Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

EntradaAutor: giuletta » dt. oct. 03, 2017 9:35 pm

Hola amics,

tinc una pena tant gran pels fets succeïts aquest diumenge a Catalunya... Vaig intentar que els petits no veiessin les imatges tan brutals que van sortir per les xarxes, tv3, però alguna sí que s'en va escapar i van veure algun vídeo dels polis atonyinant a la gent, avis sagnant, etc... I com explicar-los el què està passant? Fins ara per ells la polis eren sempre el més bons, els més forts, en qui confiar, a qui anar si tenim un problema... I ara què??? Realment no sé com gestionar-ho. Quina situació. Quina me tot plegat.

Molt, molt trista i el pitjor, crec que el pitjor no ha arribat...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

EntradaAutor: Toni » dt. oct. 03, 2017 10:28 pm

Clar.. com li expliques que hi han polis bons i polis dolents...
Jo els meus ja són grans i els tinc plenament adoctrinats com diuen aquí al costat.., ja són preadolescents amb 13 i 14 anys, Per mi ara l'important és que no tinguin odi contra Espanya, simplement que entenguin que són gent sense estudis, que han pres drogues, que guanyen pocs diners i per això es posen a pegar a sac a la gent que tenen al davant.. sinó no s'entén.. Que segur que molts d'ells no ho volien fer i els han obligat.

Les imatges de manifestacions d'avui amb banderes estelades i espanyoles juntes ha estat genial.

Visca la República, ja ho tenim a tocar ||*|| ||*|| ||*|| ||*||
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

EntradaAutor: Toni » dc. oct. 04, 2017 10:08 am

....
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

EntradaAutor: cosma_shiva » dc. oct. 04, 2017 2:33 pm

Jo m'he trobat tambe en un dilema. Fins ara no havien vist mai escenes violentes,no tenim tele i les pelis que mirem les filtro molt, noticies no els ensenyo i d'atemptats i guerres de moment en parlem molt poc, el just per a que sapiguin que passa el mon però explicat molt escuet com un tabu. Però les imatges del diumenge que a mes eren reals han corregut com l'espuma i és impossible amagar-se'n. Em preguntaven, miraven amb els ulls com a plats i a la nit tot eren preguntes compromeses i la gran no podia adormir-se dient que estava contenta que haguessim votat molts però que li sabia molt greu pels que havien patit mal. Han agafat por a la policia. A la prensa extrangera han posat l'advertiment de que els videos que penjaven podien ferir la sensibilitat per contenir violència. Els meus, com molts nens catalans, s'han xupat tots aquests videos inevitablement, però tampoc no sé si la millor solució és fer veure que no ha passat res, doncs tots a l'escola en parlen, s'ha fet vaga i ells penso que es just que estiguin informats del que ha passat. Però es com ferlos grans de cop...tipus benvinguts al mon dels adults on ens ostiem.
cosma_shiva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 06, 2017 11:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Com expliqueu tota aquesta violència als vostres fills?

EntradaAutor: charito » dc. oct. 04, 2017 2:51 pm

Els videos del Info K sempre ajuden, son molt molt bons.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::