Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: marions12 » dj. oct. 15, 2015 5:16 pm

Bones a totes,

portem temps de dentistes amb la meva filla de 6 anys, li van començar a caure les dents molt d'hora i vam haver de demanar diferents opinions pq alguns volien posar-li ferros ja amb 5 anys..en fi, el cas és que li van trobar un parell de càries. Una van aconseguir fer-li però avui que haviem de fer la segona ha estat impossible. Només veure l'agulla s'ha desesperat, tot i així la dentista l'ha volgut punxar i li ha fet ferida i tot. un desastre de sessió, la meva filla molt nerviosa, com mai, sense deixar-se fer res, i sincerment la dentista pediàtrica amb poca empatia i recursos amb la situació.
El cas és que ens plantegem fer un canvi de dentista per solventar aquesta segona càries i m'aniria mot bé si em donéssiu opcions.
També preguntar-vos com els hi han fet les càries. es han punxat? els han adormit? els hi posen la malla famosa blava? us fan sortir de la sala?

moltes gràcies!!!
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: Vampirets » dj. oct. 15, 2015 6:09 pm

Nosaltres anem a Den, a Via Augusta a Barcelona: http://www.clinicasden.es/#mobile-toggle

Me la van recomanar aqui al socpetit i n'estem encantats, són molt respectuosos amb els nens i les hem pogut acompanyar sempre. No es han empastat mai cap càries, però sempre ha anat molt bé i les nenes estan encatades quan hi han d'anar.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: jellwill2 » dj. oct. 15, 2015 8:00 pm

Hola, al meu li han empastat una càries i va ser durillo. Li van dinar una mica de medicació per relaxar-lo, però el soroll de les maquinetes i notar coses el podien. Allí estan acostumats i tenen una tele al sostre i una mica de catxondeig, però ni així. Ara no recordo com es deien. Si ho vols t'ho busco. A la sala d'espera estaven tots els nens molt tranquils. Allí ens van dir q com a mínim tenen un nen al dia que no els queda més que agafar-lo entre dues o tres, sense fer fora els pares. Sap greu això.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: Mireia80 » dv. oct. 16, 2015 9:53 am

Hola! La meva filla el curs passat va tenir 3 càries, una d'elles gran (tenia un forat considerable al queixal, per això vam fer la primera visita). Li van haver de fer una "pulpotomia", que ve a ser més o menys com quan a nosaltres ens maten el nervi (potser ara algun dentista em mata per la meva explicació, però és el que vaig entendre!). Total, vam a anar una tarda, li van posar l'anestesia i li van netejar tot i tapar, i vam tornar a la setmana següent per treure "la tapa" que li havien posat perquè quedés tot net i desinfectat i posar l'empaste definitu.

A mi no em van deixar entrar. Reconec que de primeres em vaig quedar a la sala d'espera cabrejadíssima i pensant en anar cap allà i imposar-me, però per sort no ho vaig fer. La meva filla va sortir tan tranquil.la, rient amb la doctora, que li deia lo valenta que havia estat...i jo amb cara de bleda a punt de plorar. La nena, que té 5 anys, em va dir després que li havia fet una mica de mal, però molt poquet, i que la doctora li deia carinyu i que li agradava molt... l'altre dia, que va fer 6 mesos d'això, vam tornar per una revisió, i estava tot bé, i com va ser tan ràpid no em va cobrar res. La pulpotomia aq crec que van ser uns 90 euros.
Parlant amb la doctora després vaig entendre que no em deixés entrar, perquè els nens si estem nosaltres a prop no són tan valents, no sé si m'explico, davant d'un desconegut que els tracta bé es porten millor, no et busquen amb la mirada ni et volen al seu costat de la mà molestant una mica la feina del doctor... Per mi el més important és no traspassar als nens la por que tenim nosaltres al dentista!!! Com que feia poc havíem vist un capítol de la Peppa Pig que hi anava li deia " mira, com tu, tu també hi aniràs"... ella s'ho prenia una mica com un joc... val a dir també que la meva filla és molt bona i sempre es porta molt bé al metge, fa molt de cas i es fa gran, jo flipo... amb el petit no sé si anirà tant bé perquè és una mica més ploramiques... :)

Ah, és a la consulta del Dr. Mario Mestre, que és el meu dentista des de fa uns 10 anys, i aquesta doctora visita allà cada dilluns. Es diu Arantxa (no sé en cognom!!!) i està al carrer París entre Villarroel i Casanovas
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: Rossinyola » ds. oct. 17, 2015 11:15 am

Et recomano la dra Yndira González que està a la clínica Prinon www.clinicaprinon.com, nosaltres vivim al Vallès Occidental i baixem expressament a Barcelona per ella (no he trobat cap odontopediatra de la seva talla per aquí)
Abans anàvem a la dra. Camila Palma, que és fantàstica, però ja no treballa a Barcelona. Buscant i buscant vam trobar la dra González, super professional i un sol amb els nens. A la meva filla li van empastar 4 càries als 19 mesos, no la van sedar per tranquil·litzar-la i vam estar amb ella (va ser en dues sessions pq si no era massa estona per ella).
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: Rossinyola » ds. oct. 17, 2015 11:23 am

Per cert, se m'ha oblidat comentar que la dra Yndira González juntament amb la Camila Palma imparteixen el postgrau d'odontopediatria per nadons. I és que no tots els odontopediatres saben tractar nadons ni nens petits (es veu que és una especialitat a part). I això es nota moltíssim, ja que elles tenen molts recursos amb els petits o amb els més nerviosos. La meva filla ara té 3 anys, hi continuem anant cada 3 mesos per controlar les càries, i ella hi va molt contenta :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
r2d2
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dl. set. 08, 2008 3:28 pm

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: r2d2 » dg. oct. 18, 2015 4:50 pm

Hola Rossinyola,

Nosaltres vam anar fa poquet a Osics, a Mataró, i la meva filla -que també té 6 anys, unes quantes càries i poruga de mena- va sortir mega encantada amb la visita. Literalment va dir que "és el millor dentista de tot el món". La va atendre la Íngrid i la va tractar fabulosament bé. Jo també vaig ser-hi durant la visita i el tracte és absolutament diferent a qualsevol dentista que hagi anat mai. Per dir-te que, fins i tot, va fer-se un tip de riure... Encara recordo amb els pèls de punta els que em visitaven quan era petita!

Et deixo l'enllaç de la consulta (pots entrar al bloc i veuràs la manera de treballar que tenen): http://osics.es

Sort!
Imatge
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Re: Recomanació odontòlegs pediàtrics V.oriental/Maresme/BCN?!

EntradaAutor: marions12 » dc. oct. 21, 2015 12:44 pm

ostres noies! moltíssimes gràcies a totes em sou de gran ajuda!
parlaré amb el pare a veure què decidim fer..

moltes i moltes gràcies!!!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::