Calçotets bruts
Calçotets bruts
Hola:
Fa dies que no escric però vaig seguint.
Ara tinc una consulta que és molt simple però que a mi em preocupa.
A veure si ho sé explicar. Tinc un nen de 6 anys que hi ha dies que quan es canvia els calçotets, a la part de davant hi ha com unes taques marronoses, de vegades blanques. Estan a la zona del pipi. Sabeu que pot ser? De vegades penso que pot ser d'anar a fer pipi amb les mans brutes.
Us ha passat? Que en penseu?
Fa dies que no escric però vaig seguint.
Ara tinc una consulta que és molt simple però que a mi em preocupa.
A veure si ho sé explicar. Tinc un nen de 6 anys que hi ha dies que quan es canvia els calçotets, a la part de davant hi ha com unes taques marronoses, de vegades blanques. Estan a la zona del pipi. Sabeu que pot ser? De vegades penso que pot ser d'anar a fer pipi amb les mans brutes.
Us ha passat? Que en penseu?
Re: Calçotets bruts
Hola Anna!
Tinc una amiga que te un nen de quasi 5 anys al que li pasava el mateix. Aquest dimecres el va portar al pediatre i li van dir que podia ser de tocar-se amb les mans brutes (a l'hora de fer pipi), ja que com la pell no li baixa be llavors es queden els microbis a dins. Li van donar una cremeta... Jo el portaria al pediatra perque se'l miri, aixi estaras mes tranquila!
Tinc una amiga que te un nen de quasi 5 anys al que li pasava el mateix. Aquest dimecres el va portar al pediatre i li van dir que podia ser de tocar-se amb les mans brutes (a l'hora de fer pipi), ja que com la pell no li baixa be llavors es queden els microbis a dins. Li van donar una cremeta... Jo el portaria al pediatra perque se'l miri, aixi estaras mes tranquila!
Gàcies per la teva resposta. Si, ja el duré al pediatra a veure que em diu.
Jo penso que pot ser d'aixó, perque generalment li passa els dies que va a l'escola, deu feu pipi amb les mans super brutes del pati.
No li ha passat a ningú més?
Jo penso que pot ser d'aixó, perque generalment li passa els dies que va a l'escola, deu feu pipi amb les mans super brutes del pati.
No li ha passat a ningú més?
Nienna, saps quina mena de crema li ha donat la pediatre?
Ningú més s'ha trobat amb això?
Ningú més s'ha trobat amb això?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |