Dubte nena de 7 anys

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
angeliquim
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. març 27, 2012 8:37 am

Dubte nena de 7 anys

EntradaAutor: angeliquim » dv. gen. 25, 2013 10:51 am

Bon dia,

Tinc una nena de 7 anys que ja no se que hi fer...es un amor, una personeta molt sensible, molt perfeccionista i lenta.

Cada nit, no parem de dir-hi, apa menja, que els papas ja estem a punt de acabar i el temps per llegir s'esta acabant (ella li agrada llegir al llit, és un hàbit que procurem que hi tingui, perquè el seu ritme de llegir es lent). Per més que li diem, cada nit és el mateix. va al seu ritme, xarla xarla, canta, seu malament a la cadira (quan era més petita, sempre seia dreta). en fi...jo ja no vull dir res, però sempre em posso dels nervis i acabo dient, vinga que ja estem, per rentar dents (vo que li rentis tu, quan ella ja ho feia sola, i que estiguis al seu costat)...

Al matí, igual, per més que le dic ja estas?,,....mai esta llesta, si no li possas la roba, diu que no te roba, o si li posas la roba pero el primer que ve es el jersey, diu que no pot començar amb el jersey, li dic, has vist una miqueta més avall?...tot li has de dir i repetir mil vegades i al final, fer com que marxes sense ella, aleshores es possa de nervis i comença a fer tot rapid i torpe.

Jo estic amb elles el 70% del temps (7 anys y 8 mesos), fem tot juntes...Quan perdo la paciencia, no se que fer, però si deixo que ella vagi al ser ritme, veig que mai acabariem.

Avui tenim piscina, i passa al mateix, estem esperant-la fora i podria estar hores, si no estas al seu costat dient, vinga!!---

Que estic fent malament?...Entenc que pot ser una reacció a la germaneta petita, però nose que més fer...

Merci!!!
Angie
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Dubte nena de 7 anys

EntradaAutor: ISASF » dv. gen. 25, 2013 11:24 am

Angie...

i abans de neixer la petitona, ella com era?

S'ha exagerat una miqueta ara?

isa
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. feb. 28, 2013 1:05 pm

Jo també em pregunto si pot haver una mica de gelosia pel mig.
Per altra banda, la meva filla és una mica així, tot i que només a l'hora de menjar. I això que és una sibarita: li agrada tot i ho prova tot. Però és un belluguet i una xerrapetes i ha de tenir moooolta gana per fer-ne via.
Crec que diuen que el que ajuda és explicar-li que hi ha un temps per fer les coses. Cal que sigui raonable i començar amb un temps més ampli per assegurar l'èxit i anar-lo reduïnt. Crec que és una mica tàctica supernanny.
Posar-li un rellotge a taula o a l'habitació quan es vesteixi. Si no acaba en el temps estipulat retirar-li el plat. Amb el vestir-se no sé què s'ha de fer, potser podries consultar això de la supernanny.
:-o00m
MartaMorera
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: MartaMorera » dc. set. 17, 2014 6:14 pm

Jo crec que la nena et fa aquest comportament perquè estiguis més estona amb ella.Si et fa repetir les coses, si ara no fa coses que abans feia sola, el què t´està dient es que vol que estiguis més temps amb ella.
L´atençió a un altre infant més petit, pot fer-li sortir gelosia i es la seva manera de cridar-te atençió.
El què jo faría, es, dir-li, en els moments que estas amb ella, que com que ella es més gran, fas coses de gran amb ella com ara de llegir contes i fer-li veure que amb el germanet que es petit no ho fas.
Fer-li notar que ella es gran i potenciar-li totes les coses que fan els grans.
Atentament
Marta Morera Pedagoga i Logopeda
blog www.edukatio.org
Si tens més consultes pots escriur´m al mail, marta.morera.sauret@gmail.com
salutacions

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: