gelosia extrema

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

gelosia extrema

EntradaAutor: vinyet2012 » dl. feb. 23, 2015 3:18 pm

Hola,

Voldria demanar-vos si em podeu recomanar un bon psicòleg infantil a Barcelona. El meu fill de 5 anys està passant per una etapa de gelosia extrema que ja fa un any i mig que dura i que està afectant a tota la família. Ja l’hem portat a un psicòleg però tocava més el tema de psico-pedagogia i crec que el que necessitem nosaltres és un altre enfoc. Us resumeixo: des de que va néixer el seu germà el meu fill diu que té por. No pot dormir a la seva habitació (fa més d’un any que dorm a la nostra habitació), s’inventa malalties, hem hagut de tornar a posar bolquers a les nits, a l’escola està molt nerviós, es mossega les ungles fins fer-se sang..bé, ja us feu una idea de tot el que està ell i nosaltres passant. Només dir-vos que fa mesos i mesos que no dormim una nit seguida… i la cosa es complica cada dia més. Així que busco un bon professional que ens ajudi a tots a portar aquesta situació, ja que nosaltres estem tan extremadament esgotats que sovint perdem la paciència i no sabem com afrontar aquest problema. He vist que a l’Hospital de Nens tenen psicòlegs. En coneixeu algun? Estem bastant desesperats.

Gràcies i petons
Avatar de l’usuari
mei
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

Re: gelosia extrema

EntradaAutor: mei » dt. abr. 07, 2015 9:02 pm

Em sap greu Vinyet2012, no en coneixo de psicòlegs infantils. Molts ànims!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: gelosia extrema

EntradaAutor: ELE » ds. abr. 25, 2015 8:08 pm

No conec cap psicoleg pero hi ha un llibre Hermanos no rivales per orientar sobre les relacions entre germans i els pares. Estic a mig llegir i el trobo molt interessant.
Sort amb la recerca de psicoleg!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::