el meu fill no vol sortir de casa

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: botafoc » dg. març 25, 2018 5:22 pm

hola
tinc un fill de 6 anys que els dissabtes i diumenges mai vol sortir de casa.
Estaria tot el dia a casa mirant dibuixos jugant a jocs de la nintendo ds o de la tablet i jugant amb mi.
Dempre ha estar moooltt dependent per jugar. Mai ha jugat sol. Jo ara ja fa uns mesos quehe claudicat de jugar amb ell. No m'apeteix gens ni mica. I jugo a pintar..fer plastilina o alguna manualitat..un joc de taula..i punt.
Ara no m'assec al terra com abans que passavem 6 i 7 horribles hores jugant.
En canvi a mi m'agrada molt portar-lo a llocs..fer activitats..veure una granja...una obra de teatre...una excursió...i a ell això no li agrada.
Cada cap de setmana són plora per sortir de casa.
Son pare es igual que ell. Mai sortiria de casa. Son pare faria tot el dia tele sofà cuina llit. I a mi la casa em cau damunt.
Jo aqui on vivim no tinc amigues...que faig surto sola?
si tinc amigues més lluny però clar..sense nen hi vaig? Elles també tenen nens.
I avui estic una mica trista...al matí no ha volgut anar a beneir la palma. I hem sortit al parc i punr. I després tota la tarda a casa. I ara m'estic plantejant agafar el cotxe i anar a donar un tom sola.
He de dir que alguns cops..quan sortim el nen sho passa bé.
No puc plantejar el problema a la meva parella doncs és irracional amb aquest tema.
Que puc fer?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: shyla » dg. març 25, 2018 9:32 pm

Ostres es complicat perquè resumeixes una vida en unes poques linies, però així per sobre a mi em sembla més un problema de parella que del teu fill. Ells normalment son feliços a casa, durant la setmana passen moltes hores fora i després necessiten descansar de la necessitat de fer coses i dedicar-ho a jugar a casa sense pressa. El fet que necessiti algú que jugui amb ell jo tampoc ho trobo estrany, mes si no te germans.
Si el teu home està a casa no s'hi pot estar amb ell? Si tu necessites sortir i ells no, doncs pots quedar amb amigues o fer alguna activitat que et vingui de gust.
Ànims!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: crunchi » dl. març 26, 2018 11:29 am

Hola, jo també crec que és un tema de parella, perque el nen al cap i a la fi, crec que el nen s'adaptaria al que vosaltres decidissiu (si volguessiu sortir de casa) i ells imiten als adults.
Si la casa et cau a sobre crec que ho heu de parlar els dos, i després decideixes què fas. Si, sortir sola és una opció (ves amb bici, a caminar, etc.), però si no et ve de gust, ves amb les amigues que viuen fora, o fes-ne de noves (mares del cole del nen, companys de feina, apunta't al gimnas, etc.). Fes el que convingui per canviar una situació qie no t'agrada. Però crec que ho has d'enfocar desde la realitat dels adults, no del nen.

Molts anims i molta sort!!! Ja ens explicaràs com avança el tema :ok:
Imatge

Imatge
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: botafoc » dl. març 26, 2018 1:20 pm

Potser si..és que sembla que tot vagi malament.
La meva parella i jo som molt diferents i ja ho sabia abans de tenir el nen però pensava "anirem el nen i jo sols a tot arreu" i això ha durat 6 anys.
Resulta que el nen ha sortit com el pare en això. Només vol estar a casa.
Mai se m'ha donat bé fer amigues, em costa molt. Sóc molt tímida. Ahir per exemple em va escriure una amiga que se n'anaven a passejar a a Tortosa. En parella i amb el nen. Clar...els diumenges la gent fa coses amb la parella i els fills i ho veig normal. Haurien de ser amigues solteres sense fills. Però la veritat tampoc en tinc ganes.
En fi...ahir estava tan trista que vaig donar un tom amb cotxe i punt. I pensava que quan el nen fos gran...o trobava algun company de vida amb les meves aficions o no valia la pena viure. No m'agrada la soletat.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: shyla » dl. març 26, 2018 3:51 pm

Ostres jo ho veig arriscat aixo de tenir un fill amb una persona amb qui no t'entens nomes per tenir companyia...potser hi hauries de pensar seriosament. Anims!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: crunchi » dl. març 26, 2018 9:38 pm

Jo tampoc ho entenc... si ja no tenieu massa coses en comú...ara la cosa tampoc millorarà. Al contrari, empitjorarà.

Anims botafoc!!! No et desanimis, clar que val la pena viure. Si realment no t'agrada estar aixi, fes un esforç per canviar. Parla amb la teva parella seriosament, que faci un esforç per fer activitats els 3 el cap de setmana, i si no vol canviar, si no fa l'esforç per fer algo que t'agradi a tu potser més que trobar amigues solteres et convé més canviar de parella.
No ho sé, jo soc de les que pensa que millor sola que mal acompanyada. La vida és massa curta com per perdre el temps amb coses/persones que no ens omplen. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: Maria V. » dt. març 27, 2018 4:55 pm

botafoc ha escrit:
Que puc fer?

Trobo que per això no n'hi ha per trencar la parella, si us estimeu i en les altres coses la relació és bona. Ara bé, si sents la necessitat de sortir i relacionar-te, no trobo que t'ho hagin de resoldre ni la parella ni el nen, si amb això deixarien insatisfeta una necessitat d'ells que pot ser tan important com la teva. Si ets tímida et costarà un esforç trobar un o més grups de pertinença, però és un esforç que val la pena. Pots entrar en un grup de mares dels companys d'escola del fill, apuntar-te al gimnàs, a la piscina, a classe d'anglès (i mirar de fer conversa amb les companyes), o cant coral, o grup excursionista... Busca una llista de les entitats socials de la teva localitat o del teu barri. Si vius en un poble molt petit pot ser més difícil, però sempre es troba alguna colla.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: petipe » dc. març 28, 2018 12:28 pm

Ostres Botafoc, quin greu que et sentis així. Jo et diria que busquis ajuda. Si hi ha moments que creus que "no val la pena viure", busca ajuda, ja sigui professional o bé d'alguna amiga o la família. I a la teva parella també li hauries d'explicar que et sents així, però si no t'entén, buscar recolzament en qui sigui. Has de compartir aquest sentiment i tenir algú que et doni una altra visió de tot plegat i et pugui ajudar. Algú amb qui puguis quedar a fer un cafè ni que sigui per buidar el pap de tant en tant, o bé, fer exercici o alguna activitat que et faci sentir bé amb tu mateixa.
Molt ànims!!
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: el meu fill no vol sortir de casa

EntradaAutor: botafoc » dc. març 28, 2018 4:15 pm

gràcies noies!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::