No li creixen les dents

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

No li creixen les dents

EntradaAutor: trea » dg. set. 27, 2015 5:30 pm

Hola,
A la meva filla de 6 anys aquest Juliol li van caure les dos dents de llet de dalt, bé una li va haver d'arrancar el dentista perqué no li queia i ja li estaven sortint les noves.
Poc després li va caure la de la vora.
I el cas és, que aquesta última encara no li ha començat a sortir i les altres 2 és com si li haguéssin parat de crèixer i li han quedat molt petites, de fet les dos de baix jo també les hi trobo, però la dentista va dir que eren normal, no se..jo no ho veig gaire clar.

A algun filla o filla vostre els hi ha passat algo semblant?

Gràcies per llegir-me
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: No li creixen les dents

EntradaAutor: lila » dg. set. 27, 2015 9:14 pm

A la meva de 5 anys li va sortir una molt petita i jo també em vaig estranyar.

El dentista va decidir fer-li una radiografia i va veure que era una segona dent de llet, que per això era tan petita, perquè era com si fos de nou una primera dent. A sobre d'aquesta, amagada encara, hi té la dent definitiva, és a dir, que té una dent de més.

Ara estem esperant que li creixi del tot la segona de llet, a veure si belluga sola i cau, i si no en un parell de mesos li haurà de treure ell per a què no afecti la sortida de la definitiva.

No sé si serà el teu cas, però per si et serveix...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: No li creixen les dents

EntradaAutor: noviachuky » dl. set. 28, 2015 10:51 am

Doncs nosaltres al revés, té 6 anys i mig i encara no li ha caigut cap dent! Pobre està esperant que vingui el ratolí Perez!
z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: No li creixen les dents

EntradaAutor: TETES » dl. set. 28, 2015 1:31 pm

Bones!
a la meva li van caure finals juny-juliol 4 dents, 2 a dalt i 2 a baix (aquestes son les del costat de les 2 del mig) i fins la setmana passada no va rebentar geniva de una de dalt... les altres sembla que estan al caure perque es veu inflamat pero ha esta sense dents practicament 2-3 mesos... el que no m'he trobat, almenys amb les 2 de baix que ja son noves, es que siguin mes petites de lo normal... vaja que li van sortir be... les que estem esperant que surtin no se que tal seran, pero espero que tot estigui be...

Trea, si no et convenç el que et diu el dentista ves a un altre, una segona opinió t'anira be i et quedaras mes tranquil.la amb el que et diguin...

Lila que curios aixo de la teva nena! es ben extrany no!!! jo conec una nena de 2 anys que va neixer ja amb una dent i tots els metges li diuen que aquesta li ha de caure i sortir la de llet i quan toqui tornarli a caure i sortir ja la definitiva... de fet la te de un color extrany pero no se li mou ni res... quines coses que es veuen eeh!!

noviachuky que no pateixi en Jan que despres li cauran totes de tot i estara desdentegat un bon temps!! jejeej!! el que passa es que veuen els amics que ja els cauen i es desesperen pobrets...
Imatge

Imatge

Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: No li creixen les dents

EntradaAutor: trea » dt. set. 29, 2015 4:20 pm

Gràcies per les respostes.

He demanat hora al pediatre i li preguntaré a veure que en pensa, i segons el que em digui tornarem al dentista.
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::