No sap cordar-se sabates

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: laiaf3 » dl. març 16, 2015 10:46 am

Hola, em trobo que el meu fill no sap cordar-se les sabates i ara ja gasta un numero que les vambes que li agafava sempre per l'escola no van amb velcros. Algu molt manyos que em doni una idea de com fer-ho? una goma elastica? Gracies.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: catalanna » dl. març 16, 2015 11:20 am

No sé quina edat té, però una solució seria ensenyar-li a cordar-se-les, no? Sino, al decathlon venen uns cordons elàstics que no es corden!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: VespresVerds » dl. març 16, 2015 12:11 pm

No sé quants anys té, però em sembla que cordar-se les sabates és una destresa que s'ha perdut. Almenys als nanos de la meva escola, alguns amb 9 anys encara no en saben... :ufs:
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: sugar » dt. març 17, 2015 9:14 am

I perquè han de saber cordar-les si sempre les comprem amb velcro, tal i com demanen les escoles?

Jo al final em vaig cansar i fa temps que li compro amb cordons i ja us dic que va apendre de seguida
sugar
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: VespresVerds » ds. març 21, 2015 6:42 pm

Ben fet sugar!
Avatar de l’usuari
mei
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: mei » dt. abr. 07, 2015 8:59 pm

Hola! La meva filla de 7 anys sap cordar-se-les ja! I crec que n'ha après mirant com ho fan els altres. També tenia la illusió perquè unes bambes q li agraden són amb cordons.
Potser si li fan gràcia les bambes en voldrà aprendre!
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: ginko biloba » dv. març 18, 2016 2:32 pm

Al meu fill de 6 anys no hi havia manera de ensenyar-li, bàsicament, ni m'escoltava. Solució, anar a l'escola i demanar-li a un de més gran que li expliques, a l'hora del pati. L'endemà al arribar a casa: - Mama!!! Mira com em cordo les sabates sol!!!! :b-)))
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: Alesta » dg. març 20, 2016 11:42 am

ginko biloba ha escrit:Al meu fill de 6 anys no hi havia manera de ensenyar-li, bàsicament, ni m'escoltava. Solució, anar a l'escola i demanar-li a un de més gran que li expliques, a l'hora del pati. L'endemà al arribar a casa: - Mama!!! Mira com em cordo les sabates sol!!!! :b-)))

Molt bona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

La meva filla gran que ara té 5 anys i mig llargs, l'altre dia em va dir que volia aprendre a cordar-se les sabates amb cordons... doncs som-hi! Encara no se'n surt del tot i de vegades se li deslliguen o mentre fa el nus estira massa i se li desfà tot, però ella està motivada, així que ja n'aprendrà!

Jo crec que la solució de la ginko biloba és molt bona i l'altra opció és ensenyar-li a casa... paciència :-o00m
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: No sap cordar-se sabates

EntradaAutor: nereta1 » dv. abr. 01, 2016 9:47 pm

Nosaltres ens trobàvem amb el cas que el seu pare li ensenyava...i res. Jo li ensenyava..i res. Aleshores, com que li agrada molt el futbol (i el practica de manera extraescolar) el Tió li va portar una fusta amb unes sabates amb cordills per practicar com cordar-se les sabates (de l'Abacus) amb una nota explicant-li que tots els grans futbolistes es corden bé les sabates abans d'entrar al camp i que, mentre ho fan,es concentren en el partit i expressen els seus desitjos i s'animen per jugar bé.
Encara no ho fa bé del tot, però ara mostra més interès per aprendre i només l'hem d'ajudar al final. >.-<:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::