ES FA PIPI AL LLIT

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: neus10 » dv. juny 26, 2015 12:10 pm

Hola!!
Estic un pèl preocupada.... Us explico. La meva nena al setembre farà 5 anys i resulta que encara es fa pipi al llit zz:-) . Abans d'anar a dormir li fem fer el pipi i rentar les mans però tot i així se'l fa a sobre. Pobreta, es desperta plorant i diu que li fa ràbia, que ella no ho vol però que li surt sol... No sempre li passa: a vegades dos cops per setmana, a vegades pot estar dues o tres setmanes sense fer-se'l.... Creieu que pot ser preocupant? L'haig de dur al metge? A què pot ser? Alguna suggerència? Fins quan es fan pipi al llit?

Moltes gràcies a totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: laura_28 » dv. juny 26, 2015 4:16 pm

fins als 7 anys no es preocupant...no et ratllis ara li podries posar unes calces bolquer x dormir aixi no es mullaria
dragonet
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 21, 2011 10:11 am

Re: ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: dragonet » dv. juny 26, 2015 7:46 pm

Jo també vaig preocupar a la meva filla 4 anys. Es va pixar 3 o 4 cops a la setmana. Nosaltres abans de dormir, l'agafavem i a pixar a cada dia... I fins arriba un parell de setmanes ja no torna a pixar pero nomes un cop al mes.
Tranquila, aixo es l'epoca de canvis de tot (calor, escola, nervis, etc)
Res d'importancia
Avatar de l’usuari
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: Eimy » dl. juny 29, 2015 10:28 am

no et preocupis neus, com ha dit la laura, fins als 7 anys no comença a ser preocupant,... La meva filla va fer 5 anys al març i cada nit es fa pipí. Dorm com una marmota i no es desperta per a res. Li posem les calces-bolquer drynites i molt bé. L'estiu passat vaig estar 2 mesos despertant-la cada nit i portant-la a fer pipí, però no va servir de res. La pediatra em va dir que no em preocupés, que ja arribaria el dia que faria el "click" i es despertaria ella sola.
Sobretot no l'agobieu amb el tema, no passa res.
Imatge
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: nius » dl. jul. 27, 2015 12:26 am

Hola neus,
el meu fill farà 6 anys a finals d'agost, i just hem tret el bolquer a principis de juliol. Fins un parell de setmanes abans dormia com una soca, sense adonar-se de res. Ens vam preocupar, parlar amb la pediatra (com t'han dit, no passa res fins als 7 anys). Estavem preocupats i no veiem la manera que no es fés pipí. Ell no estava massa angoixat (bé, el seu germà que en farà 3 aviat es lleva amb el bolquer sec des de fa un temps.... i això li sorprenia, clar) però ha estat un canvi (bé, jo en diria maduració) que ha fet ell sol.
Crec que és important donar-li el temps que necessiti, ser pacients fins veure quan ella estarà preparada (que ho estarà. Segur. ) No crec en despertar-los a mitjanit, senzillament perquè crec que aleshores no és un procés natural d'aprenentatge de la necessitat de fer un pipí i tornar-se a adormir, de sentir que té pipi.
Ànims i ja veuràs com li arribarà el moment
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: ES FA PIPI AL LLIT

EntradaAutor: kittie » dv. set. 18, 2015 2:21 pm

a mi em passaba de petita. Fins els 5 o 6 anys (o mes, no recordo) em feia pipi al llit cada nit. Havia de portar bolquer per dormir. Era impossible d evitar pq simplement no m'enteraba ni de q tenia ganes de fer pipi, ni de q em feia pipi, sino q directament em despertaba al mati i me n'havia fet. Se m va resoldre sol i els pediatres mai hi van donar cap importancia. A mi em feia una mica de vergonya q s'enteres la gent de fora de casa si en alguna ocasio ma mare ho explicaba. Pero no ho recordo com res traumatic ni res. Va desapareixer quan em vaig fer mes gran (no recordo exactament la edat, crec q al voltant dels 6 anys).

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::