Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
aiguablava
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dj. març 07, 2019 12:33 pm

No som uns puristes ni ferms seguidors de la pedagogia Waldorf, però els seus principis i filosofia ens atrau més que la majoria de sistemes tradicionals, més ara que molts centres estan experimentant a veure per on aniran. Espais naturals, acollidors, sense massa estímuls pq els infants estimulin la creativitat, menús escollits...

Què en sabeu de l'escola El Til.ler de Cerdanyola? Tenen un horari escolar més intensiu i respectuós amb els infants? (això seria importantíssim) I pel que fa a la quota mensual? Hem sentit a dir uns 300 euros més dinar a part però a la web no surt la informació. La informació ens la pot donar el centre però teniu experiència pròpia o de coneguts amb aquest centre?

És només imatge, o veritablement hi ha diferències?

Gràcies!!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: petipe » dj. març 07, 2019 12:58 pm

Jo hi tinc coneguts i pel que sé és una escola que funciona realment diferent. L'organització dels cursos per exemple crec que va per l'edat de les criatures i de si tenen una determinada maduresa en certs aspectes. Amb això vull dir que no està al mateix grup un nen nascut al gener que un al desembre, per exemple.

Vaig anar a l'escola farà uns anys (ara he vist que tenen noves instal·lacions) i els espais tampoc tenien res a veure amb la resta d'escoles. I les activitats que hi feien (eren portes obertes) també eren molt diferents.

Penso que si fas una visita segurament et quedarà bastant clar que tenen un tarannà completament diferent. I crec que hi has de comulgar força amb la seva filosofia... A mi d'entrada la filosofia m'encanta, però se'm faria difícil triar-la com a escola. De preus i horaris no en sé res, però pel que sé i vaig veure, és una escola realment diferent.
aiguablava
Entrades: 105
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Escola Waldorf-Steiner El Til.ler, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dj. maig 23, 2019 4:23 pm

Moltes gràcies, ens ha sigut molt aclaridor.
Durant unes setmanes no vaig poder entrar per dir-ho.
Per mala sort ens cau un pèl lluny, a prop de la feina però lluny de casa i això és un hàndicap.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::