escola d’un altre municipi.

La tria d’escola és molt personal i subjectiu, però espero haver-te ajudat una mica.
Mamivet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 9:02 pm

Re: Buscant escola a Rubí

EntradaAutor: Mamivet » dl. juny 24, 2019 5:35 pm

Encara queda un any pero entrar a l escola però us explicaré una mica per si puc ajudar a algú.
Finalment vaig visitar el Regina Carmeli i tant les instal·lacions, edifici D infantil i el projecte educatiu ens va agradar bastant. Però m'agradaria conèixer a alguns pares que portin els nens allà.
La Ribas també la vaig trobar bé sembla que la direcció va canviar fa dos anys i ara han canviat moltes coses però també m'agradaria conèixer opinions.
De públic vaig visitar el Teresa Altet i ens va defraudar molt. Professors desmotivats i ens van dir que era un centre D'alta complexitat o el nombre de alumnes D'altres procedència es un altissim percentatge del total ara mateix. De públics volia veure el ca N Alzamora i escola del Bosc i de concertats el Montserrat, Liceu politecnic I Balmes.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::