hipermetropia cirugia?

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Juliana
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. juny 10, 2014 1:36 pm

hipermetropia cirugia?

EntradaAutor: Juliana » dv. març 04, 2016 2:40 pm

bona tarda a tothom, :***:
tinc un fill de set anys que porta ulleres per hipermetropia i una mica d'estrabisme.
M'agradaria saber si sabeu que es facin cirurgies per no portar ulleres, a partir de quina edat es recomana,etc.Vaig ben perduda amb el tema.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: hipermetropia cirugia?

EntradaAutor: Maria V. » dv. març 04, 2016 8:08 pm

És molt freqüent que la hipermetropia millori amb la creixença. Pregunta-ho a l'oftalmòleg. Jo només soc una hipermetrop d'una família d'hipermetrops (i, per tant, amb força experiència com a pacient) i sense que ningú de nosaltres s'hagi operat per ara; però sembla de sentit comú que, per operar, calgui esperar que acabi la creixença de l'ull. El que no sé és a quina edat acaba la creixença de l'ull; no sé si coincideix amb el final de la creixença del conjunt del cos o acaba abans.

L'estrabisme és diferent. Si és important, val la pena operar el nen de petitet. Si és molt poca cosa, només cal vigilar que no es faci un ull gandul. Un cop més, cal preguntar-ho al metge. A la meva filla li tapàvem l'ull no gandul unes hores al dia, fora de l'horari escolar, però crec que és un sistema antiquat (ella té 39 anys). (D'altra banda, ella no era estràbica; se li va començar a fer ull gandul per un altre motiu. Va guanyar molt, tapant-li l'altre: al dolent hi té un 80% d'agudesa i al bo 100%.)

Segur que el teu fill té estrabisme? No serà astigmatisme?
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: hipermetropia cirugia?

EntradaAutor: Maria V. » dv. març 04, 2016 8:54 pm

Ho repeteixo: el teu nen deu tenir astigmatisme. És un defecte de refracció que, si només en té "una mica" no té importància, si bé convé que feu el que us digui el metge, que acostuma a consistir en dur ulleres. Estrabisme, en canvi, és girar un ull (els anomenaven "guenyos")
Avatar de l’usuari
Miyulina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

Re: hipermetropia cirugia?

EntradaAutor: Miyulina » ds. març 05, 2016 10:44 am

Opino el mateix, esperar a que creixi. Igualment t'he de dir que jo tinc hipermetropia i astigmatisme, em vaig operar i m'està sortint de nou. M'he hagut de posar de nou ulleres :ufs:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::