Escoles Sant Andreu del Palomar Curs 2021-2022

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
miquelaura
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 14, 2021 2:57 pm

Escoles Sant Andreu del Palomar Curs 2021-2022

EntradaAutor: miquelaura » dj. gen. 14, 2021 3:07 pm

Hola a tots!

La nostra filla començarà P3 el pròxim curs. Estem mirant l'escola Can Fabra que és la que ens queda més a prop de casa però tenim entès que molts nens es queden fora per la seva alta demanda... també estem mirant l'escola FEDAC però no tenim referències.

Hem arribat al barri fa un parell de mesos i estem perduts!

Si ens poguéssiu ajudar amb les vostres experiències estaríem súper agraïts!
Chon
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 01, 2021 10:19 am

Re: Escoles Sant Andreu del Palomar Curs 2021-2022

EntradaAutor: Chon » dl. feb. 01, 2021 10:29 am

Hola

jo també estic mirant escoles, però ens traslladem de Madrid a Barcelona (seria per primària i P5), es complica la cosa:)

Jo he mirat el Pare Manyanet (em va agradar força, sobretot per l'anglès i els intercanvis a l'estiu, però aquí ja em van dir que molt complicat entrar).

FEDAC, m¡han parlat be, encara no he parlat amb ells (no m'agrada que no hi ha batxillerat)

LAIA, yo soc de cole gran.. així que no em va convencre però també pq m'agraden coles més grans. La cuota 219 eurs (sense menjador)

SAFA, tinc una reunió amb ells durant la setmana, però dels concertats és el mes solicitat dels 3 (mirant les preinscripcions dels darrers anys) juntament amb el Pare Manyanet

JESUS MARIA, he trobat poquíssima información. a més que quan truques son una mica bordes, que no hi ha places i punt (no sé, que serà la de la porta, no ha de ser tot el cole així)

De públics, com ya veig que es complicat entrar (he trucat a 2 o 3 i ya tiro la tovallora) ya no miro gaires, els mes solicitats son: Can Fabra, Mestre Gibert, Maquinista,

Anem parlant¡
Chon
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 01, 2021 10:19 am

EntradaAutor: Chon » dl. feb. 01, 2021 11:37 am

Et deixo aquest enllaç que vaig trobar de dades de preinscripcions històriques a Sant Andreu (i de pas agraïr a aquesta associació per aquesta feina:

http://santandreusud.com/educacio/histo ... ions-ceip/

Salutacions
miquelaura
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 14, 2021 2:57 pm

EntradaAutor: miquelaura » dt. feb. 02, 2021 6:55 am

Hola Chon, gràcies per la info!

Jo he tingut dues reunions, una amb l'escola FEDAC i l'altra amb el SAFA.

La FEDAC ens agradat molt el que ens van explicar (educació per projectes, fa servir molt les TIC, 6h d'anglès,...) i ens vam apuntar per la reunió del SAFA sense moltes esperances i la veritat és que ara estem fets un embolic (educació més tradicional, asignatura d'alemany obligatoria quan són més grans..) el batxillerat en el cas de la FEDAC els hi tocaria anar a la FEDAC Almicar (crec que es diu així) que està per Vilapiscina (no massa lluny amb bus o metro).

Encara no hem mirat les públiques.. I ja ens hem apuntat per anar a les portes obertes que crec que en el cas del públics seran online.. al menys en el cas de l'Ignasi Iglésies i Molí de Finestrelles. Estic buscant info de l'escola Can Fabra però encara no veig res.

Nosaltres estem una mica verds amb el tema cole, no coneixem a ningú al barri que tingui fills i vagin al cole, per tant, no tenim referències de primera mà :(

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::