febre 38-39'7 durant 6 dies

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

febre 38-39'7 durant 6 dies

EntradaAutor: grill » ds. jul. 30, 2016 9:08 pm

Hola!

La meva filla de 5 anys porta 8 dies amb febre però es troba bé i menja força.. I només li he donat apiretal quan s'ha queixat de mal de coll o de cap, res 3 vegades.

Té tos i tenia mal de coll que ara ja no en té de mal de coll, però sí molta tos (així sense arrencar moc)

Al 5è dia la vàrem portar al CAP i com que no tenia bronquitis, ni otitis i prova angines negativa de bactèria i en aquell moment (quina casualitat) no tenia febre, diuen que esperem aviam..que aviam si mmillora.

Ara ja fa 7'5 dies que té febre i després de dues nits amb menys febre, ara a la nit en té 38'4... Us hi heu trobat amb febre de tants dies però amb un relatiu bon estat general?

Té febre, tos i poca cosa més.. Ni mocs ni res. Demà és diumenge i anar a urgències en diumenge és bastant embolicat..falta de professionals..etc. Esperaríeu a dilluns? Aix!
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: febre 38-39'7 durant 6 dies

EntradaAutor: cosma_shiva » ds. jul. 30, 2016 10:03 pm

Jo si que la portaria. Son molts dies amb febre i s'hauria de descartar qualsevol infecció bacteriana.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: febre 38-39'7 durant 6 dies

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 31, 2016 9:02 am

Si, ves-hi. La meva filla petita tenia molta tos, però sense gota de febra ni mal estar, vam anar al cap varies vegades i no li veien res. Al final, vaig anar a urgències i amb una placa en van tenir prou, una neumonia atípica.
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: febre 38-39'7 durant 6 dies

EntradaAutor: cosma_shiva » dt. ago. 02, 2016 11:15 am

com està la peque, què et van dir? Espero que ja hagi millorat

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::