Defenses baixes

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Defenses baixes

EntradaAutor: tardibelle » dv. maig 08, 2015 3:07 pm

Potem una temporada bastant dolenta un refredat rere l,altre i un parell de gastroenteritis. M,agradaria saber si alguna de vosaltres ha provat alguna cosa per augmentar les defenses i li ha donat bon resultat.Ja se que es un cumul de coincidencies pero estic desesperada ja.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Defenses baixes

EntradaAutor: melela » dv. maig 08, 2015 3:08 pm

M'han parlat de prendre suplement de vitamina D (per adults com per nens), però no tinc experiència directa per veure si efectivament funciona...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Defenses baixes

EntradaAutor: Gatxàn » dv. maig 08, 2015 7:26 pm

Jo et recomanaria la jalea real multivitaminada (concentrada de 1000-1500mg) en venen a qualsevol farmàcia. Ja veuràs que t'anirà molt bé i és natural. :ok:
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Defenses baixes

EntradaAutor: charito » dv. maig 08, 2015 7:31 pm

Echinacea! Em passava com a tu i ara oli en un llum. El millor el echinacea complex de soria natural te echinacea farigola i propolis.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Defenses baixes

EntradaAutor: iole » dv. maig 08, 2015 9:38 pm

noies la vitamina D regula el metabolisme dels ossos i regula l'equilibri entre el calci, el fosfor i altres hormones del cos, es una vitamina liposoluble que vol dir que el cos no la pot eliminar facilment quan s acumula per tant pot haver "intoxicacions" quan s arriben a nivells de vit d en sang molt alts. Suplements de vit d en altes dosis no son recomanables si no estan receptats per un metge ni en adults i molt menys amb nens. Una dieta rica en calci, fruits secs i prendre el sol 10 minuts evitant hores centrals es ideal per tenir nivells bons i tot suplement d aquesta vitamina a d estar vigilat per un metge. I es molt sa...pero no té res a veure amb les defenses...
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Defenses baixes

EntradaAutor: Maria V. » dg. maig 10, 2015 10:15 am

A mi em van dir que anava bé la vitamina C, que a més és hidrosoluble, o sigui que no s'acumula i no es tòxica. Però més segur és menjar molta fruita fresca i sucs de llimona acabada d'esprémer.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::