Ajuda- primaria Sabadell centre

Ja estem a primària!
Goteborg
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 10, 2015 11:50 am

Ajuda- primaria Sabadell centre

dj. des. 10, 2015 12:04 pm

Bon dia,
Sóm una familia que tornem a Catalunya, sabadell, desprès de 10anys. Estem buscan't esola de primaria per la nostra filla de 7anys a Sabadell centre i anem molt perduts. Us agrairia si hem podeu aconsellar? Quines escoles tenen bona reputació publiques i privades? Jo he mirat escola del Sol i Jesus Salvador...pero no tinc ni idea.

Moltes gràcies!
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Ajuda- primaria Sabadell centre

dj. des. 10, 2015 8:45 pm

Bones!

Jo.. Al Jesús Salvador no el portaria pas, per tema de creences bàsicament i amb perdó, però tampoc per l'ambient que hi ha.
L'Escola del Sol funcionamolt bé. Tenen una manera de treballar diferent a altres centres, amb projectes, val la pena que el mireu.
Un altre amb bona reputació és el Sant Nicolau. Ara, entrar-hi no sé si és fàcil.
La Sagrada Familia també funciona molt bé. Els Escolapis, Escola del Carme,...també, tots tres religiosos i per mi descartats però això són opcions.
I de públiques doncs n'hi ha moltes de bones, depenent de la zona que us toqui o de on hi hagi places lliures i us enviin,.... El Nostra LLar, el Joanot Alisanda, la Trama ( educació lliure) , l'Enric Casasses,... Tots aquests al centre i funcionen molt bé,...haureu d'anar a preguntar a les privades i concertades personalment, i a Ensenyament per a les públiques, a veure on us tocaria!
Sort!
Goteborg
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 10, 2015 11:50 am

dj. des. 10, 2015 9:04 pm

Hola Granota!

Moltes sumes gràcies!! Él teu comentari m'ajuda moltissim.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

dv. des. 11, 2015 1:53 pm

De res! Espero que trobeu una que us agradi!!!

Torna a “L'escola”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: