dubtes escoles Barcelona

Ja estem a primària!
canela
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 06, 2015 2:57 pm

dubtes escoles Barcelona

EntradaAutor: canela » dv. març 20, 2015 8:43 pm

Hola!!! algún té una experiencia a l'escola Dominiques de l'Ensenyament de Barcelona. Sobretot m'interessa saber sobre el tractament del tema de la reeligió.
Per altra banda coneixeu l'escola Roig Tesalia de Barcelona? Teniu alguna experiencia que em pugui servir ore fer.me una opinió???

Tinc molts dubtes de cara el curs que ve!!!!

Moltes gràcies
Kentia
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 22, 2015 10:03 am

Re: dubtes escoles Barcelona

EntradaAutor: Kentia » dg. març 22, 2015 1:04 pm

Hola Canela. Només et puc donar referències de l'escola Roig Tesalia, l'escola Dominiques no la conec. Les meves referències són sobre la meva experiència personal ja que el meu fill hi va (després d'haver provat en dues altres de la zona); va començar 2n de Primària i ara va per 1r d'ESO.
El Roig Tesalia té els avantatges d'una escola d'una línia i que està portada per una família amb amplia experiència pedagògica: els i les alumnes són persones, no números. Tot es fa amb cura i interès i per atendre les inquietuds dels infants i les famílies. Els i les mestres coneixen tots els alumnes, de manera que quan van avançat cursos no són desconeguts. La comunicació escola-família directa i immediata i això dóna molta tranquil·litat. Un altre dels avantatges és que en ser més petita, és més fàcil la seva gestió i organització i poden oferir una educació molt enriquida amb activitats i sortides d’actualitat i culturals.
En un comentari d’una altra pregunta de fòrum vas fer referència a les instal·lacions; però, què és més important, la part externa de l’escola o el que fan a dins? Le dimensions de l’escola no és un impediment per realitzar totes les activitats necessàries: educació física en una ampla pista a l’aire lliure, natació en una piscina gran i fins i tot el festival de fi de curs en un teatre... a part disposen de totes les instal·lacions necessàries per desenvolupar les activitats del programa curricular i fins i tot, més que en alguns altres centres. Això ho podràs veure a la seva web: roigtesalia.com

Valorar un centre per les seves mides és com valorar una família per l’habitatge on viu. Des de la meva experiència el més important és: l’educació i els valors que transmeten, el professorat i el personal que hi treballen, la felicitat amb què el meu fill ha anat a l’escola durant tots aquest anys i, sobre tot, el tracte que jo he rebut. Si els visites podràs adonar-te del valor humà de l’escola.
Espero haver-te ajudat. Que tinguis molta sort.
canela
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 06, 2015 2:57 pm

Re: dubtes escoles Barcelona

EntradaAutor: canela » dg. març 22, 2015 7:41 pm

Moltes gràcies,
Els he visitat i el projecte em va encantar. La idea d'una sola línia m'agrada molt.
El tema de les instal·lacions està claríssim , no és el més important ni molt menys,el més important són les persones. Però si es pot tenir millor que millor, vull dir, que ajuda.

Estic gairabé convençuda, si no entro a la pública que he demanat, anirem allí.
Moltes gràcies per la informació.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::