Escola per a p3 sant andreu

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lluneta20
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 4:14 pm

Escola per a p3 sant andreu

EntradaAutor: Lluneta20 » dj. abr. 11, 2019 4:26 pm

Holaaa!! Soc de la zona sant andreu i estic bastant preocupada perque nomes he posat 3 opcions a la preinscripcio i despres me enterat que a la 2a i 3a que habia posat ja han omplert en 1a... Per tant me la jugo tot amb la 1a opcio i a sobre vaig a sorteig! :-o00m :-o00m
Sabeu si en cas de no entrar en cap de la llista es pot demanar un centre q saps q qeda plasa encara q no lhagi posat? Gracies! Una mica de llum siusplau estic bastant angoixada..
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Escola per a p3 sant andreu

EntradaAutor: Beikost » dj. abr. 11, 2019 4:37 pm

Hola!

Sí, justament es fa això, es demana plaça als centres on n'hagin quedat. I per ordenar la gent per prioritat, es fa servir el mateix número que el del sorteig.

Ànims! Molts estem igual, jugant-nos-ho tot a la primera...
Libella
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 4:16 pm

Re: Escola per a p3 sant andreu

EntradaAutor: Libella » dv. abr. 12, 2019 5:44 am

És un patiment i un estrès total això dels coles...

Lluneta, a la xerrada del consorci van explicar que després de l’assignació de places, en cas que no poguem agafar plaça a cap de les nostres opcions, des de l’any passat, ens donen una llista d’escoles amb plaça perquè tornem a fer una llista de preinscripció. Van dir que l’any passat tothom, o gairebé, va obtenir la primera opció d’aquesta segona llista.

Tot i així se que també molta gent va reclamar perquè potser el que queda a la llista no està tan a prop de casa per exemple.

Quines opcions has possat si et puc demanar? Crec que seria interessant entre totes si recopilem números, si en teniu, perquè a mi em fa l’efecte Que el que és congrés indians - la Sagrera caldrà fer una bolet si o si. Gairebé totes les escoles han omplert en primera opció deixant fora moltíssima gent. Les que dubto si han omplert són: Pegaso, Emili Juncadella i Octavio Paz (que aquesta em fa l’efecte que no perquè no volien donar dades).

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::