Angines recurrents

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Angines recurrents

EntradaAutor: tardibelle » dj. gen. 18, 2018 2:53 pm

Bona tarda,
Portem una temporada que sortim a angines un cop al mes, amb la meva filla que te 8 anys.
Estic una mica espantada, ja que avui la pediatra m’ha comentat que si en te sis cops a l'any es considera que son recurrents i s'hauria d'operar.
Alguna de vosaltres en la mateixa situació?
Avui m'ha recomanat l'immunoglukan avere si activem una mica les defenses. A part de la tanda d’antibiòtic per les plaques de les angines.
Feu alguna cosa mes les que esteu en aquesta situació? Avere que puc fer per millorar la situació
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Angines recurrents

EntradaAutor: Clara13 » dv. set. 07, 2018 7:06 am

Hola!

He vist el teu escrit ara. Tinc un nen de 4 anys amb angines recurrents i la pediatre també em va dir el mateix. Personalment tinc clar que no el sotmetria a cap operació (anestèsia general, postoperatori dolorós, possibles complicacions...) només perque agafa angines. Ma mare és metge i sempre em diu que això ho fan per que no es posin tan malalts, però que les amigdales són fonamentals per mantenir el tema de les defenses actives, a part que el cos es va immunitzant. El problema de les angines és que els han d'anar donant antibiòtic però si només el pren quan el necessita no és preocupant.

D'altra banda, també em va explicar que abans d'operar passen varis filtres amb els otorrinos i que en molts pocs casos s'acaba operant.

És la meva experiència amb el tema, espero que et serveixi.

:ok:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::