Escoles La Torrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Estheresther
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 23, 2023 3:33 pm

Escoles La Torrassa

EntradaAutor: Estheresther » dl. gen. 23, 2023 3:39 pm

Hola!
L’any que bé la nostra filla ha de començar I3 i vivim a la zona de La Torrassa tocant a Sants.
Però zona ens toquen les escoles d’Hispitalet E1 però tot el que m’arribà de les escoles públiques no es gaire bo, però ningú es mulla gaire…

Aprofitant l’anonimat del fòrum, algú que en sàpiga hem podria fer 5 cèntims de com està el tema educatiu pel barri?

Estem contemplant tirar a concertada, de moment hem mirat la Thau i la Solc. Volem mirar Institució Montserrat també. Tenim un parell mes en ment però son religioses i sincerament hem fan una mica de mandra.
Teniu opinions d’aquestes escoles?

Gràcies boniques!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: Escoles La Torrassa

EntradaAutor: rosae7 » dt. gen. 24, 2023 9:13 am

Hola!
Jo també visc a collblanc- La Torrassa i amb la nena gran vaig tenir aquest dilema durant molt de temps... Vaig possar com a primera opció Sant Ramon Nonat i de segona opció Sant Ramon Sagrat Cor. Els dos estan a la Crta de Collblanc un al costat de l'altre i són religiosos.
Entrava amb 0 punts ja que es troben a Les Corts- Bcn i finalment vaig entrar en segona opció.
Ara que la nena ja està a 3r de primària i que aquest any la meva petita farà p3 a la mateixa escola i amb perspectiva et dic que estic molt contenta de l'escola i no m'arrepenteixo de que li toqués la segona opció, i et dic els motius...
Els professors són el millor que tenen l'escola, gent molt preparada, alguns inclus van estudiar allà... amb els nens son encantadors. És una escola religiosa però fomenten molt la solidaritat, el companyerisme... l'escola combina una part "tradicional" amb llibres i fitxes amb projectes, per exemple a 3r la meva filla fa engranatges i english project. Son projectes en grup que toquen diferents temes i assignatures.
Les instalacions son velletes, això és una realitat però la meva filla va encantada.
Amb el patiment que vaig tenir i la veritat és que estic molt contenta i amb ganes que la petitona comenci p3.
Si vols preguntar-me coses en concret em dius, et puc donar també informació de l'altre cole que et deia perquè tinc a 2 nebots allà.
Salutacions.
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Escoles La Torrassa

EntradaAutor: miracle » dl. feb. 20, 2023 1:23 pm

Mira coles a Esplugues, et cau més a prop que el Thau o el Solc. Públics tens com opció l'Isidre Martí que no omple amb primera opció i és bon cole i com concertats si vols religios tens a prop l' UTMAR ( no el conec pero és la opció més a prop que tens) i una mica més lluny pero molt a la linia pedagògica del Thau o el Solc el Isabel de Villena o el Garbí. Aquest segon és més car, però tots dos són molt bones opcions . El Villena està molt a prop del Thau i tens bus i tram.Pensa que la diferència entre el Thau i el Solc és que un és un cole de 4 lines i l'altre de 1, el Grabí crec que són 3 i entren amb 0 punts i el villena és de 2 linies i entren amb 0 punts.
carterodell
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 15, 2023 1:56 am

Re: Escoles La Torrassa

EntradaAutor: carterodell » dv. des. 15, 2023 1:58 am

Les cues d'Esplugues són més atractives per a tu que les de Thau o Solc. Tot i que l'Isidre Martí està a la vostra disposició si busqueu una escola pública, pot ser que no sigui tan bona com les vostres opcions preferides. Tot i que no tinc cap experiència personal amb UTMAR, és l'opció més propera a la vostra disposició si sentiu una forta empenta cap a l'ensenyament religiós. Isabel de Villena i Garbí esperen fora, tot i que segueixen en la mateixa direcció general que Thau o Solc. El primer és menys car, però ambdues opcions són de primer nivell. A prop de Thau, el Villena és fàcilment accessible amb tramvia i autobús. Al meu entendre, la diferència entre Solc i Thau és que Solc només té una línia, mentre que Thau en té quatre. En canvi, Villena necessita 0 punts per entrar, i Garbí té tres línies, però cap de les dues són obligatòries.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::