ESCOLES MARESME

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
PiulaFerrer
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 10:51 am

ESCOLES MARESME

EntradaAutor: PiulaFerrer » dv. ago. 21, 2020 11:59 am

Bon dia!!

Som uns pares que l'any vinent hem de matricular el nostre fill de 3 anys.

Ens preocupa molt la seva ensenyança i volem donar-li la millor educació que puguem (dins de les nostres possibilitats).

Busquem una bona escola al maresme, si és possible trilingüe, amb valors e igualtat per a tothom, i que els alumnes tinguin un bon nivell per accedir a la universitat. Però que no tingui uns preus tan desorbitats com el Hamelin (no ens ho podem permetre).

Ens han parlat molt bé de l’escola Sant Feliu de cabrera de Mar. Algú te referencies d'aquesta escola? sabeu d'alguna bona escola al maresme? ja sigui al Masnou, Premià, Vilassar, cabrera, Mataró...

Moltes gràcies
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: Joyce » dc. oct. 21, 2020 2:06 pm

Hola, no tinc més informació, però com que també m'interessa el tema, m'apunto al fòrum per si algú et respon.
asllop
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 20, 2021 6:42 pm

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: asllop » dc. gen. 20, 2021 6:59 pm

Hola PiulaFerrer! Em trobo en la mateixa situació, tinc una filla petita i ja estic començant a cercar escoles per la zona de l'Alt Maresme. He fet una petita recerca i he trobat les següents escoles privades i concertades:

Escola Pia de Calella (Calella)
Freta (Calella)
Vedruna (Malgrat de Mar)
Escola Pia de Mataró (Mataró)
Freta (Mataró)
Gem (Mataró)
Meritxell (Mataró)
Sant Antoni de Pàdua (Mataró)
Valldemia (Mataró)
Mireia (Montgat)
Betlem (Premià de Dalt)

Jo sóc de Calella i conec prou bé el Freta de Calella, atès que hi vaig estudiar (ja fa uns quants anyets). Et puc dic que a la meva època estava molt bé i segurament encara ho està, però a mi personalment em preocupa força el tema de la llengua i veig que els últims anys la majoria de nanos són castellanoparlants. Hi tinc dues nebodes que hi estudien i la petita, que té 10 anys, no parla en català amb cap companya seva de classe, tot castellà.

M'agradaria trobar una escola on la meva filla pugui tenir amics catalanoparlans i s'hi pugui relacionar amb tothom en la nostra llengua.

Espero que algú que conegui la situació d'alguna d'aquestes escoles de la llista em pugui donar la seva opinió.
ElenaPérez
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 02, 2021 11:31 am

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: ElenaPérez » dv. jul. 02, 2021 10:12 pm

Jo estic buscant casa/pis a Calella de cara al curs 2022/23. Els meus pares viuen a Sant pol, es fan grans i preferim anar a prop d'ells. Tinc 3 fills el gran haurà de començar en aquell moment 1r de batxillerat, el mitjà 4rt de primària i el petit l'últim any d'escola bressol. També m'agradaria conèixer opinions. Ara van a fedac però aquí fedac té També secundària. Com estan les públiques allà? He vist que n'hi a dues, sabeu com treballen? De privades concertades hw vist escola pia i freta. Agrairé També tota la informació que tingueu.
Ete
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. feb. 08, 2023 12:43 pm

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: Ete » dc. feb. 08, 2023 12:57 pm

Hola!Estem buscant escola per primaria pels dos nens. No tenim punts així que estem limitats. Busquem una escola concertada entre masnou i argentona on la llengua vehicular sigui en català i que arribi almenys a finalitzar secundària. Busquem una escola petita o mitjana que no estigui massa massificada. Hem vist l'escola sant feliu de cabrera però no tenim referències del nivell educatiu ni preus. He llegit que als cursos mes baixos tenen pocs nens i em preocupa la seva continuitat. Algú me'n pot donar alguna referència?O aconsellar-me alguna escola per la zona?Gràcies!
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: Dimecres » dj. abr. 06, 2023 11:00 pm

Bones!
Jo conec l'escola Sant Feliu de Cabrera, hi he fet alguns tallers tan a infantil com a secundària.
És una escola petitona i familiar, molt ben portada, educació molt personalitzada.
Pel que he vist quan hi he anat hi ha un ambient molt maco. A secundària hi vaig notar molta diferència en el comportament dels nanos comparant amb altres llocs on vaig.
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
Ete
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. feb. 08, 2023 12:43 pm

Re: ESCOLES MARESME

EntradaAutor: Ete » dj. abr. 13, 2023 10:38 pm

Moltes gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::