ESCOLA RURAL ZER MOIANÈS

Ja estem a primària!
CUINETES
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 03, 2015 11:02 am

ESCOLA RURAL ZER MOIANÈS

EntradaAutor: CUINETES » dt. març 03, 2015 11:14 am

Hola a totes,

Tinc dos nens, que cursen a una escola ordinària P4 i P5. Vam escollir aquesta escola perquè era prop de casa i no volíem que els nens estudiessin fora del poble on vivim. L'escola és correcte, tenen projectes interessants i els nens hi van contents. A nosaltres, però, no ens fa el pes del tot. Hi ha 400 alumnes (dues línies), tot és molt "quadriculat", òbviament, no podria ser d'una altra manera amb tants nens.

Ja des de P3 que el meu marit i jo tenim la mosca al nas i ens plantegem un canvi.

Hem anat a visitar l'escola de Sant Quirze Safaja i ens ha agradat l'estil (el fet que sigui rural, amb tota la personalització que això suposa), el projecte (bastant innovador) i l'entorn.

Estic convençuda que m'agradarà l'escola, però tinc por d'equivocar-me i que els meus fills en paguin les conseqüències. Estic feta un embolic. Molt angoixada i amb ganes que algú em digui: "Tranquil.la! Serà un bon canvi!"

Em podeu ajudar? Algú en té referències? Experiències similars?

Gràcies per la vostra ajuda >.-<:
Oriol Batlló
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 17, 2015 2:54 pm

Re: ESCOLA RURAL ZER MOIANÈS

EntradaAutor: Oriol Batlló » dt. març 17, 2015 3:21 pm

Hola.
Em dic Oriol Batlló.
Jo visc a Collsuspina, que també tenim una escola rural, de fet són de la mateixa ZER (Zona Escoles Rurals). Zer Moianès Llevant
Aquest any la meva filla Júlia hi esta cursant 5é, i la meva filla petita la Jana 2on, totes dues van començar-hi des de P3.

No tinguis cap dubte.
Nosaltres estem encantats amb l'escola, l'ambient i els mestres.
Clar que cada escola té la seva casuística, però la manera de treballar és molt semblant, (Grups petits, desdoblats quan cal, molt companyarisme entre els grans i els petits...)

Tenen a més un projecte compartit entre tota la ZEr sobre ecologia emocional que està funcionant molt bé.

Jo només tinc bones paraules per aquest model d'escola.

Et recomano que aprofitis el dia de portes obertes que ha de ser aviat, ara al març i que parlis amb les mestres, un equip docent encantador.

I tant, un bon model d'escola sense lloc a dubtes.

Oriol Batlló

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::