Escoles Gràcia
Escoles Gràcia
Bona tarda! La meva filla començarà i3 el curs següent i estic començant a recopilar info de les escoles del barri però vaig súper perduda
He trobat fils antics en aquest fòrum parlant justament d’això, però si alguna de vosaltres em pogués donar info més actualitzada us ho agrairía moltíssim.
Les que m’agafen més a prop de casa són Univers, Teixidores i Nou patufet.
Moltes gràcies!

He trobat fils antics en aquest fòrum parlant justament d’això, però si alguna de vosaltres em pogués donar info més actualitzada us ho agrairía moltíssim.
Les que m’agafen més a prop de casa són Univers, Teixidores i Nou patufet.
Moltes gràcies!
Re: Escoles Gràcia
Hola:
Jo també sóc de Gràcia, i l'any passat vam anar a veure ja algunes escoles...
Les que tu dius no hi vam anar, però conec amigues que han dut als seus fills tant a l'Univers i les Teixidores i molt bé. Del Patufet no et sabria dir res.
Normalment les visites són al febrer-març i si hi podeu anar millor que millor.
També dir-te que normalment aquestes escoles tenen molta demanda i per això o tens punts o és una loteria.
Les que jo vaig veure són més a la part dreta de Gràcia: Pau Casals, Mas Guinardó, Escola de les Aigües...
Algunes que tenia molt idealitzades (sobretot a la que jo havia anat de petita) em van decepcionar molt. Sobretot amb el tema de les tecnologies que les fan anar com si fos l'última moda sense explicar-te els motius del seu ús a classe. (Entenc la pissarra tàctil o digital, però no entenc les tauletes digitals personals per aprendre a sumar i restar a partir de primer de primària).
En fi. Molta paciència i molta sort!
Petons :)
Jo també sóc de Gràcia, i l'any passat vam anar a veure ja algunes escoles...
Les que tu dius no hi vam anar, però conec amigues que han dut als seus fills tant a l'Univers i les Teixidores i molt bé. Del Patufet no et sabria dir res.
Normalment les visites són al febrer-març i si hi podeu anar millor que millor.
També dir-te que normalment aquestes escoles tenen molta demanda i per això o tens punts o és una loteria.
Les que jo vaig veure són més a la part dreta de Gràcia: Pau Casals, Mas Guinardó, Escola de les Aigües...
Algunes que tenia molt idealitzades (sobretot a la que jo havia anat de petita) em van decepcionar molt. Sobretot amb el tema de les tecnologies que les fan anar com si fos l'última moda sense explicar-te els motius del seu ús a classe. (Entenc la pissarra tàctil o digital, però no entenc les tauletes digitals personals per aprendre a sumar i restar a partir de primer de primària).
En fi. Molta paciència i molta sort!
Petons :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |